- Hirdetés -

Így készül a Revolut a Szigetre

|

A Revolut elérte a 1,5 millió lakossági ügyfelet Magyarországon (+53% év/év) és hamarosan eléri a 7 ezer vállalati ügyfelet (+56% év/év), a tranzakciók száma pedig megközelíti a havi 25 milliót (+57% év/év). Idén nyáron a Revolut európai és Európán kívüli ügyfeleinek is lehetősége lesz találkozni és élvezni a műsorokat a Revolut Stage-en a legendás zenei fesztiválon, a Szigeten (Budapest, augusztus 7-12.). A Sziget, amely évente több mint 400 000 résztvevőt fogad, a Revolutot választotta technológiai partnerének, hogy a jegyértékesítését egyszerűsítse a nagy teljesítményű fizetési feldolgozó platformmal, a Revolut Pay-jel.

A Revolut, a világszerte több mint 45 millió ügyféllel rendelkező pénzügyi alkalmazás ma bejelentette, hogy fontos mérföldkövet ért el Magyarországon: 1,5 millió ügyfelet. A Revolut azt tervezi, hogy ezt ügyfeleivel együtt ünnepelje meg a legendás zenei fesztivál, a Sziget idei kiállításán (Budapest, augusztus 7-12.).

Amikor tavaly bejelentették a partnerkapcsolatot Európa egyik legnagyobb zenei rendezvényével (évente több mint 400 000 résztvevővel), a Revolut épphogy átlépte az 1 millió ügyfelet Magyarországon. Ma a Revolut arról számolt be, hogy 1,5 millió lakossági ügyféllel rendelkezik (+53% év/év), és közel áll a 7 ezer vállalati ügyfél számának eléréséhez (+56% év/év). Közülük az egyik a fesztivált szervező Sziget Cultural Management Ltd.

Léder Tamás, a Revolut Magyarország országigazgatója így nyilatkozott: „Büszkék vagyunk arra, hogy több mint 1,5 millió lakossági ügyfelünket és több ezer vállalati ügyfelünket támogatjuk Magyarországon. Ami azonban különösen boldoggá tesz, az, hogy látom, ahogyan lakossági és vállalati ügyfeleink a kártya elfogadásiszolgáltatásainkat használva tranzakciókat végeznek egymással. A Revolut Pay egyszerűbbé, gyorsabbá, kényelmesebbé teszi e tranzakciókat, ráadásul lehetséges cashback-el - ahogyan a Sziget Fesztiválra szóló jegyek esetében is biztosítjuk”.

Nagy teljesítményű fizetési infrastruktúra

A Revolut havonta közel 25 millió tranzakciót dolgoz fel ügyfelei számára Magyarországon (+57% év/év). Sokan közülük részt vesznek a nyári fesztiválokon. Tavaly a Sziget résztvevőinek közel 15%-a Revolut kártyával fizetett a fesztiválon. Idén közel 15 ezer ember vett jegyet a Szigetre az online Revolut Pay segítségével. A Revolut ügyfelek kiadási már 14%-kal magasabbak mint előző évben.

A digitális szolgáltatások, például az online jegyértékesítési platformok, nem tudnak skálázódni nagy teljesítményű fizetési feldolgozás nélkül. A Revolut Pay elvégzi ezt a munkát. Emellett a Revolut képes többmilliós globális eléréstis kínálni, amely összeköti a Szigetet az alkalmazás felhasználóinak dinamikus közösségével (több mint 45 millióan világszerte, több mint 30 millióan az EGT-ben, 12 millióan Közép- és Kelet-Európában) azáltal, hogy a résztvevők számára különleges ajánlatokkal és aktiválási lehetőségekkel szolgál.

„Ez mindenki számára előnyös üzlet. Ha Revolut kártyabirtokos vagy és vásárolni mész, válassz olyan kereskedőt, ahol elérhető a Revolut Pay fizetési lehetőség. Lehet, hogy ott meglepetés vár rád, cashback vagy promóció. Ha kereskedő vagy, fordulj hozzánk az alkalmazáson belüli kampányok, a vállalati banki szolgáltatások és a nagy teljesítményű fizetés feldolgozás érdekében. Ezzel csökkentheted a pénztárnál lemorzsolódási arányt, kiváló felhasználói élményt biztosíthatsz, időt és pénzt takaríthatsz meg” - tette hozzá Léder Tamás.

