A teljes lakosságnál egymilliónál is többen voltak kíváncsiak a visszatérő Megasztárra. Az egész hetet nézve is a TV2 végzett az élen.
Az őszi szezont lendületesebben kezdte a TV2, mint az RTL. A mögöttünk álló 38. hetet is megnyerte a TV2 minden fontos célcsoportnál, ráadásul kényelmes előnnyel. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 4 százalékpont, a 18-59 éveseknél 4,4 százalékpont, a teljes lakosságnál 8,2 százalékpont volt a két csatorna közötti heti különbség – a TV2 javára. Külön az egyes estéket nézve a 18-49 éveseknél a szombat kivételével mindegyik napot a TV2 nyerte. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál minden este a TV2-é volt.
A komplett csatornaportfóliók terén ugyanez a helyzet, minden célcsoportnál a TV2 Csoport végzett az élen. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország, de ez is 4 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 27,7 százalék, RTL Magyarország: 23,7 százalék).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 16,4 | 19 | 15,6 |
RTL | 12 | 10,8 | 11,6 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,9 | 14 | 11,5 |
RTL | 7,3 | 6,8 | 7,2 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 25,3 | 26,4 | 24,6 |
RTL Magyarország | 18,5 | 16,2 | 18,1 |
AMC Networks | 5,7 | 5,5 | 6,0 |
MTVA | 5,5 | 9,8 | 4,6 |
Network4 | 4,2 | 5,4 | 3,0 |
Antenna Entertainment Group | 3,0 | 2,5 | 2,8 |
Warner Bros.Discovery | 3,0 | 3,2 | 2,6 |
Paramount Global | 2,4 | 2,3 | 3,1 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 17,8% / 14,9% (16,9% / 14,6%)
Tények Plusz – 14,5% / 12,7% (13,8% / 11,5%)
Ázsia Expressz – 18,5% / 18,5% (18,3% / 17,9%)
A Kísértés – 13,7% / 15% (13,3% / 14,9%)
RTL
Híradó – 18,5% / 15,6% (18,5% / 15,3%)
Fókusz – 11,5% / 10,1% (10,9% / 9,6%)
Fort Boyard – Az erőd – 10,6% / 10,8% (korábbi héten a Kalandra fal: 7,5% / 7,3%)
Kabát FC – 5,7% / 5,3% (6,3% / 6,1%)
A 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Híradónak jobb heti átlaga volt, mint a TV2-nek. S ezzel nagyjából minden jót el is mondtunk az RTL hétköznapjairól. Az RTL-es újdonság, a Fort Boyard jobb számokat hozott, mint a korábbi héten a Kalandra fal. De egyrészt annál nem volt nehezebb jobban szerepelni, másrészt az Ázsia Expresszel szemben a 10 százalék körüli heti átlaguk is kevés volt. Az Ázsia Expressz – A Kísértés páros jobban működött, mint az RTL-es kínálat.
Szombaton az X-Faktor továbbra is szépen teljesít, különösen a 18-49 éveseknél. Ennél a korosztálynál 24,9 százalékot tett ki a tehetségkutató share-je, miközben a Sztárban Sztár All Stars csak 14,5 százalékot ért el. A 18-59 éveseknél is az X-Faktor nyert, a teljes lakosságnál viszont ismét jobb számokat produkált a Sztárban Sztár All Stars. Utóbbi 4+-os közönségaránya 23,7 százalék volt, miközben az X-Faktoré 18,2 százalék.
Vasárnap a Sztárbox elől kicsit elvitte a show-t a visszatérő Megasztár. A fiatalabb célcsoportoknál is jobban szerepelt a TV2 emblematikus műsora, mint az RTL-es produkció. A teljes lakosságnál pedig egészen nagy volt a különbség, miután a Megasztár egymilliónál is több embert ültetett a képernyők elé, dupláját, mint a Sztárbox.
A Megasztár bizonyult a hét legnézettebb műsorának. A 18-49 éveseknél 345 ezer, a 18-59 éveseknél 507 ezer, a teljes lakosságnál 1.057.127 néző volt kíváncsi a Megasztárra. Az RTL legnézettebbje mindhárom nagy célcsoportnál az X-Faktor volt. A 18-49 éveseknél 308 ezer, a 18-59 éveseknél 427 ezer, a teljes lakosságnál 675 ezer nézővel.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
MEGASZTÁR | TV2 | 507 765 | 24,2 |
X-FAKTOR | RTL | 427 683 | 23,3 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 344 009 | 18,3 |
SZTÁRBOX | RTL | 303 974 | 15,0 |
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 293 072 | 17,2 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 277 448 | 17,0 |
TÉNYEK | TV2 | 267 463 | 23,1 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 267 019 | 15,6 |
HÍRADÓ | RTL | 260 899 | 18,2 |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 249 599 | 21,5 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
MEGASZTÁR | TV2 | 1 057 127 | 25,6 |
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 811 790 | 23,7 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 795 100 | 21,0 |
TÉNYEK | TV2 | 715 648 | 23,2 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 679 088 | 19,5 |
X-FAKTOR | RTL | 675 192 | 18,2 |
HÍRADÓ | RTL | 613 139 | 22,4 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 543 488 | 15,1 |
SZTÁRBOX | RTL | 480 588 | 12,7 |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 436 871 | 19,0 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
MEGASZTÁR | TV2 | 345 236 | 23,8 |
X-FAKTOR | RTL | 308 951 | 24,9 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 240 811 | 19,4 |
SZTÁRBOX | RTL | 228 208 | 16,1 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 182 574 | 15,6 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 180 355 | 16,1 |
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 167 059 | 14,5 |
HÍRADÓ | RTL | 166 395 | 17,2 |
A KÍSÉRTÉS | TV2 | 157 474 | 14,7 |
FORT BOYARD – AZ ERŐD | RTL | 157 074 | 12,6 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás