Az FC Barcelona a BioTechUSA-t választotta

A képen balról jobbra: Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgatója és társtulajdonosa, Juli Guiu, az FC Barcelona marketingért felelős alelnöke, valamint Lévai Balázs, a BioTechUSA-cégcsoport kereskedelmi igazgatója és társtulajdonosa.

Több éves, a térségben, illetve a piacon is egyedülálló együttműködést kötött a BioTechUSA-cégcsoport a világ egyik legpatinásabb és legnagyobb szurkolótáborával rendelkező klubjával, az FC Barcelonával. A hosszútávú partnerség keretében a magyar tulajdonban lévő vállalat látja el az FC Barcelona férfi és női első csapatát sport-táplálékkiegészítő termékeivel, a fehérjéktől, a vitaminokon át a regenerációt támogató készítményekig a kapcsolódó táplálkozástudományi ismeretekkel és tudástranszferrel együtt.

Ezen felül minden évben, a két márka együttműködésében – a katalán sportklub szakértőinek és orvosi stábjának szakértői véleményével kiegészülve - nyilvánosan elérhető esettanulmányt is közzétesznek egy-egy termékükről. Emellett az FC Barcelona szakemberei előadássorozat keretében hozzák el a Barcelona módszertanát a magyar élsport szakembereinek, kiegészülve a BioTechUSA sport-táplálékkiegészítő specialistáival.

Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 49 webshoppal, 322 franchise üzlettel és 4500 B2B partnerrel van jelen a BioTechUSA-cégcsoport. Erős piaci jelenléttel rendelkeznek többek között Németországban, Olaszországban, Franciaországban, Szlovákiában és Lengyelországban, de különösen Spanyolországban. Ennek jegyében óriási fegyvertény, hogy több éves, a térségben, illetve a piacon is egyedülálló együttműködést kötöttek a világ egyik legpatinásabb és legnagyobb szurkolótáborával rendelkező klubjával, az FC Barcelonával.

A globális partnerség hivatalos bejelentése apropójából a teljes szeptemberi hónapot felölelő integrált kampányt indít a vállalat, amely Magyarországon épülethálókon, óriásplakátokon, citylightokon, a boltjaik kivetítőin, a közösségi médiában, PR-ben, vállalati kommunikációs felületeiken és egyéb online felületeiken is látható lesz. A vállalatcsoport aktivitása októberben az egyik legfontosabb exportpiacukon, Szlovákiában folytatódik.