- Hirdetés -

Nagyot ment a TV2, újabb hetet nyertek

|

A hétköznap estéket rég nem látott fölénnyel nyerte a TV2, de a teljes hét is az övék volt, bármelyik célcsoportot is nézzük. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor, a teljes lakosságnál a Sztárban Sztár All Stars volt a hét legnézettebb műsora.

Az őszi tévés szezon kapcsán egyelőre a TV2 tudott felmutatni több sikert. A mögöttünk álló 37. hetet is megnyerték, méghozzá meglehetősen kényelmes előnnyel. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 3,5 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 4,1 százalékponttal volt lemaradva mögöttük az RTL. A hétköznap estéken pedig már-már nyomasztó volt a TV2 fölénye. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél a TV2 hétköznapi share-je 15,1 százalékot, az RTL-é 8,3 százalékot tett ki. 18-59 éveseknél a TV2 15,6 százalékot, az RTL 9,3 százalékot hozott össze. Ez 6,8 és 6,3 százalékpontos differenciát jelent.

A teljes csatornaportfóliókat nézve is minden célcsoportnál a TV2 Csoport végzett az élen. A 18-49 éveseknél, főműsoridőben volt a TV2 Csoport és az RTL Magyarország között a legkisebb (3,9 százalékpont), teljes lakosságnál és teljes napon pedig a legnagyobb (10,3 százalékpont) a különbség.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 37. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 16 18,7 15,1
RTL 11,9 10,6 11,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 37. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,4 13,5 10,8
RTL 7,4 6,7 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,1 26,5 24,2
RTL Magyarország 18,6 16,2 18,3
MTVA 5,6 9,7 4,7
AMC Networks 5,4 5,2 5,4
Network4 4,0 5,4 3,1
Antenna Entertainment Group 3,1 2,5 2,8
Warner Bros.Discovery 3,1 3,3 3,0
Paramount Global 2,1 2,0 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 14,6% (16,1% / 14%)
Tények Plusz – 13,8% / 11,5% (12,7% / 10,4%)
Ázsia Expressz – 18,3% / 17,9% (17,6% / 18,1%)
A Kísértés – 13,3% / 14,9% (13,8% / 15,1%)

RTL
Híradó – 18,5% / 15,3% (18,1% / 13,9%)
Fókusz – 10,9% / 9,6% (12,7% / 10,7%)
Kalandra fal – 7,5% / 7,3% (10,3% / 10,5%)
Kabát FC – 6,3% / 6,1% (9,4% / 9%)

A fentiekből látható az RTL gyenge hétköznapjainak két bűnbakja. Nem nehéz megjósolni, hogy a Kalandra falból és a Kabát FC-ből aligha készül újabb évad. Mindkét műsor még a gyenge kezdéséhez képest is tudott rontani. A TV2-s Ázsia Expressz és A Kísértés lazán nyerte a műsorsávját.

A hétvége már szorosabb versenyt hozott. Az RTL szempontjából a szombat este volt az erősebb. Az X-Faktor kiemelkedően jól teljesített a 18-49 éveseknél, a share-jük 27,9 százalékot tett ki, a 18-59 éveseknél 25,5 százalékot, a teljes lakosságnál 19,7 százalékot ért el. A Sztárban Sztár All Stars ugyanennél a három korcsoportnál 14,4 százalékot, 16,2 százalékot és 20,6 százalékot produkált. Azaz a két kereskedelmi célcsoportnál kikapott a TV2-s műsor (nem is kicsit), ennek ellenére a teljes lakosságnál megint valahogy az X-Faktor elé verekedték magukat. Vasárnap a Sztárbox a 18-49 éveseknél verte a Sztárban Sztár All Stars-t, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál viszont a TV2-s produkció nyert.

A szokásosnál is jobban különböztek múlt héten a fiatalabb és az idősebb nézői csoportok kedvencei, ami a heti műsoros toplistán is szembeötlő. A 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának 397 ezer és 525 ezer nézővel. A teljes lakosságnál viszont a vasárnapi Sztárban Sztár All Stars végzett az élen 822 ezer nézővel. Nem sokon múlt az első hely, hiszen az Ázsia Expressz hétfői adása 821 ezer nézőt érdekelt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 525 166 25,5
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 370 206 18,4
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 366 864 18,6
SZTÁRBOX RTL 341 134 16,6
HÍRADÓ RTL 328 592 18,9
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 318 823 18,0
TÉNYEK TV2 261 275 15,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 243 040 15,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 241 088 17,9
HÁZON KÍVÜL RTL 241 076 12,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 822 129 21,7
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 821 518 21,0
X-FAKTOR RTL 790 019 19,7
TÉNYEK TV2 728 257 20,1
HÍRADÓ RTL 685 693 18,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 615 300 18,0
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 586 403 17,0
SZTÁRBOX RTL 494 164 12,9
HÁZON KÍVÜL RTL 475 313 11,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 435 492 16,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 397 002 27,9
SZTÁRBOX RTL 261 566 18,8
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 243 868 18,4
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 233 951 17,3
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 228 046 18,8
HÍRADÓ RTL 191 345 17,0
A KÍSÉRTÉS TV2 171 779 16,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 151 757 16,7
TÉNYEK TV2 147 546 13,2
HÁZON KÍVÜL RTL 147 423 11,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...