- Hirdetés -

Nézettség: így alakult a TV2 és az RTL rémálmának utolsó hete

|

A múlt hetet is az M4 Sport uralta az olimpiának köszönhetően, de bizonyos célcsoportoknál a Top 10 csatorna közé került az Eurosport is. Az TV2 és az RTL legnézettebb tartalmainak az esti hírműsorok számítottak.

Az olimpia a vártnál kicsit talán jobban felkavarta a megszokott nézettségi erőviszonyokat. Elszoktunk ettől, amihez hozzájárulhatott az is, hogy a korábbi két nyári olimpia időeltolódással zajlott, ami azért nem kedvezett annyira a nézőszámoknak. A korábbi héthez hasonlóan a mögöttünk álló 32. hetet is az M4 Sport nyerte. A fontosabb célcsoportok közül egyedül főműsoridőben és a teljes lakosságnál előzte meg az állami sportcsatornát a TV2.

Főműsoridőben és 18-49, valamint a 18-59 éveseknél ismét beverekedte magát a Top 10 csatorna közé az Eurosport: 1,7 és 1,8 százalékos heti share-rel. Az Eurosport felhúzta a Warner Bros. Discovery csoportszintű adatait is, teljes napon a kereskedelmi célcsoportnál az ötödik legnagyobb portfólióvá léptek elő („békeidőben” jellemzően sereghajtók Top 8 portfólió között).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 11 10,1 10,7
TV2 8,5 12 7,8
RTL 8 8,3 6,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 9,8 9,9 9,2
TV2 7,4 9,8 7,1
RTL 5,3 5,3 4,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 18,7 20,9 18,3
RTL Magyarország 16,1 14,4 15,2
MTVA 15,3 19,0 13,9
AMC Networks 5,1 4,3 5,0
Warner Bros.Discovery 4,0 4,2 3,9
Network4 3,2 4,6 2,3
Antenna Entertainment Group 2,8 2,4 2,7
Paramount Global 2,4 2,1 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 13,4% / 12,3% (14,5% / 12,3%)
Tények Plusz – 9,7% / 7,8% (10,9% / 8,7%)
Szerencsekerék – 8,5% / 7,9% (9,2% / 8,4%)
Zsákbamacska – 6% / 6% (8% / 8,5%)

RTL
Híradó – 15,5% / 12% (14,9% / 12,9%)
Fókusz – 8,7% / 7,3% (8,5% / 7,8%)
A mi kis falunk – 8% / 6,9% (8,7% / 7,7%)
Drága örökösök – 6,1% / 6,1% (5,8% / 6,1%)

Ahogy a fentiekből látható, nem volt nagy különbség a TV2 és az RTL napi műsorai között, de összességében az előbbi zárt jobb hetet. Most is igaz az, amit a labdarúgó Európa-bajnokságnál is láthattunk: az M4 Sport kiugróan jó eredményéhez azért az is kellett, hogy a két nagy kereskedelmi csatorna lazára vegye ezt az időszakot.

A műsoros toplistát az M4 Sport különböző olimpiai közvetítései utalták. A TV2 legnézettebb tartalmának a Tények számított, a 18-49 éveseknél 118 ezer, a 18-59 éveseknél 193 ezer, a teljes lakosságnál 633 ezer nézővel. Utóbbival a 4+-os toplista élén végeztek. Az RTL házi versenyét a Híradó nyerte, a 18-49 éveseknél 115 ezer, 18-59 éveseknél 241 ezer, a teljes lakosságnál 542 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TAEKWONDO M4 SPORT 325 296 18,8
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – ELŐDÖNTŐ M4 SPORT 300 764 21,1
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 286 637 16,6
ATLÉTIKA M4 SPORT 254 663 16,7
STÚDIÓ M4 SPORT 243 909 15,7
HÍRADÓ RTL 241 883 17,3
EREDMÉNYHIRDETÉS – ÖTTUSA M4 SPORT 236 058 21,3
NŐI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 227 018 13,4
NYÁRI OLIMPIAI JÁTÉKOK – 2024 M4 SPORT 220 961 15,3
ÖTTUSA M4 SPORT 213 329 20,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 633 546 22,0
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – ELŐDÖNTŐ M4 SPORT 576 583 18,1
TAEKWONDO M4 SPORT 570 510 16,6
HÍRADÓ RTL 542 078 18,4
SZERENCSEKERÉK TV2 539 586 15,4
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 533 870 15,2
KAJAK-KENU M4 SPORT 505 515 25,5
EREDMÉNYHIRDETÉS – ÖTTUSA M4 SPORT 502 440 21,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 458 680 15,8
NŐI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 443 997 12,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TAEKWONDO M4 SPORT 210 967 18,0
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – ELŐDÖNTŐ M4 SPORT 204 972 21,4
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 195 277 16,4
STÚDIÓ M4 SPORT 158 660 14,5
ATLÉTIKA M4 SPORT 157 361 14,6
NŐI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 148 632 13,1
NYÁRI OLIMPIAI JÁTÉKOK – 2024 M4 SPORT 147 856 15,0
EREDMÉNYHIRDETÉS – ÖTTUSA M4 SPORT 136 488 19,0
ÖTTUSA M4 SPORT 134 423 19,7
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – BRONZMÉRKŐZÉS M4 SPORT 130 553 23,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...