- Hirdetés -

Hiszünk abban, hogy folyamatosan tanulni kell egymástól – interjú Jamniczky Tímeával

|

Noha a reklám és médiapiac robbanásszerű változásokon megy át, az alapok nem változtak: a legjobb eszközökkel és a lehető leghatékonyabban kell elérni a megfelelő célcsoportot, érthető és releváns üzenetet kell eljuttatni hozzájuk – mutatott rá Jamniczky Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt a közterületi hirdetések hatékonyságáról, a digitális felületekben rejlő lehetőségekről és elárulta azt is, hogy melyek lesznek azok az előadások az idei Marketing Summiton, amelyeket mindenképpen meghallgat majd.

- A JCDecaux idén a Marketing Summit Gyémánt fokozatú védnöke. Miért döntöttetek úgy, hogy ilyen módon az esemény mellé álltok?

- A Marketing Summit Hungary mára egy olyan esemény lett, ahol a marketing szakma legjobbjai közösen gondolkodhatnak a kihívásokról, megoszthatják a tapasztalataikat, hogy a marketingkommunikációt még magasabb szintre emelhessük. Mi a JCDecaux-nál hiszünk abban, hogy folyamatosan tanulni kell egymástól, meg kell osztani a tapasztalatokat, a tudásmegosztás aktív szereplőjévé kell válni. Az outdoor területén betöltött meghatározó, innovatív szerepünk miatt úgy gondoljuk, hogy nemcsak feladatunk, de felelősségünk is a szakma felé, hogy a marketing szakma csúcsrendezvényén minél jobban bemutassuk az outdoorban lévő lehetőségeket.

- Véleményed szerint miért fontos rendezvény a Marketing Summit?

- Szeretek másoktól tanulni, szeretem a párbeszédet, mert egy ember nem tudhat mindent. Ez a rendezvény rengeteg inspirációt tud adni hallgatóként, tervekkel feltöltődve tér haza az ember, ami másnaptól már a cég és az iparág működését szolgálja.

- Részt veszel egy kerekasztalbeszélgetésben a Marketing Summiton, amely többek között azzal foglalkozik majd, hogy merre tart a hazai médiapiac. Véleményed szerint milyen válasz adható erre a kérdésre?

- Noha a reklám és médiapiac robbanásszerű változásokon megy át, az alapok nem változtak: a legjobb eszközökkel és a lehető leghatékonyabban kell elérni a megfelelő célcsoportot, érthető és releváns üzenetet kell eljuttatni hozzájuk. A közterületi hirdetések pedig hatékonyan érik el a célközönséget. Ezt támasztja alá egyébként a legfrissebb reklámpiaci felmérésünk is. Nem akarok mindent elárulni, hogy legyen ok részt venni az erről szóló kerekasztal-beszélgetésen, de az eredmények azt bizonyítják, hogy az outdoor-eszközök továbbra is az egyik leghatékonyabb tömegmédium. Ráadásul ezeket a kampányokat egyre többször színesítik, kiegészítik a minden érzékszervre ható innovatív outdoor megoldások

- Az idén négy teremben zajlanak majd a Marketing Summit szakmai eseményei, rengeteg program lesz. Van olyan előadás, amiről már most tudod, hogy meghallgatod? Ha igen, miért éppen azt?

- A kollégáimat mindenképpen meg fogom hallgatni. A pénzügyi vezetőnk a JCDecaux ESG törekvéseiről és eredményeiről, egy belga kollégám a programatik és digitális oudoor trendekről fog előadást tartani, az idei reklámpiaci körkép kutatásunk kapcsán érdekes kerekasztal-beszélgetéssel készülünk. Izsák Miklós kereskedelmi és marketing vezetőnk izgalmas beszélgetést fog folytatni több vállalat marketing vezetőjével az eredményekről.

- A közterületi hirdetési piacon melyek a meghatározó trendek? A JCDecaux hogyan alkalmazkodik ezekhez?

- Az elmúlt években magánemberként is hozzá kellett szoknunk az állandó változáshoz, ahogy a reklámpiacnak is szembe kellett néznie ezzel és a sok szempontból kedvezőtlen külső körülményekkel. Erre a hatékonyság javításával, kreativitással, jól megtervezett kampányokkal és innovációval lehet reagálni. Mi például igyekszünk személyre szóló innovatív megoldásokat mutatni ügyfeleinknek, amikben a hagyományos outdoor eszközök jól kombinálhatók digitális megoldásokkal. Például egy utasváró olyan technológiákkal felszerelve, mint például hologram vagy a beszélő plakát, szavazófelület, de idén már az illat is aktív szereplője volt egy-egy egyedi megjelenésnek. A megbízókban már megvan a nyitottság és az akarat az innovatív outdoor megoldásokra, így az elmúlt években számos sikeres innovatív kampányt valósítottunk meg, amelyekkel díjakat nyertünk, valamint – és ez a legfontosabb - az utazóközönség elismerését is kivívtuk.

- Mi jelenti idén a legnagyobb kihívást a JCDecaux számára?

- A JCDecaux fejlődési lehetősége a digitális felületekben rejlik, ami hazánkban egyelőre gyerekcipőben jár szemben Nyugat-Európával és az USA-val. Az a célunk, hogy a digitális felületek iránt egyre növekvő igényeket ki tudjuk folyamatosan szolgálni. Az idei és következő évek kihívása számunkra ez.

- Miért javasolnád egy marketingesnek, vagy kommunikációs területről érkező érdeklődőnek, hogy vegyen részt a Marketing Summiton?

- Mert a nap végén teljesen más szemmel fognak nézni a reklámpiacra, legalábbis reményem szerint a közterületi hirdetésekre mindenképpen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...