Annak érdekében, hogy egyszerűbbé tegye az online vásárlást azokazok számára, akik ruhatáruk megújítását tervezik, az eMAG elindította a Divatbolt szekcióját, amelyben több mint 600 ezer termék található. Az eMAG idei első 7 hónapjának értékesítési statisztikái szerint az online áruházban eladott ruhák, cipők és kiegészítők 44 százaléka volt női, 42 százaléka férfi fazonú, 11 százaléka pedig gyermekdivathoz kapcsolódó termék (a fennmaradó néhány százalék uniszex termék).
Az időszak adatai szerint a női cipők sokkal népszerűbbek az eMAG-on, így az idei év első hét hónapjában 53 százalékos részesedésük volt a termékkategóriában szemben a férficipők 28 százalékos, és a gyermekcipők 19 százalékos részarányával. Ugyanakkor a férfiaknak tervezett termékek domináltak a divatkiegészítők között 56%-os részaránnyal, míg a női termékek 37 százalékot, a gyermektermékek pedig 8 százalékot tettek ki.
2024-ben eddig a legnépszerűbb női ruházati kategóriák a fehérneműk és pizsamák, strandruhák, pólók és harisnyák voltak, míg a férfi termékek között a pólók, nadrágok, dzsekik, kapucnis pulóverek és farmerek generálták a legnagyobb eladási számokat. Az lábbelik közül idén az eMAG-on a Skechers, a Nike, a Puma, a Converse és a Tamaris voltak a legnépszerűbb márkák.
„Célunk, hogy a vásárlóknak a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk, ezért minden divatcikket és kapcsolódó kiegészítő terméket egy közös felületen tettünk elérhetővé, amelyen a navigáció egyszerű és intuitív. A Divatboltban elérhető termékek 85 százaléka esetében élhetnek az ingyenes házhoz szállítással vagy csomagautomatás átvétellel egy meghatározott rendelési érték elérése esetén a Genius szolgáltatásra előfizetők ügyfelek. Számukra Villám visszaküldés szolgáltatást is kínálunk - ha a nálunk vett ruhák vagy cipők mérete nem ideális, ügyfeleink visszaküldhetik a termékeket egy csomagautomatán keresztül, és 30 percen belül visszakapják a termék árát az eMAG fiókjukban elmentett bankkártyájukra” - mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Az eMAG vásárlói a ruházati termékek több mint háromnegyedét csomagautomatán vagy átvételi pontokon veszik át, míg a lábbelik rendelésekor majdnem tízből hét vásárló választja ezt a kézbesítési lehetőséget. Az ügyfelek gyorsan és könnyen megtalálhatják a számukra legmegfelelőbb termékeket és ajánlatokat a Sportboltban, valamint a többi dedikált szekcióban, így például a Bababolt, a Hajápolás & Sminbolt, a Kisállatbolt és a Kerti Bolt szekciókban.