- Hirdetés -

Drágább felújított mobilokat vesznek a diákok

|

Egy diákkedvezményes kuponnal rendelő ügyfél fejlettebb és újabb okostelefont vásárol egy átlagos vásárlónál. A Rejoy a Diverzum diákkedvezményes platformmal közösen vizsgálta meg, miként befolyásolta az iskolai mobilhasználati szokások változása a diákok készülékvásárlási szokásait.

Bár az idei tanév kezdete óta a hazai diákoknak a reggeli érkezéskor le kell adniuk telefonjaikat és okoseszközeiket a tanítás végéig tartó megőrzésre, az iskolai mobilhasználat szabályozását érintő változások egyáltalán nem befolyásolták negatívan a felújított okostelefonok eladásait a Rejoy.hu-nál.

Újabb, jobb és drágább felújított mobilt vesznek a diákok egy átlagos vásárlónál

A hazai diákok továbbra is az átlagvásárlónál nagyobb tudású, újabb, drágább készüléket választanak, a legnépszerűbb típusok esetükben idén február óta a 2021-es iPhone 13, a tavaly óta kapható iPhone 15, illetve a 2019-es iPhone 11 felújított példányai voltak.

Ez az eladási toplista a Diverzum Magyarország diákplatform által kibocsátott kuponokkal megrendelt készülékekből állt össze, ezekkel ugyanis kizárólag tanulói jogviszonyban álló ügyfelek vásárolhatnak a Rejoyon.

"Az okostelefon termékkategória a Diverzum kedvezményei között az egyik legnépszerűbb választás, mivel a hazai diákok erősen technológiai fókuszúak, ezért az igényeiknek megfelelő elektronikai eszközök megvásárlása kiemelten fontos számukra. A Z generációról szóló kutatásunkból kiderült, hogy bár a nagyobb tudású mobilok magas árkategóriába tartoznak, a diákok továbbra is szívesen költenek ezekre, mert a megbízhatóság és a fejlett funkciók elsődleges szempontnak számítanak. A diákok a Rejoy és a Diverzum együttműködésével eddig 13.5 millió forintot spóroltak az elektronikai eszközeiken, és azon leszünk, hogy ezeket egyre elérhetőbbé tegyük számukra” - mondta el Gyarmati Fanni, a Diverzum alapítója.

A diákkedvezményes kuponnal vásárolt felújított készülékek eladási toplistája a Rejoynál az idei Back-to-School időszakban:

iPhone 13

iPhone 15

iPhone 11

iPhone 15 Pro

iPhone 12

Bizonyítványosztás után rendelték a legjobb mobilokat a diákok

Az általános iskolai, középfokú vagy felsőoktatási tanulmányokat folytató ügyfelek idén júniusban vásárolták a legdrágább rejoyos készülékeket. Az átlagos kosárértéknél csaknem ötödével magasabb volt a diákvásárlók átlagos kosárértéke.

Sokan nyilván a jó bizonyítványért, érettségiért, felvételi eredményért kapott ajándékpénzt költhették a korábbi telefonjuknál fejlettebb készülékre a nyaralás előtt: ennek megfelelően júniusban különösen sokan rendeltek a Rejoynál fejlett kamera rendszerrel szerelt okostelefont, köztük iPhone 13 Pro és iPhone 15 Pro modelleket. A legnagyobb forgalmat a promóciós Okos Sulikezdés kampánya alatt generálták a diákkedvezményes ügyfelek a Rejoynál, ami dupla akkora növekedés jelent júniushoz, és közel másfélszeres emelkedést jelent júliushoz képest.

“A Diverzumhoz hasonlóan a Rejoynál szívügyünk a hazai diákok támogatása, akik egyben az egyik legfontosabb vásárlói bázisunkat is jelentik. A diákkupont felhasználó Z és alfa generációs vásárlói csoport sajátossága a Rejoynál, hogy csaknem teljesen azonos körükben a férfi és női ügyfelek aránya, míg a teljes vásárlói körben a férfiak 60 százalékos részarányukkal kissé felülreprezentáltak a vállalatnál” - kommentálta a hazai diákok rejoyos készülékvásárlási szokásait Blaumann Bence, a Rejoy.hu ügyvezetője.

A Rejoy stábja jelenleg is azon dolgozik, hogy a közelgő Black Friday kampány során az év legalacsonyabb áraival még hozzáférhetőbbé tegye a bevizsgált, felújított okoseszközöket. Bár az idei back-to-school szezon véget ért, a Rejoy.hu az idei fekete pénteki időszakra is készül kifejezetten diákokat célzó kuponkedvezményekkel a Diverzum platformján keresztül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...