- Hirdetés -

Örülhet, akiknek LG tévéje van

|

Különleges módon ünnepli a webOS okostévé-platform bevezetésének 10. évfordulóját az LG Electronics (LG): a vállalat szeptember 9-től október 13-ig 44 országban, köztük Magyarországon is megrendezi az ún. LG Streaming heteket. A 2018-ban, vagy azóta megjelent, azaz legalább webOS 4.0-t futtató és UHD-nál nagyobb felbontású LG televíziók tulajdonosai számára az LG Streaming hetek alatt számos ingyenes és kedvezményes előfizetési opció érhető el a vállalat partnerszolgáltatóinál. A kedvezményeket egy külön erre a célra létrehozott alkalmazásból, a tévék kezdőképernyőjéről, a Content Store-ból vagy az Alkalmazások menüpontból érhetik el a felhasználók.

Minden promóciós héten más és más nemzetközi, illetve hazai streamingajánlatok lesznek érvényesek, a limitált ideig elérhető kedvezmények pedig kizárólag az LG Streaming Week alkalmazásból lesznek érhetőek.

Az LG Streaming hetek alatt számos jelentős kedvezmény lesz elérhető, például akár háromhavi ingyenes streaming vagy akár 90 százalékos előfizetési kedvezmény egy-egy tartalomszolgáltatónál. Legyen szó film-, sport-, játék- vagy animerajongókról, az LG Streaming hetek számos érdeklődési körű felhasználónak kínálnak izgalmas tartalmakat.

Az Apple TV+ háromhónapos ingyenes próbaidőszakot kínál, amellyel az LG tévék tulajdonosai a legújabb prémium Apple Originals sorozatokat, köztük az Oscar-díjas Cate Blanchett és Kevin Kline főszereplésével készült és az ötszörös Oscar-díjas Alfonso Cuarón által rendezett Disclaimer című lebilincselő pszichológiai thrillert is megnézhetik. A kínálatban szintén elérhetőek az Emmy-díjra jelölt és BAFTA-díjas Lassú lovak című dráma új évadai, a Silo című posztapokaliptikus sorozat, valamint a Pachinko című elsöprő és mélyen megindító dráma. Az LG készülékek használói emellett három hónapig ingyenesen kipróbálhatják az Apple Music szolgáltatást, amely a világ egyik legnagyobb zenei katalógusát nyújtja 100 millió feletti zeneszámmal, több mint 30 000, szakértők által összeállított lejátszási listával, előadói interjúkkal, Apple Music rádióval és még sok minden mással. Az Apple Music előfizetői olyan izgalmas funkciókhoz is hozzáférhetnek, mint az Apple Music Sing és a zenével szinkronizált dalszövegek, valamint a veszteségmentes hangzás és a térhatást kínáló Spatial Audio.

A Mubi, – ami egy globális streamingszolgáltató, produkciós cég és filmforgalmazó – a világ minden táján a nagyszerű filmek népszerűsítését tűzte ki célul, most pedig az LG Streaming hetek ideje alatt az LG televíziók tulajdonosai otthonuk kényelmében, hat hónapon keresztül 70 százalékos kedvezménnyel fedezhetik fel a platformon mozifilmek legjobbjait.

A sportrajongók számára a DAZN – az egyetlen szolgáltató (az USA és Kína kivételével), ahol az NFL Game Pass-t közvetítik – az új ügyfeleknek 25% kedvezményt kínál az NFL Game Pass Season Pro előfizetésre, az NFL Weekly Pro előfizetést pedig 0,99 dollárért (vagy a helyi valutában számított ellenértékéért) teszi elérhetővé. Az LG tévék tulajdonosai így minden csapat minden NFL-meccsét – beleértve a rájátszást és a Super Bowlt is – élőben és utólag is megnézhetik. Emellett megkapják az NFL RedZone, az NFL Network, az NFL Originals szolgáltatást és még sok mást, köztük az archív tartalmak teljes választékát.

Az LG Streaming hetek izgalmas ajánlatokat kínál a játék- és animerajongók számára is. A Crunchyroll 30 napos ingyenes próbaverziójával például igazi anime-kalandra indulhatnak az LG tévék tulajdonosai, felfedezve a legnagyobb, több mint 25 000 órányi dedikált anime-tartalomból álló streaming könyvtárat. Kifejezetten az LG tévék használói számára kínál interaktív élményt a Blacknut felhőalapú játékplatform, amely 30 percnyi ingyenes játékidőt kínál több mint 500 prémium játék bármelyikével, valamint az újonnan regisztrálóknak kedvezményesen, mindössze 1 dollárért kínálja az első havi előfizetést. Kifejezetten a gyermekek és a családok számára hozta létre a The Pinkfong Company a Baby Shark World for Kids platformot, amely az LG Streaming hetek alatt 1 hónapos ingyenes hozzáférést biztosít hatalmas dal- és mesekönyvtárához, amelyben számos tartalom élményszerű formában ösztönzi a gyermekeket a tanulásra.

Azért, hogy azok is kihasználhassák az LG Streaming hetek előnyeit, akiknek még nincs LG televíziója, a vállalat világszerte számos akciót hirdet tévékészülékeire.

A webOS platform tíz év alatt jelentős fejlődésen ment át: új, még kényelmesebben használható kezdőképernyőt kapott, és mesterségesintelligencia-technológiával egészült ki, hogy a nézőket képes legyen elvezetni az általuk preferált tartalmakhoz. A vállalat nemrégiben indított webOS Re:New programja ráadásul lehetővé teszi, hogy az LG AI tévék tulajdonosai öt éven keresztül mindig megkapják a platform legújabb verzióját.

A webOS jól szemlélteti az LG elkötelezettségét a tartalomfogyasztás optimalizálása mellett: a platformot 180 országban immár több mint 4000 partner támogatja, a felületet pedig milliók használják aktívan. A kiadása óta eltelt 10 év alatt a platform jelentősen megnövekedett használati időt regisztrált: a felhasználók fokozatosan átálltak a hagyományos televíziós rendszerek helyett a webOS használatára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...