Marketingkampány és helyszíni aktiválások

A Revolut x Sziget marketingkampánya tovább gyorsul. Azok, akik először regisztrálnak a Revolutra, 20 € cashback-et kapnak az első vásárlásukhoz a virtuális vagy fizikai kártyájukkal (a felhasználási feltételek érvényesek). A Revolut Pay is az egyik ajánlott fizetési mód a Sziget pénztáránál, és bárki használhatja (függetlenül attól, hogy Revolut-ügyfél-e vagy sem). Most pedig egy különleges Éjszakai jegy is érkezett a Szigetre azok számára, akik este 11-től reggel 8-ig tervezik az egész éjszakai bulizást (ez az akció csak Revolut Pay fizetési móddal érhető el, augusztus 6-ig).

Július 1. óta a budapesti polgárok látványos Revolut x Sziget marketingkampányt követhetnek a digitális (performance marketing, influenszerek) és offline csatornákon (out of home, hirdetőtáblák, reklámmárkás városi közlekedés). Ez még csak a kezdet. A fő attrakciók a helyszínen várják majd a látogatókat, többek között a Revolut Stage és a Revolut Vault (különleges tevékenységek).

A Revolut Stage (a Sziget Fesztivál 2. legnagyobb színpada) a fesztivál teljes 6 napja alatt nappal (17 órától) és éjszaka (hajnal 3 óráig) stílusos bulizásra buzdítja a résztvevőket. A jó bulihangulatról egy kiváló előadói felállás gondoskodik, amely a világ zenei színpadának ikonjait és a legjobb magyarországi előadókat egyaránt összegyűjti.

1. nap: Blondshell, Tkay Maidza, Joost, L'lmperatrice, Marc Rebillet, Barry Can't Swim,

2. nap: Nova Twins, Goldband, grandson, Aurora, MEUTE, Tinlicker live,

3. nap: Ari Abdul, Warhaus, LIBERATO, Teezo Touchdown, Apashe, WHIPPED CREAM,

4. nap: Platon Karataev, Mannequin Pussy, Analog Balaton, MØ, NEIL FRANCES, Franc Moody,

5. nap: Pip Blom, Editors, Fontaines DC, Crystal Fighters, Kiasmos live, Modeselektor,

6. nap: Wednesday, Yard Act, Big Thief, Four Tet, Overmono, Nia Archives.

Mariia Lukash, a Revolut közép-európai régiójának növekedési vezetője így nyilatkozott: “Amikor szeretet márkák találkoznak, varázslat történik. A Sziget rendezvény promócióval és jegyértékesítéssel való támogatása után, rohamosan közeledünk a nagyra várt héthez a Szabadság Szigetén. Mindenkit izgatottan várunk, beleértve régi és új ügyfeleinket is, a Revolut Színpad környékén. Ha még nincs Revolut kártyád, a Szigeten lehetőséged lesz a helyszínen Revolut “függetlenített” kártyákat beszerezni, és a Revolutba való regisztrációval csatlakozhatsz a Revolut ügyfelek közösségéhez”

A Revolut Magyarországgal számol és továbbra is befektet a régióban

A Revolut 2023-ban a legtöbbször letöltött banki alkalmazás volt Magyarországon, és ez azóta sem változott. Sőt, ma már az egész közép- és kelet-közép-európai régióban (Magyarország, Lengyelország, Románia, Bulgária, Csehország, Litvánia, Románia, Bulgária) ez a legtöbbször letöltött banki alkalmazás. Több mint 1,5 millió ügyféllel, több mint felével növekedve évente, Magyarország továbbra is a TOP3 legjobban teljesítő Revolut-piacok között van közép-kelet-európai régióbann. A Revolutnak közel 12 millió ügyfele van Közép-Kelet-Európában, ami globálisan is az egyik legjobban teljesítő régió.

