- Hirdetés -

A legjobb ügynökségi szakembereket keresi a MAKSZ

|

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Campaign magazinnal közösen idén első alkalommal megrendezi az Agency People of the Year versenyt Magyarországon. Az első, ünnepélyes díjátadó gálára 2024 decemberében kerül sor, ahol a legjobb ügynökségi szakemberek átvehetik majd elismeréseiket.

Az Agency People of the Year verseny a nemzetközileg elismert Campaign magazin égisze alatt született meg, amely világszerte a marketing-, reklám- és médiaközösségek megbecsült platformja. A versenyen a marketingkommunikációs iparág legjobb ügynökségeit ismerik el. Most Magyarország is csatlakozik ehhez a rangos közösséghez, egy új, különálló kategóriával, amely az ügynökségi szakembereket, azok kiváló teljesítményét és szakértelmét ünnepli.

„Ez egy rendkívüli lehetőség Magyarország és egyben a közép-európai kommunikációs szektor számára, ugyanis a régióban először a MAKSZ gondozásában kerülhetnek fel globális szintű elismerési térképre kimondottan hazai szakemberek” – tette hozzá Varga Gábor, a MAKSZ alelnöke, a nonmedia szekció elnöke.

Az Agency People of the Year nem csak egy újabb díjátadó esemény. Ez egy olyan platform, ahol azok a szakemberek kaphatják meg a nekik kijáró megbecsülést, akik nap mint nap értéket teremtenek a kommunikáció terén. Akik innovatív gondolkodásukkal, kreatív ötleteikkel és szakmai tudásukkal formálják újra és újra az iparágat. A verseny célja, hogy kiemelje és elismerje azokat az egyéneket, akik hozzájárulnak a kommunikációs ipar folyamatos fejlődéséhez.

Az első, ünnepélyes díjátadó gálára 2024 decemberében kerül sor, ahol a legjobbak közül is a legkiválóbbak kapják a díjat. A díjazottak hazai és nemzetközi szinten is bizonyíthatják tehetségüket és hozzáértésüket, hiszen az Agency People of the Year kategóriái és bírálati szempontjai is a nemzetközi standardok szerint alakultak ki.

A nevezési időszakában augusztus 27-én induló és november 4-én záruló verseny keretében az Agency People of the Year 21 különböző kategóriában várja a nevezéseket, hogy minden szakember megtalálja a számára legmegfelelőbb megmérettetést. Ezek között szerepelnek az üzleti, kreatív/stratégiai, teljesítmény-alapú és operációs, valamint dedikáltan média és BTL fókuszú szakterületek is, ahol a szakma idei legjobbjait keresik. A kategóriákon belül, ahol indokolt, vezetői és nem vezetői alkategóriákban is értékelhetik a pályázatokat, amennyiben elegendő nevezés érkezik.

A verseny kiemelt figyelmet fordít a transzparens és pontos eredmények biztosítására. Ennek érdekében a MediaSense, a Cannes Lions Festival of Creativity hivatalos auditpartnere, látja el az auditálási feladatokat. A MediaSense feladata, hogy az egész verseny folyamán biztosítsa az összes adat feldolgozásának és ellenőrzésének szabályszerűségét, ezzel garantálva a verseny hitelességét és objektivitását. Emellett további különlegessége a nemzetközi elismerésnek, hogy alapszabálya értelmében a zsűriben kimondottan csak megbízói oldali brand és kommunikációs szakemberek vesznek/vehetnek részt.

„Az Agency People of the Year megszervezésével a hazai ügynökségek egy olyan platformot kapnak a kezükbe, mellyel értékteremtő és kiemelkedő teljesítményüket közvetlenül mutathatják be a megbízói oldal szakembereinek. Ezzel a szakmai elismerések egy teljesen új, különleges presztízsű, eddig itthon ismeretlen formáját honosítja meg a MAKSZ” – tette hozzá Blaskó Nikolett, a MAKSZ elnöke.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...