Újabb nagyágyú a hazai e-kereskedelmi piacon

Belépett a magyar piacra az Allegro, a legnagyobb európai hátterű online piactér az Allegro.hu elindításával. A platform több mint 150 millió ajánlatot kínál a hazai fogyasztóknak, emellett lehetőséget nyújt az e-kereskedőknek is, hogy bővítsék online jelenlétüket.

Az Allegro.hu katalógusa az elektronikai cikkektől kezdve a lakberendezési tárgyakon és kerti szerszámokon, egészségügyi és szépségápolási termékeken át az autóalkatrészekig, könyvekig és ruházati cikkekig számtalan kategóriát ölel át. A piactéri modellben működő Allegro közvetlen tranzakciókat tesz lehetővé a vásárlók és a kereskedők között. A modell mindkét fél számára előnyös: a fogyasztók a termékek szélesebb választékát érhetik el versenyképes áron és biztonságos online vásárlási környezetben. Az eladók pedig megbízható partnerre tesznek szert: egy új, egyre népszerűbb értékesítési csatornán növekedhetnek, miközben megtarthatják az ellenőrzést ajánlataik és áraik felett. Ráadásul a már működő webáruházaikkal történő összekapcsolás is rendkívül egyszerű.

Innovatív szolgáltatások, újszerű élmények

A magyar vásárlók igénybe vehetik az Allegro Smart! előfizetéses szolgáltatást, amely korlátlan ingyenes kiszállítást és exkluzív ajánlatokat kínál. Az Allegro Smart! ingyenes próbaverziójában 12 hónapon keresztül nyolc ingyenes kiszállítást kapnak a felhasználók. A próbaidőszakot követően a szolgáltatás évi 5000 vagy havi 1300 forintért lesz elérhető.

Az Allegro.hu-n történő vásárláshoz árgarancia is jár, hogy a vevők biztosan a lehető legjobb ajánlatot kapják a kiválasztott termékekre. A platform automatikusan összehasonlítja az árakat a legnépszerűbb online áruházak áraival, az árgaranciára jogosult termékeket pedig megjelöli. Ha a vásárlók máshol alacsonyabb árat találnak ugyanarra a termékre, az Allegro az árkülönbözet 150%-ának megfelelő, a piactéren beváltható kupont ad. Így a vevők nyugodtan vásárolhatnak, hiszen a kiválasztott terméket garantáltan a legjobb áron kapják meg.

Az Allegro.hu számos szállítási lehetőséget kínál, többek között a házhozszállítást, a csomagautomatákat és az átvételi pontokat, amelyeket olyan megbízható fuvarozók támogatnak, mint a DPD, a Packeta és a UPS, illetve belföldi szállítás esetén az Express One és a Magyar Posta. A platform minden népszerű fizetési módot elfogad, beleértve a kártyás fizetést, az Apple Payt, a Google Payt és az utánvétet is.

Minden tranzakciót automatikusan, díjmentesen véd az Allegro Protect szolgáltatás, biztosítva a gondtalan online vásárlást. Ha a vevő nem kapja meg a megrendelt terméket, illetve ha az eladó nem reagál a visszaküldésre vagy a reklamációra, az Allegro Protect a kérelem jóváhagyását követő 48 órán belül érvénybe lép, kártalanítva a vásárlót. Ez a – további díjak vagy aktiválási lépések nélkül is érvényes – védelem a vásárlástól számított két évig érvényes, és gyors, automatikus megoldást nyújt, legfeljebb 1 500 000 forintig terjedő visszatérítéssel.

A piactérként működő platformon a vevő bármilyen probléma esetén közvetlenül az eladókkal léphet kapcsolatba chaten keresztül. Ha a vásárló nem elégedett azzal, ahogyan a kereskedő kezeli a panaszát, az Allegro helyi, magyarul beszélő ügyfélszolgálata be tud kapcsolódni a beszélgetésbe és segít a vásárlónak megoldani a helyzetet.

Vonzó lehetőség a hazai vállalkozásoknak

Az Allegro.hu nemcsak a fogyasztók piactere, hanem hatékony platform az e-kereskedőknek is. A magyar eladók kihasználhatják az Allegro kiterjedt regionális jelenlétét és fejlett technológiai megoldásait, hogy növeljék online vállalkozásukat az egyre nagyobb piaci versenyben. A platform egyszerű integrációt, elemzési eszközöket és oktatási anyagokat biztosít a kereskedőknek, segítve őket tevékenységük hatékony bővítésében. A regisztráció egyszerű és ingyenes.

Az Allegro emellett segít a terméklisták lefordításában, az árak átszámításában és a kereslet építésében az egyes regionális piacokon. A vállalat kész logisztikai ajánlatokat kínál a Ship with Allegro szállítási módok révén, beleértve a legnépszerűbb futárszolgálatok által végzett kiszállítást. Az Allegro tippekkel is támogatja partnereit a régió különböző országaiban történő értékesítéshez, például a fogyasztói preferenciák közötti különbségek bemutatásával.

A platformon nincs kötelezően megújuló kereskedői előfizetés, és jutalékot is csak a megvalósult eladások után kell fizetni.

A Mall.hu az Allegro részeként folytatja

Az Allegro magyarországi bevezetésével a Mall.hu – amely 2022 óta az Allegro márka része – önálló áruházzá válik az Allegro.hu platformon belül, továbbfejlesztett vásárlási élményt kínálva. A Mall.hu ügyfelei ezután is hozzáférhetnek a vásárlást követő összes szolgáltatáshoz (például a rendeléskövetéshez, a visszaküldéshez, a reklamációkhoz és a vásárlási előzményekhez) egy külön erre a célra kialakított felületen. Az Allegro ezáltal megerősíti elkötelezettségét, hogy javítsa a magyar fogyasztók vásárlási élményét, miközben egyszerre kínál ismerős szolgáltatásokat és innovatív funkciókat.