A Revolut megkönnyíti a határokon átnyúló utazást és kereskedelmet, de a magyar háztartásoknak és vállalkozásoknak is segít abban, hogy költséghatékony módon, közvetlenül az alkalmazásból kezeljék kiadásaikat, költségvetéseiket, megtakarításaikat, befektetéseiket és mindennapi banki igényeiket. A Revolut folytatja az innovatív termékek bevezetését Magyarországon, mint például: azonnali hozzáférésű megtakarítási számla, Flexibilis számlák, Rugalmas pénzpiaci alapok Revolut Reader, Robo-tanácsadó, Kötvény kereskedelem, Vagyonvédelem és eSIM, amelyek célja, hogy Magyarországon és Európában is elsődleges, kiemelt bankká váljon.

Antoine le Nel, a Revolut Növekedés és Marketing igazgatója és partnere így nyilatkozott: "A Revolut küldetése a határok nélküli gazdaság kiépítése. A nagy teljesítményű saját technológiával, mint például a Revolut Pay, képesek vagyunk kiszolgálni az olyan nagyléptékű műveletek magas fizetési igényeit, mint az online jegyértékesítési platformok (globális rendezvények, mint a Sziget Magyarországon), vagy vezető e-kereskedelmi szolgáltatások (mint az A1 Telecom online áruháza Horvátországban) vagy épp a nemzeti jótékonysági akciók (Az RTÉ Toy Show Appeal Írországban).”

„Büszkék vagyunk arra, hogy támogathatjuk azokat a márkákat és ügyeket, amelyeket az emberek szeretnek. A Sziget is ezek közé tartozik, és nagy örömmel ünnepeljük a 1,5 milliós magyarországi ügyfélszámota legnagyobb európai fesztiválon, a gyönyörű Budapesten. Fokozzuk helyi törekvéseinket és befektetéseinket, hogy elérjük a 2 millió magyarországi és a 15 millió közép- és kelet-európai ügyfél mérföldkövet” - tette hozzá Antoine le Nel.

A 2023-as Sziget Fesztivál 6 napig tartott, 50 programhelyszínen 1000 előadással és több mint 400 000 résztvevővel, akik több mint 100 nemzetiséget képviseltek.

Revolut tippek és trükkök a biztonságos utazáshoz a Szigetre

A jegyeket Revolut kártyával és Revolut Pay-jel közvetlenül a Sziget hivatalos webshopjában vásárold meg, és ellenőrizd, hogy ott vár-e rád cashback, ne vásárolj a másodlagos piacokon „nagyszerű last minute áron”, mert ez csalás is lehet (a felhasználási feltételek érvényesek).

Nézd meg a Revolut Stays funkcióban, hogy van-e olyan apartman vagy szálloda a Szabadság Szigetéhez (Hajógyári Sziget) közel, amely megfelel az igényeidnek a Sziget során, kapj RevPontokat a foglalásodra a Revolut kártyával (felhasználási feltételek érvényesek).

Miközben szórakozol a Szigeten, engedélyezd a Revolut alkalmazás biztonsági funkcióit, például a Vagyonvédelem funkciót, amelynek célja, hogy extra biztonsági szintet adjon a különböző zsebekben tartott pénzednek, és biometrikus adatokkal korlátozza a hozzáférést.

Ha a Szigetről készült fotók és videók posztolásával elhasználod az internetes adatforgalmi korlátodat, ne aggódj, az alkalmazásban néhány érintéssel aktiválhatod és feltöltheted a Revolut eSIM-t, hogy továbbra is internetezhess és naprakészen tartsd a közösségi média profiljaidat.

Ha a Szigetre a partnereddel vagy egy baráti társaságban mész, állíts be közös számlát vagy közös zsebet, hogy a Sziget-utazás költségvetése elkülönüljön a többi pénzeszköztől, ellenőrizhesd a kiadásokat és szükség esetén egyetlen érintéssel megoszthasd a számlákat.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...