- Hirdetés -

Globális márkakampányt indított az ibis

|

Az ibis az egyedi gondolkodásmódot megtestesítő, az utazókat középpontba állító go get it kampánnyal ünnepli 50. születésnapját.

Az ibis ebben a hónapban ünnepli fennállásának 50. évfordulóját.1974-es indulásakor megteremtette a demokratizált utazás kategóriáját, a minőségi és megfizethető utazási élmények világszerte elérhetővé tételével pedig újradefiniálta az economy vendéglátás fogalmát. Az új, Go get it elnevezésű kampánnyal a márka megerősíti az utazás fontosságát mindenki számára, és ünnepli a legkülönbözőbb okokat, amelyek az embereket utazásra ösztönzik.

„Ötven évvel ezelőtt az ibis demokratizálta az utazást azzal, hogy bevezette az economy vendéglátás fogalmát, barátságos kiszolgálást, remek designt és állandó minőséget biztosítva a vendégeknek – mindezt megfizethető áron – mondta el Jean-Yves Minet, az ibis Global Brand elnöke. – Az ibis ötven éve vezető szerepet tölt be az economy szegmensben, mert tudjuk, hogy a vendégek akkor hozhatják ki a legtöbbet az utazásukból, ha mi a legtöbbet tesszük bele. Bármi legyen is utazásuk célja, bárhol legyenek is a világon, lesz ott egy ibis, aki segít.”

Az ibis 79 országban változtatta meg a közösségeket és Heartistáknak nevezett csapattagjainak életét. A megfizethetőségre, az innovációra és a megbízhatóságra alapozva az ibis volt az első szállodamárka Európában, amely mindenki számára elérhetővé tette a magas színvonalú, kényelmes szállást.

„Az ibis a világ egyik legismertebb szállodamárkája, amely a világ utazóinak kiszolgálása érdekében gyors ütemben növekszik: hoteljeiben tavaly közel 72 millió vendégéjszakát töltöttek el – tette hozzá Karelle Lamouche, az Accor prémium, középkategóriás és economy márkákért felelős kereskedelmi vezérigazgatója. – Az utazás napjainkban a leglényegesebb ’nem létfontosságú’ élménnyé vált. Az ibis globális utazási szándékot vizsgáló legfrissebb kutatása szerint minden harmadik válaszadó 2025-ben többet tervez utazni, mint idén. Világszerte – különösen az olyan gyorsan növekvő régiókban, mint Ázsia – tapasztaljuk az utazók számának növekedését. Az ibisnél tökéletesen felkészültünk arra, hogy kielégítsük az utazók ezen új generációjának változó igényeit.”

Ma az ibis márkacsalád több mint 2600 szállodával és közel 300 000 szobával, három különböző márkával – ibis, ibis Styles és ibis budget – a globális economy szállodai szektor élén áll. Mindegyik más-más dizájnt, személyiséget és márkaígéretet kínál, mégis egyesíti őket az ibis nyitott szellemisége és a vendégek olyan kedvencei, mint a barátságos személyzet, a kiváló ár-érték arány, a 24/7 F&B és a díjnyertes Sweet Bed™ by ibisnek köszönhető nagyszerű alvás.

Az ibis a Saatchi & Saatchi Londonnal együttműködve tervezte és készítette el a Go get it globális kampányt. A filmeket az ibis London Sutton Pointban forgatták, és szerepel bennük az ibis Heartists® Michael Brandy (ibis London Sutton Point) és Füzesy Zoltán (ibis Styles Edinburgh St Andrew Square). A kampányt a globális közösségi médiában és a televíziós hálózatokon indult el hét olyan szívmelengető utazási történettel, amelyek a világ ibis szállodáiban nap mint nap megtörténnek. A videósorozatot az AB/CD/CD díjnyertes francia rendezőpárosa, Clement Dozier és Camille Dauteuille rendezte.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...