- Hirdetés -

Úthengerként tért vissza a Megasztár

|

A teljes lakosságnál egymilliónál is többen voltak kíváncsiak a visszatérő Megasztárra. Az egész hetet nézve is a TV2 végzett az élen.

Az őszi szezont lendületesebben kezdte a TV2, mint az RTL. A mögöttünk álló 38. hetet is megnyerte a TV2 minden fontos célcsoportnál, ráadásul kényelmes előnnyel. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 4 százalékpont, a 18-59 éveseknél 4,4 százalékpont, a teljes lakosságnál 8,2 százalékpont volt a két csatorna közötti heti különbség – a TV2 javára. Külön az egyes estéket nézve a 18-49 éveseknél a szombat kivételével mindegyik napot a TV2 nyerte. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál minden este a TV2-é volt.

A komplett csatornaportfóliók terén ugyanez a helyzet, minden célcsoportnál a TV2 Csoport végzett az élen. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország, de ez is 4 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 27,7 százalék, RTL Magyarország: 23,7 százalék).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 16,4 19 15,6
RTL 12 10,8 11,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,9 14 11,5
RTL 7,3 6,8 7,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,3 26,4 24,6
RTL Magyarország 18,5 16,2 18,1
AMC Networks 5,7 5,5 6,0
MTVA 5,5 9,8 4,6
Network4 4,2 5,4 3,0
Antenna Entertainment Group 3,0 2,5 2,8
Warner Bros.Discovery 3,0 3,2 2,6
Paramount Global 2,4 2,3 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,8% / 14,9% (16,9% / 14,6%)
Tények Plusz – 14,5% / 12,7% (13,8% / 11,5%)
Ázsia Expressz – 18,5% / 18,5% (18,3% / 17,9%)
A Kísértés – 13,7% / 15% (13,3% / 14,9%)

RTL
Híradó – 18,5% / 15,6% (18,5% / 15,3%)
Fókusz – 11,5% / 10,1% (10,9% / 9,6%)
Fort Boyard – Az erőd – 10,6% / 10,8% (korábbi héten a Kalandra fal: 7,5% / 7,3%)
Kabát FC – 5,7% / 5,3% (6,3% / 6,1%)

A 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Híradónak jobb heti átlaga volt, mint a TV2-nek. S ezzel nagyjából minden jót el is mondtunk az RTL hétköznapjairól. Az RTL-es újdonság, a Fort Boyard jobb számokat hozott, mint a korábbi héten a Kalandra fal. De egyrészt annál nem volt nehezebb jobban szerepelni, másrészt az Ázsia Expresszel szemben a 10 százalék körüli heti átlaguk is kevés volt. Az Ázsia Expressz – A Kísértés páros jobban működött, mint az RTL-es kínálat.

Szombaton az X-Faktor továbbra is szépen teljesít, különösen a 18-49 éveseknél. Ennél a korosztálynál 24,9 százalékot tett ki a tehetségkutató share-je, miközben a Sztárban Sztár All Stars csak 14,5 százalékot ért el. A 18-59 éveseknél is az X-Faktor nyert, a teljes lakosságnál viszont ismét jobb számokat produkált a Sztárban Sztár All Stars. Utóbbi 4+-os közönségaránya 23,7 százalék volt, miközben az X-Faktoré 18,2 százalék.

Vasárnap a Sztárbox elől kicsit elvitte a show-t a visszatérő Megasztár. A fiatalabb célcsoportoknál is jobban szerepelt a TV2 emblematikus műsora, mint az RTL-es produkció. A teljes lakosságnál pedig egészen nagy volt a különbség, miután a Megasztár egymilliónál is több embert ültetett a képernyők elé, dupláját, mint a Sztárbox.

A Megasztár bizonyult a hét legnézettebb műsorának. A 18-49 éveseknél 345 ezer, a 18-59 éveseknél 507 ezer, a teljes lakosságnál 1.057.127 néző volt kíváncsi a Megasztárra. Az RTL legnézettebbje mindhárom nagy célcsoportnál az X-Faktor volt. A 18-49 éveseknél 308 ezer, a 18-59 éveseknél 427 ezer, a teljes lakosságnál 675 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
MEGASZTÁR TV2 507 765 24,2
X-FAKTOR RTL 427 683 23,3
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 344 009 18,3
SZTÁRBOX RTL 303 974 15,0
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 293 072 17,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 277 448 17,0
TÉNYEK TV2 267 463 23,1
HÁZON KÍVÜL RTL 267 019 15,6
HÍRADÓ RTL 260 899 18,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 249 599 21,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
MEGASZTÁR TV2 1 057 127 25,6
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 811 790 23,7
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 795 100 21,0
TÉNYEK TV2 715 648 23,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 679 088 19,5
X-FAKTOR RTL 675 192 18,2
HÍRADÓ RTL 613 139 22,4
HÁZON KÍVÜL RTL 543 488 15,1
SZTÁRBOX RTL 480 588 12,7
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 436 871 19,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
MEGASZTÁR TV2 345 236 23,8
X-FAKTOR RTL 308 951 24,9
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 240 811 19,4
SZTÁRBOX RTL 228 208 16,1
HÁZON KÍVÜL RTL 182 574 15,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 180 355 16,1
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 167 059 14,5
HÍRADÓ RTL 166 395 17,2
A KÍSÉRTÉS TV2 157 474 14,7
FORT BOYARD – AZ ERŐD RTL 157 074 12,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...