- Hirdetés -

Kiderült, mit céloz meg a Huawei MI-stratégiája

|

Bemutatta a mesterséges intelligencia (MI) használatát célzó stratégiáját a Huawei Technologies, ami az iparágak digitalizációját és intelligens fejlődését célozza meg. A HUAWEI CONNECT 2024 globális konferencián Eric Xu alelnök hangsúlyozta, hogy az MI a vállalatok számára kulcsfontosságú technológiává vált, amelyhez alkalmazkodni kell a versenyképesség megőrzéséhez. David Wang, a Huawei vezérigazgatója szerint a digitális átalakulás óriási gazdasági lehetőségeket kínál, és partnereikkel együttműködve jövőbiztos infrastruktúrát kívánnak építeni. A rendezvényen a vállalat kilencven partnerét tüntette ki.

Az évente megrendezett HUAWEI CONNECT célja, hogy iparági vezetők, üzleti partnerek, technológiai szakértők és fejlesztők közösen vitassák meg a digitális és intelligens technológiák jövőjét, valamint azok alkalmazását különböző iparágakban. A konferencián előadások, kerekasztal-beszélgetések és díjátadók is helyet kapnak, az idei esemény témája az ipari digitalizáció és intelligencia fokozása volt, különös tekintettel az mesterséges intelligencián alapuló technológiákra.

Eric Xu, a Huawei alelnöke beszédében kiemelte, hogy a mesterséges intelligencia az iparágak számára a legnagyobb hatású technológiává vált, és a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell az MI korszakához, hogy versenyképesek maradjanak. Az alelnök egyúttal ismertette a Huawei MI-stratégiáját, amely a mesterséges intelligenciát általános célú technológiaként pozicionálja. Azok a vállalatok, amelyek alkalmazkodnak az MI korszakához, hat alapvető jellemzővel rendelkeznek majd, ezek az adaptív felhasználói élmény, az önmagukat fejlesztő termékek, az autonóm működés, a kibővített munkaerő, az összekapcsolt erőforrások és a natív mesterségesintelligencia-infrastruktúra. Ezek a jellemzők segíteni fogják a vállalatok hatékonyabb működését.

Négylépcsős stratégia a digitális átalakulásért

David Wang, a Huawei igazgatótanácsának vezérigazgatója és az IKT Infrastruktúra Menedzsment Bizottságának elnöke beszédében kiemelte a digitális átalakulás által kínált hatalmas üzleti lehetőségeket és gazdasági értéket. Hangsúlyozta a vállalat programjának, a „Partner plusz Huawei” fejlesztésének fontosságát, valamint az egyes folyamatok és mechanizmusok további finomítását. Wang szerint a digitális és intelligens átalakulás minden iparágban egyre nagyobb lendületet kap, és ez a fejlődés óriási lehetőségeket nyit meg. „Ügyfeleinkkel és partnereinkkel együtt szeretnénk egy jövőbiztos infrastruktúrát építeni. Együttműködve új megoldásokat hozunk létre specifikus helyzetekre, és olyan környezetet alakítunk ki, amely hozzájárul a gazdaság és a társadalom fejlődéséhez. Biztos vagyok benne, hogy együtt egy jobb jövőt fogunk teremteni” – fogalmazott.

A negyedik ipari forradalmat a digitális és intelligens technológiák vezérlik, amelyek várhatóan új szintre emelik a termelékenységet. A Huawei négylépcsős stratégiát dolgozott ki az országok számára, ahol minden lépés az előzőre épül, így segítve a digitális és intelligens átalakulást. Wang kiemelte, hogy az innováció kulcsfontosságú lesz e folyamat kihívásainak és lehetőségeinek kezelésében. Technológiai innovációra lesz szükség a stabil infrastruktúra kiépítéséhez, szcenárió alapú innovációra a digitális szakadék áthidalásához, valamint ökoszisztéma-innovációra, amely kedvező jövőt biztosít mindenki számára.

Innovatív digitális és intelligens infrastruktúra

Emellett a Huawei áttörést hoz az új generációs infrastruktúra terén, öt kulcsfontosságú terület – a kapcsolódás, a tárolás, a számítástechnika, a felhő és az energia – átfogó megújításával. A hálózatok terén a nagy sávszélesség gyorsabbá teszi a felhőszolgáltatások használatát, miközben az intelligens megoldásokat is elérhetőbbé teszi. Az adattárolásban olyan rendszereket épít a vállalat, amelyek képesek kezelni a mesterséges intelligencia által generált hatalmas mennyiségű adatot. A számítástechnikai fejlesztésekben a Huawei partnereivel közösen dolgozik egy erős technológiai háttér kiépítésén, új lehetőségeket teremtve a világpiacon. A felhőszolgáltatásokkal különböző iparágak igényeire szabott megoldásokat nyújtanak, amelyek segítik a digitális átállást. Emellett a zöldenergia-infrastruktúrába is komoly erőforrásokat fektetnek, hogy fenntarthatóbb digitális világot építsenek.

A stabil, kölcsönösen erős partnerségeké a jövő

A Huawei vezetői egy kerekasztal-beszélgetésen 26 partnerükkel együtt vitatták meg a digitális és intelligens átalakulás nyújtotta lehetőségeket és a vele járó kihívásokat. Li Peng, a Huawei vállalati alelnöke és az IKT értékesítési és szolgáltatási részlegének vezetője elmondta: bíznak abban, hogy továbbra is sikeresen együttműködnek partnereikkel, egyesítve a felek képességeit és tapasztalatait. „Közösen fejlesztünk olyan személyre szabott megoldásokat, amelyek segítenek az iparágak digitális és intelligens átalakulásában. Együtt nemcsak ügyfeleink sikeréhez járulhatunk hozzá, hanem partnereink üzleti fejlődését is támogatjuk” – hangsúlyozta.

Leo Chen, a Huawei vállalati értékesítésekért felelős elnöke úgy fogalmazott, hogy partnereikkel közös sikereket érhetnek el, úgy, hogy innovatív megoldásokkal jobban kiszolgálják az ügyfelek sokféle igényét. „Elkötelezettek vagyunk a stabil és kölcsönösen előnyös partnerségek fenntartása mellett, és garantáljuk, hogy partnereink valódi előnyökhöz jutnak” – jelentette ki.

A rendezvényen díjazták a vállalat azon partnereit, akik jelentős eredményeket értek el saját iparágukban: 14 kategóriában osztottak ki díjakat, összesen 90 partnert tüntettek ki.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...