Már több mint egy évszázada, hogy hivatásos szakemberek gondoskodnak világszerte a szervezetek és vállalatok ismertségéről és hitelességéről. A 21. századra a jó hírnév lett az egyik legjobb befektetés. A technológiai, gazdasági és médiahasználati változások pedig csak még jobban felértékelték a public relations (PR) szakmai tudást. A szakma kiemelkedő képviselői október közepén találkoznak a szekszárdi borvidék fővárosában, a PTE Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Karán.
A FERLING főszervezésében megvalósuló, hírnévmérnökök és kommunikációs építőmesterek kétnapos nyílt konferenciája kivételes lehetőség arra, hogy az érdeklődők ne csak bepillanthassanak e különleges szakma kulisszái mögé és megismerjék az aktuális külföldi és itthoni trendeket, hanem hogy kötetlenül beszélgethessenek a PR magyarországi nagyágyúival. A programon itt lesz és előadást tart a Magyar Public Relations Szövetség vezető képviselőin túl a szakma több örökös tagja is.
A PReducated - Public Relations, avagy az 1 millió darabos puzzle címmel október 17-18-án megrendezésre kerülő esemény keretében egy nemzetközi egyetemi szakmai versenyt is lebonyolítanak.
A program részleteiről a rendezvény honlapján, valamint Facebook és LinkedIn eseményei alatt tájékozódhatnak az érdeklődők.