- Hirdetés -

Limitált különlegességekkel erősít a Starbucks

|

A kávézólánc két, limitált ideig elérhető szemeskávéval lepi meg a kávérajongókat: a Starbucks Milano Duetto különlegességek újraértelmezik az otthoni kávézás élményét, és megmutatják, hogy ugyanaz a kávé különböző pörköléssel teljesen más ízvilágot képvisel. Emellett partnerei munkáját és a kávéültetvények farmereit is ünnepli, hiszen szenvedélyük minden egyes csepp kávéban megjelenik.

A Starbucks több mint fél évszázados tapasztalatával pontosan tudja, hogy a kávétermelők felé tanúsított tisztelet, valamint megbecsülés nélkül nem készülhetnének el a kávézóláncra jellemző italkülönlegességek, hiszen az ültetvényeken dolgozók szenvedélyes munkája elengedhetetlen a jó minőségű kávészemekhez. A Starbucks épp ezért kötelezte el magát az etikus beszerzés mellett, amely magában foglalja a kistermelők tisztességes bérezését, a fenntartható gazdálkodási módszerek támogatását, valamint a munkavállalók jogainak és jólétének biztosítását. Annak érdekében, hogy partnerei számára biztosítani tudja ezeket a jogokat és lehetőségeket, a kávézólánc 2004-ben a Conservation Internationallel közösen megfogalmazta az iparág egyik első etikus beszerzésre vonatkozó irányelveit a C.A.F.E. Practices (Coffee and Farmer Equity) keretrendszerben. Az ebben foglaltak mind egyirányba mutatnak, hogy megakadályozzák a kávétermesztésben részt vevő gazdák és kollektívák kizsákmányolását, csökkentsék a környezetre gyakorolt káros hatásokat, továbbá elősegítsék a közösségek fejlődését.

Ahol a Holdat és a Napot csupán a pörkölés választja el egymástól

Az érett, kézzel leszüretelt kávészemeket először megtisztítják és elválasztják a gyümölcshústól. Ezután két fő eljárás következhet: a nedves (mosott) vagy száraz (természetes) feldolgozás. Mindkét eljárás a gyümölcshústól teljesen megtisztított és szárított kávészemekhez vezet, amelyeket ezután osztályozzák és csomagolják, hogy útjukat egy pörkölőüzem felé vegyék. A Starbucks legújabb kávéi Kolumbiából, Indonéziából és Sumatrából utaznak a milánói pörkölőkbe, ahol ugyanazt a kávét világos és sötét pörkölésű variációkban készítik el. Az október 1-jétől elérhető Starbucks Milano Duetto szemeskávék nem csupán az élettel teli milánói kultúra előtt tisztelegnek – csomagolásukon is ez a magas kultúrával rendelkező olasz város jelenik meg -, de remekül reprezentálják a különböző pörkölés ízvilágra gyakorolt jelentőségét is.

A lágyabb, édesebb kávét preferálók álma a világos pörkölésű Starbucks Milano Sole, a gránátalma és a vaníliás puding aromáit idézi meg az elkészült italokban. A sötét pörkölésű Starbucks Milano Luna szarvasgombás étcsokoládé és fekete dió ízvilágával pedig a karakteresebb és teltebb kávékedvelők poharában fogja a legjobban érezni magát.

A Starbucks kávékölteményeihez a kimagasló színvonalú kávészemek és átgondolt pörkölésük mellett, professzionális elkészítésük is hozzátartozik. Ennek érdekében a kávézólánc nagy hangsúlyt fektet partnerei, köztük baristái szakmai fejlesztésére, amelyet jól mutat az idén 11. alkalommal megrendezett EMEA Barista Championship is. A Starbucks nemzetközi Barista Bajnokságán évről évre a vállalat legjobb kávémesterei mérik össze tudásukat, a 2024-ben Londonban megtartott nagydöntőn az abszolút győztes a jordán nemzetiségű Sumayyah lett, aki a versenyen kimagasló teljesítményével győzte meg a szakmai zsűrit.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...