- Hirdetés -

Egy hírműsor vonzotta a legtöbb nézőt

|

Csatornaszinten minden célcsoportnál a TV2 végzett az élen, a teljes portfóliókat nézve viszont két fontos területen is a TV2 Csoport elé verekedte magát az RTL Magyarország. A múlt hét legnézettebb műsora a Tények volt.

A 33. héten visszatért a jól megszokott kerékvágásba a nézettségi verseny. A csatornák szintjén újra a TV2 és az RTL közötti küzdelem a meghatározó. Ezt pedig a mögöttünk álló héten – minden fontos bontásban – a TV2 nyerte. Főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél azért nem sokon múlt az első hely. Előbbinél 0,3 százalékpont, utóbbinál 0,6 százalékpont előnnyel nyert a TV2.

A teljes csatornacsoportok terén azonban az említett két célcsoportnál az RTL Magyarország nyerte a hetet. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 0,8 százalékpontot tett ki az előnyük. A többi összevetésben a TV2 Csoport állt az élen.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,5 13,7 9,3
RTL 9,9 9,8 9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,7 11 8,1
RTL 6,2 6,1 5,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,5 24,2 21,6
RTL Magyarország 18,7 16,4 18,1
AMC Networks 6,0 5,3 6,1
MTVA 4,7 9,1 3,8
Network4 3,9 5,5 2,9
Warner Bros.Discovery 3,3 3,5 3,1
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,1
Paramount Global 2,5 2,2 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,4% / 15,3% (13,4% / 12,3%)
Tények Plusz – 12,6% / 11,1% (9,7% / 7,8%)
Szerencsekerék – 11,2% / 10,6% (8,5% / 7,9%)
A hegyi doktor – 7,4% / 5,9% (korábbi héten a Zsákbamacska: 6% / 6%)

RTL
Híradó – 15,6% / 12,8% (15,5% / 12%)
Fókusz – 11,5% / 10,1% (8,7% / 7,3%)
A mi kis falunk – 11% / 9,6% (8% / 6,9%)
Drága örökösök – 6,8% / 6,7% (6,1% / 6,1%)

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot ért el a Tények, mint az RTL Híradó. A mi kis falunk és a Szerencsekerék között szoros volt a verseny, de a vetélkedő kicsit jobb közönségarányt produkált. A TV2-n a Zsákbamacska ismétléseit A hegyi doktor újra rendel című német sorozat legújabb évadja váltotta. A Drága örökösök új részeivel tulajdonképpen állta a sarat a német sorozat, de azért nem hozott kiugró eredményt A hegyi doktor. Egyébként A hegyi doktor a fentieknél jóval erősebb share-t ért el a teljes lakosságnál (11,2 százalékos heti átlagot), de még ez is elmaradt a TV2 csatornaátlagától. Igaz, a Drága örökösök hasonló számánál (6,9 százalék) meg sokkal jobbnak számított.

A hét legnézettebb műsorának a Tények bizonyult, azonban korosztályonként eltérő volt, hogy melyik adás végzett az élen. A 18-49 éveseknél a pénteki Tények (127 ezer néző), a 18-59 éveseknél a vasárnapi Tények (204 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig csütörtöki Tények (616 ezer néző) hozta össze a legmagasabb nézettséget. Az RTL házi versenyét a 18-49 és 18-59 éveseknél A mi kis falunk csütörtöki adása (121 ezer és 202 ezer néző) nyerte. A teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó (509 ezer néző) volt a csatorna legnépszerűbb tartalma.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 204 720 15,9
A MI KIS FALUNK RTL 202 792 12,8
HÍRADÓ RTL 195 670 17,3
SZERENCSEKERÉK TV2 186 918 11,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 169 754 13,3
JURASSIC WORLD TV2 165 628 11,2
NEVELETLEN HERCEGNŐ RTL 163 659 10,1
FÓKUSZ RTL 155 305 12,8
LABDARÚGÁS – SZUPER KUPA RTL 141 270 9,2
HEGYI DOKTOR TV2 135 630 9,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 616 012 24,1
SZERENCSEKERÉK TV2 567 207 16,4
HÍRADÓ RTL 509 724 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 472 382 17,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 432 315 19,0
TESTVÉREK TV2 358 374 17,0
HEGYI DOKTOR TV2 351 079 11,4
A MI KIS FALUNK RTL 344 834 9,8
FÓKUSZ RTL 318 844 11,4
NEVELETLEN HERCEGNŐ RTL 311 527 9,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 127 438 16,9
A MI KIS FALUNK RTL 121 063 11,5
SZERENCSEKERÉK TV2 117 679 10,9
NEVELETLEN HERCEGNŐ RTL 110 067 9,9
HÍRADÓ RTL 109 990 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 105 825 13,7
JURASSIC WORLD TV2 95 648 9,7
LABDARÚGÁS – SZUPER KUPA RTL 94 671 9,3
FÓKUSZ RTL 91 252 11,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 83 787 7,7

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...