Az ibis az egyedi gondolkodásmódot megtestesítő, az utazókat középpontba állító go get it kampánnyal ünnepli 50. születésnapját.
Az ibis ebben a hónapban ünnepli fennállásának 50. évfordulóját.1974-es indulásakor megteremtette a demokratizált utazás kategóriáját, a minőségi és megfizethető utazási élmények világszerte elérhetővé tételével pedig újradefiniálta az economy vendéglátás fogalmát. Az új, Go get it elnevezésű kampánnyal a márka megerősíti az utazás fontosságát mindenki számára, és ünnepli a legkülönbözőbb okokat, amelyek az embereket utazásra ösztönzik.
„Ötven évvel ezelőtt az ibis demokratizálta az utazást azzal, hogy bevezette az economy vendéglátás fogalmát, barátságos kiszolgálást, remek designt és állandó minőséget biztosítva a vendégeknek – mindezt megfizethető áron – mondta el Jean-Yves Minet, az ibis Global Brand elnöke. – Az ibis ötven éve vezető szerepet tölt be az economy szegmensben, mert tudjuk, hogy a vendégek akkor hozhatják ki a legtöbbet az utazásukból, ha mi a legtöbbet tesszük bele. Bármi legyen is utazásuk célja, bárhol legyenek is a világon, lesz ott egy ibis, aki segít.”
Az ibis 79 országban változtatta meg a közösségeket és Heartistáknak nevezett csapattagjainak életét. A megfizethetőségre, az innovációra és a megbízhatóságra alapozva az ibis volt az első szállodamárka Európában, amely mindenki számára elérhetővé tette a magas színvonalú, kényelmes szállást.
„Az ibis a világ egyik legismertebb szállodamárkája, amely a világ utazóinak kiszolgálása érdekében gyors ütemben növekszik: hoteljeiben tavaly közel 72 millió vendégéjszakát töltöttek el – tette hozzá Karelle Lamouche, az Accor prémium, középkategóriás és economy márkákért felelős kereskedelmi vezérigazgatója. – Az utazás napjainkban a leglényegesebb ’nem létfontosságú’ élménnyé vált. Az ibis globális utazási szándékot vizsgáló legfrissebb kutatása szerint minden harmadik válaszadó 2025-ben többet tervez utazni, mint idén. Világszerte – különösen az olyan gyorsan növekvő régiókban, mint Ázsia – tapasztaljuk az utazók számának növekedését. Az ibisnél tökéletesen felkészültünk arra, hogy kielégítsük az utazók ezen új generációjának változó igényeit.”
Ma az ibis márkacsalád több mint 2600 szállodával és közel 300 000 szobával, három különböző márkával – ibis, ibis Styles és ibis budget – a globális economy szállodai szektor élén áll. Mindegyik más-más dizájnt, személyiséget és márkaígéretet kínál, mégis egyesíti őket az ibis nyitott szellemisége és a vendégek olyan kedvencei, mint a barátságos személyzet, a kiváló ár-érték arány, a 24/7 F&B és a díjnyertes Sweet Bed™ by ibisnek köszönhető nagyszerű alvás.
Az ibis a Saatchi & Saatchi Londonnal együttműködve tervezte és készítette el a Go get it globális kampányt. A filmeket az ibis London Sutton Pointban forgatták, és szerepel bennük az ibis Heartists® Michael Brandy (ibis London Sutton Point) és Füzesy Zoltán (ibis Styles Edinburgh St Andrew Square). A kampányt a globális közösségi médiában és a televíziós hálózatokon indult el hét olyan szívmelengető utazási történettel, amelyek a világ ibis szállodáiban nap mint nap megtörténnek. A videósorozatot az AB/CD/CD díjnyertes francia rendezőpárosa, Clement Dozier és Camille Dauteuille rendezte.