- Hirdetés -

Berlint is meghódította a Republic Group a BrandFestivallal

|

Történetében először Berlinben, Európa kulturális fővárosában zajlott a BrandFestival, amely látványos sikerrel debütált a nemzetközi színtéren. A szeptember 12-i konferencia a világ minden tájáról vonzotta a szakma meghatározó szakértőit, akiktől a mesterséges intelligencia, a fenntarthatóság, és az innováció legújabb trendjeiről hallhatott a közönség.

Az esemény fő témái között szerepelt az európai gazdaság és márkák jövője, az innovatív stratégiák megalkotása márka- és vállalkozásfejlesztésben, valamint a mesterséges intelligencia lehetőségeinek kiaknázása. A résztvevők megismerhették a legújabb AI-alapú filmkészítési technikákat és megvitatták, hogyan formálja a mesterséges intelligencia a jövő filmjeit és a márkakommunikációs stratégiákat.

A BrandFestival berlini színre lépése mérföldkőnek számít a magyar kommunikációs szakma életében. Nemcsak a hazai szakembereknek biztosított platformot a nemzetközi bemutatkozásra, hanem hidat is épített a magyar szakma és a nemzetközi reklámipar között.

Barna Tamás, a BrandFestival elnöke: "Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a BrandFestival Berlinben is ilyen nagy sikert aratott. A konferencia túlmutatott egy egyszerű szakmai eseményen. Lehetőséget teremtett arra, hogy a magyar kreativitás és szakértelem a világ egyik legfontosabb színpadán mutatkozzon be. A résztvevők visszajelzései alapján elmondhatjuk, hogy a BrandFestival Berlinben is méltó folytatása a budapesti hagyományoknak, és izgatottan várjuk a következő évet."

Köszönhetően a világ minden tájáról érkező szakértőknek a berlini BrandFestival híre eljutott a legfontosabb piacokra is messze Európán túl. Olyan témákban gyakorolt hatást a rendezvény a szakmára, mint a mesterséges intelligencia használatával járó felelősség, amely kiterjed márkabiztonságra, az etikai és jogi szempontokra is.

Több tudományos előadás bizonyította, hogy a mesterséges intelligencia nem csupán egy múló trend, hanem a marketing jövőjének alapköve. Bizonyos területeken, például a márkák pozícionálásában már most jobb döntéseket tud hozni az embernél. Ugyanakkor egyetértettek az elődók abban, hogy a vezetés, a csapatmunka és az innováció mind az emberi kapcsolatokon alapul. Az erős kapcsolatok, a bizalom és a pozitív csapatkultúra elengedhetetlenek a sikerhez.

Új fejezetet nyitott a BrandFestival éltében az is, hogy stratégiai partnerként csatlakozott a rendezvényhez az AI Film Fest Amsterdam. A világ egyik legelismertebb mesterséges intelligencia tematikájú filmfesztiváljának képviselői bemutatták legutóbbi versenyük nyertes alkotásait és már várják a jövő évi fesztiválra a pályázatokat.

A BrandFestival története 2001-re nyúlik vissza, amikor a Republic Group először rendezte meg a stratégiai és márkakommunikációs találkozót Budapesten. Az elmúlt két évtizedben a BrandFestival több mint 2500 előadást prezentált a közönségnek, és olyan neves előadókat vonzott, mint Monica Lewinsky, Ngima Nuru és Csíkszentmihályi Mihály.

A 2024-es berlini rendezvény bebizonyította, hogy a magyar reklámipar készen áll a nemzetközi porondra lépésre. A BrandFestival továbbra is elkötelezett marad amellett, hogy a legfrissebb trendekről és innovációkról szóló szakmai diskurzus meghatározó szereplője legyen, és platformot biztosítson a magyar tehetségeknek a nemzetközi színtéren. A Republic Group vezetői kifejezték nyitottságukat az együttműködésre a hazai szakma képviseletére vállalkozó cégekkel a jövő évi eseményen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...