- Hirdetés -

Tehetségkutatók vezetik a nézettségi toplistát

|

Korosztálytól függően az X-Faktor és a Megasztár volt a múlt hét legnézettebb műsora. Jól teljesített az RTL-en az Árulók, a TV2-n az Ázsia Expressz is.

Október első hetének nézettségi eredményeiben mindkét nagy kereskedelmi csatorna megtalálhatja a számára örömteli fejleményeket. Az RTL nyert a fő csapásirányának számító 18-49 éveseknél főműsoridőben. A TV2 pedig a 18-59 éveseknél főműsoridőben és teljes napon. Illetve szokás szerint a TV2 behúzta a teljes lakosságos heti versenyt is, az esti sávban és teljes napon is. Az egyes estékre lebontva is hasonló eredményeket kapunk: múlt héten 18-49 éveseknél a TV2 nyerte a keddi és a pénteki főműsoridőt, a többi az RTL-é volt. A 18-59 éveseknél a szombaton és vasárnap hozott össze magasabb közönségarányt az RTL, a többi nap a TV2 nyert. Teljes lakosságnál minden estét, még a hétvégéit is megnyerte a TV2.

A teljes csatornaportfóliókat nézve is hasonló volt az eredmény. Az RTL Magyarország nyert a 18-49 éveseknél és főműsoridőben (RTL Magyarország: 25,9%, TV2 Csoport: 24,6%). A többi bontásban a TV2 Csoport nyert, köztük 18-59 éveseknél, főműsoridőben is, bár közel járt hozzájuk a fő konkurens (TV2 Csoport: 26,2%, RTL Magyarország: 25,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,6 18,7 14
RTL 14,7 13,1 15,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,4 13,7 10,4
RTL 8,9 8 8,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,2 25,7 23,0
RTL Magyarország 18,9 16,7 19,1
AMC Networks 5,6 5,5 5,6
MTVA 4,6 9,2 3,7
Network4 3,9 5,4 2,8
Warner Bros.Discovery 3,1 3,2 2,9
Antenna Entertainment Group 2,8 2,4 2,6
Paramount Global 2,7 2,3 3,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,1% / 14,1% (16,9% / 14,4%)
Tények Plusz – 13,8% / 11,6% (13,8% / 11%)
Ázsia Expressz – 17,4% / 15,7% (18% / 16,7%)
A Kísértés – 13,9% / 15% (14,4% / 15,6%)

RTL
Híradó – 16,6% / 14,1% (17,2% / 13,7%)
Fókusz – 12,3% / 12,3% (12,9% / 11,9%)
Az Árulók – 17,5% / 19,2% (16,1% / 17,3%)
Házasodna a gazda – 10,8% / 10,4% (10,6% / 9,9%)

Érdekesen alakult az esti hírműsorok versenye, a 18-49 éveseknél egál volt a Tények és az RTL Híradó heti átlaga, a 18-59 éveseknél pedig jobb share-t produkált a Tények. Az RTL-en az Árulók továbbra is nagyon erős nézettséggel futott, és még a korábbi heti eredményükön is javítottak. A 18-49 éveseknél az Árulók az Ázsia Expressznél is jobb átlagot ért el, a 18-59 éveseknél pedig fej fej mellett haladtak (teljes lakosságnál az Ázsia Expressz nyerte ezt a sávot). A Házasodna a gazda új évada viszont elég gyengén teljesít, a TV2-s Kísértéstől lazán kikaptak.

A hétvége szinte ugyanazt hozta, mint a korábbi hetekben. Azaz korosztálytól függően nagyon eltérően teljesítenek az egyes műsorok. Az X-Faktor a 18-49 és a 18-59 éveseknél nagy előnnyel verte a Sztárban Sztár All Stars-t. A teljes lakosságnál viszont share-ben nyert a TV2-s produkció, nézőszámban pedig az X-Faktor, de ezen a téren nem volt nagy közöttük a differencia.

Vasárnap a Sztárbox közönségarányban és nézőszámban is jobban szerepelt a Megasztárnál. A 18-59 éveseknél már a TV2-s tehetségkutató teljesített jobban, a teljes lakosságnál pedig nagy előnyük volt az RTL-es produkcióval szemben. Konkrétan a Megasztár teljes lakosságos nézettsége 886 ezer volt, a Sztárbox két részét együtt nézve pedig 508 ezret tett ki a nézőszám, ez közel 400 ezres különbséget jelent.

A 40. hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor volt, 380 ezer és 513 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a Megasztár vonzotta a legtöbb, 886 ezer nézőt. A kereskedelmi célcsoportnál az RTL második legnézettebbjének az Árulók, a TV2 második legnépszerűbb heti műsorának az Ázsia Expressz számított.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 513 338 25,7
MEGASZTÁR TV2 387 156 18,2
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 350 087 18,4
AZ ÁRULÓK RTL 341 955 17,8
SZTÁRBOX RTL 340 949 16,7
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 290 568 15,7
HÍRADÓ RTL 279 638 15,8
HÁZON KÍVÜL RTL 279 028 14,2
TÉNYEK TV2 260 103 18,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 249 370 12,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
MEGASZTÁR TV2 886 179 21,7
X-FAKTOR RTL 810 891 20,3
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 807 788 21,9
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 781 511 21,2
TÉNYEK TV2 731 685 24,2
HÍRADÓ RTL 647 548 17,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 608 457 15,0
HÁZON KÍVÜL RTL 553 241 13,6
AZ ÁRULÓK RTL 530 345 13,3
SZTÁRBOX RTL 508 462 13,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 380 473 28,3
AZ ÁRULÓK RTL 257 935 20,0
SZTÁRBOX RTL 243 106 17,2
MEGASZTÁR TV2 240 431 16,5
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 214 936 16,9
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 163 400 13,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 155 472 12,0
HÍRADÓ RTL 148 047 13,0
HÁZON KÍVÜL RTL 147 683 11,3
A KÍSÉRTÉS TV2 147 399 15,7

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...