- Hirdetés -

Hazai gyártású reklámfilmmel jelentkezik Toyota az olimpián

|

Az olimpiai és paralimpiai mozgalom kiemelt támogatójaként és a NOB valamint a MOB mobilitási partnereként a Toyota világszinten közel 300, hazánkban pedig mintegy 30 olimpikon és paralimpikon felkészülését segíti a párizsi játékokra, amelyek lebonyolítását a világ elsőszámú autógyártója mintegy 2740 környezetbarát (köztük 900 zéró emissziós akkumulátoros elektromos és hidrogén üzemanyagcellás elektromos) jármű és mobilitási eszköz biztosításával teszi gördülékennyé. Ennek állít emléket a hazai gyártású reklámfilm, amelyet Rasovszky Kristóf olimpiai ezüstérmes, kétszeres világbajnok, kétszeres Európa-bajnok és junior világbajnok magyar úszó, és Ekler Luca paralimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnok, világcsúcstartó magyar paraatléta részvételével forgattak, akik mindketten a Global Team Toyota Athletes (GTTA) közösség tagjai.

A Menzkie rendezésében, Bernáth Milán operatőr Nagy Mariann és Fazakas Gerda gyártásvezetők, Gothár Márton vágó, Fodor Máriusz zeneszerző és a gyártást és utómunkákat végző Gyár közreműködésével elkészült reklámfilm forgatásán mintegy 60 fős stáb dolgozott. Az elővilágítási napot követő forgatási napon reggel 7 és este 21 óra között zajlottak a munkálatok, párhuzamosan zajlott a fotózás és a forgatás.

A reklámklip sugározta dinamizmust a csapat gyors jelenetekkel, izgalmas fényváltásokkal érte el, de fontos szerepe van a film hangulatának megalapozásában a kifejezetten erre a célra írt zenének is.

Külön homokozót épített a csapat

A két kamerával forgatott felvételek látványossá tételéhez komoly fénytechnikára volt szükség, bevetettek stroboszkópot, füstöt, de szükség volt homokra és vízre is, az autó hátulját pedig kézzel forgatták, hogy mozgást szimuláljanak. Luca számára külön homokozót épített a stáb, amibe ötször is beugrott, mire megszületett a tökéletes felvétel, Kristófot pedig mintegy fél órán keresztül spriccelték vízzel, mire a megfelelő hatást érték el az úszó mozdulatos jelenethez. Ezen felül is rengeteg részletre kellett odafigyelnie a stábnak, nem szerepelhettek például a ruhákon és a cipőkön a sportmárkák jelzései, így ezek kitakarása is aprólékos feladatnak bizonyult.

A stáb 25 jelenetet tervezett meg, amiből 23 került felvételre, a 30 másodperces klipbe pedig ebből végül 18 került bele. A jelenetek forgatásakor a Toyota magyarországi marketing vezetője, Csikós Gábor adta meg a jóváhagyást a továbblépés előtt.

„Ritka az olyan alkalom, hogy ilyen nagyszabású reklámfilmet forgathatunk lokálisan, az esetek többségében ugyanis az egyébiránt kimagasló minőségű nemzetközi, illetve regionális kreatívokat használjuk. Az olimpia azonban egy sokkal személyesebb, a nemzeti érzéseket megérintő téma, különösen egy olyan nem mindennapi sporthagyományokkal rendelkező országban, mint Magyarország. Úgy éreztük, hogy egy nemzetközi sportolókat felvonultató film ez esetben sokkal kevésbé működne, és nem adná meg azt az összetartozás érzést, a közös szurkolás élményét, amelyet reményeink szerint az így elkészült kisfilm sugároz. Azt gondolom, hogy rendkívüli minőségű reklámfilm született, amiért köszönettel tartozunk a stáb minden tagjának, és nem utolsósorban két kiváló sportolónknak, Ekler Lucának és Rasovszky Kristófnak, akik beleillesztették a forgatást a felkészülésük programjába, és egész nap állták a sarat. Nagyon bízunk benne, hogy filmünk a nézők körében is kedvező fogadtatásra talál majd, és sok magyar sikerért szurkolhatunk majd közösen a következő két hónapban.” - fogalmaz Csikós Gábor.

„A Toyota világszinten közel 300, Európában mintegy 100, csak Magyarországon pedig 9 sportág mintegy 30 sportolójának olimpiai és paralimpiai felkészülését támogatja, ami országunk méretéhez képest kimagasló szám, és méltó elismerése a magyar olimpiai hagyományoknak és a magyar olimpikonok és paralimpikonok történelmi sikereinek. Hatalmas öröm számunkra, hogy elkészülhetett ez a film, ami egyszerre főhajtás a sportolóink előtt és egyszerre felhívás a közös szurkolásra, és nem utolsósorban az ő példájukon keresztül saját korlátaink legyőzésére.” – teszi hozzá Varga Zsombor, a Toyota és Lexus márkák magyarországi kommunikációs vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...