- Hirdetés -

Limitált különlegességgel rukkolt elő a Coca-Cola és az OREO

|

Besties”, azaz örök barátok – a két ikonikus márka, a Coca-Cola és az OREO új, közös üdítőitalát a barátság inspirálta. A limitált kiadású Coca-Cola OREO Zero Sugar, amely a Coca-Cola Creations portfólió legújabb terméke, és az ehhez kapcsolódó digitális élmények tökéletes példái annak, hogyan hozzák ki egymásból a legjobbat az örök barátok.

A barátság ünneplése soha nem volt ennyire időszerű – erre egyre több márka kapcsolódik rá, bemutatva, hogy mit is jelentenek egymás számára az örök barátok. A Besties gyakran a legjobb tulajdonságaik kombinációjává válnak, ezáltal még jobbá teszik egymást. Az OREO és a Coca-Cola márkák játékos kapcsolódásából most egy olyan termék született, amely lehetővé teszi a rajongók számára, hogy limitált ideig egy ikonikus páros által kínált élménnyel gazdagodhassanak akár régi, akár újonnan szerzett legjobb barátaikkal.

Az OREO jellegzetes kekszlenyomatai és az egymásra helyezett Coca-Cola üvegek díszítik majd a limitált kiadású Coca-Cola OREO Zero Sugar elegáns csomagolását, amelynek ízvilágát a két legendás márka ízjegyei ihlették. A korlátozott ideig elérhető új termék szeptember 9-én kerül a polcokra a magyar szupermarketekben és kisboltokban.

A kampány során a két márka olyan egyedi élményeket kínál majd, amelyek az örök barátok, a Besties különleges kapcsolatát ünneplik.

Így többek között a márkák a Spotify zenei streamingszolgáltatóval is együttműködnek, létrehozva a Bestie Mode digitális élményt, amellyel a barátok összehangolhatják zenei preferenciáikat. A Bestie Mode-ot a felhasználók a Coca-Cola és az OREO márkatermékeken lévő kódok beszkennelésével érhetik el. A Spotify fiókhoz való csatlakozás után a rajongók kérdéseket kapnak, ami alapján összehasonlíthatják zenei ízlésüket legjobb barátjukéval. Ezt követően a Spotify egy zenei lejátszási listát generál, amelyet a barátok közösen élvezhetnek. Az online platform promócióján keresztül a barátoknak szóló szolgáltatást a Spotify Free felhasználók is elérhetik.

„Az OREO játékosságának és a Coca-Cola Real Magic élményének párosítása váratlan, ugyanakkor kézenfekvő, hiszen a márkáink sok szempontból hasonlítanak. Mivel ez az együttműködés mindkét márka számára egyedülálló, izgatottan várjuk, hogy a legjobb barátok a világon mindenütt együtt ünnepeljék velünk az új termékeket, az ezekhez kapcsolódó nagyszerű élményeket és a váratlan kapcsolódási pillanatokat” - mondta Oana Vlad, a Coca-Cola Company globális márkastratégiai alelnöke.

„Az OREO-nál arra törekszünk, hogy új módszereket találjunk a fogyasztói élmények emelésére, és ezzel az együttműködéssel valóban magasra tettük a mércét. Az OREO és a Coca-Cola között kialakult legjobb baráti kötelék játékos módon egyesíti rajongótáborainkat, és ünnepli a kapcsolatok és az együttlét erejét. Alig várjuk a kampányra adott reakciókat, és reméljük, hogy a rajongók nyitottan fogadják majd a két klasszikus különleges kapcsolódását” - mondta Eugenia Zalis, a Mondelez International OREO-ért felelős globális marketing- és márkavezetője.

Az új technológiák felhasználásával, márkákkal, művészekkel és tervezőkkel való együttműködés révén, valamint digitális és fizikai világokban létrehozott élményekkel a Coca-Cola Creations továbbra is új kreatív kifejezési formákat és kulturális kapcsolódásokat teremt az ikonikus Coca-Cola márka számára, lehetővé téve, hogy a rajongók megtapasztalják a Coca-Cola Real Magic élményvilágát.

Az OREO márka büszke arra, hogy olyan innovatív termékeket alkot, amelyek magukkal ragadják a fogyasztókat. Izgalmas együttműködések és új technológiák kihasználása révén az OREO márka célja, hogy továbbra is rajongói igényekre reagáló élményeket kínáljon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...