A FERLING a Körber Hungária részére készített projektjével ezüst- és bronzérmet, a Follow The Yellow-val közösen a Tesco megbízásából futtatott kampánnyal pedig egy további ezüstöt nyert.
Az Employer Brand Management Award (EBMA) a legjobb európai munkáltatói márkaépítési kampányokat állítja reflektorfénybe. Magyarországon a munkaerőhiányból fakadó nehézségek miatt különösen nagy jelentőségre tett szert ez a szegmens a vállalati kommunikáción belül. A cégek számára ugyanis mérhető versenyelőnyt jelent a hatékony toborzás és a minősági munkavállalók hosszú távú megtartása. Ennek köszönhetően egyre nagyobb a fókusz a területen és már nemzetközi szinten is versenyképes kezdeményezésekkel állnak elő a hazai cégek, egyelőre elsősorban a nagyvállalatok.
A FERLING három kategóriában került shortlistre az idei versenyen és mindegyikben díjjal ismerte el a zsűri. A pécsi Körber Hungária gépgyár munkavállalói jólléti programját és a kapcsolódó kommunikációt bemutató pályázat egyaránt versenyben volt a gyártószektor legjobb employer branding megoldásai és a legjobb wellbeing kezdeményezések között. A tegnap esti, londoni díjátadón végül előbbiek között bronzot, utóbbiak között pedig kategóriaelsőséget jelentő ezüstöt nyert, mivel aranyérmet nem adtak ki.
Ugyancsak döntőbe jutott a FERLING és a Follow The Yellow Communications a Tesco közép-európai érdekeltségei részére készített közös kampánya. A cég szolgáltatóközpontját, szoftverfejlesztő részlegét és magyar, cseh, valamint szlovák áruházait érintő komplex munkáltatói márkaépítési program a kiskereskedelmi szektor legjobb employer branding megoldásai között került shortlistre és a zsűri végül ezüstéremmel ismerte el.