- Hirdetés -

Új díjat alapított a BioTechUSA

|

Három kategória, közönségdíj, 18 millió forint összdíjazás - október 14-től november 3-ig pályázhatnak a hazai egészségügyi vagy köznevelési feladatokat ellátó szervezetek a “BioTechUSA az Egészségért Díj”-ra. Az elismerés létrehozásával a vállalat nem egy intézmény napi működését kívánja támogatni, hanem olyan előremutató, infrastrukturális és oktatási fejlesztéseket vár a pályázó szervezetekről, melyek új egészségügyi megoldásokat és módszertant hordoznak magukban, ezáltal pedig nem csupán helyi szinten hozhatnak változást, hanem országos szemléletformálást és vadonatúj egészségügyi működési elveket is meghonosíthatnak. A beérkezett munkákat egy független, öttagú zsűri bírálja el, a díj szakmai partnere a Magyar Kórházszövetség, míg a díj nagykövete Lékai-Kiss Ramóna, a BioTechUSA márkanagykövete.

A BioTechUSA-cégcsoport három évtizedes szakértelemével hisz abban, hogy a házon belülről érkező, innovatív ötletek olyan gyakorlati megoldásokat eredményeznek, melyek képesek jelentősen növelni egy intézmény működésének hatékonyságát. Az újonnan létrejött díj célja, hogy felhívja a figyelmet az egészségtudatosság, a társadalmi jóllét fontosságára, ezáltal inspirálja az egészségügy és az oktatás területein dolgozó szakembereket, és anyagi támogatást nyújtson az egészségügy vagy az egészségüggyel kapcsolatos oktatási területen dolgozó szakemberek, kórházi osztályok, kutatócsoportok, civil szervezetek és intézmények ötleteinek megvalósításához, így biztosítva nagyfokú láthatóságot tevékenységükhöz.

Infrastrukturális, edukációs és módszertani újítások mellé áll a BioTechUSA-cégcsoport

A Díj megalapításáról Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgatója és társtulajdonosa elmondta: “Cégcsoportunk 2021-ben indította el társadalmi felelősségvállalási programját, melynek keretében eddig csaknem félmilliárd forint értékben támogattunk 150 hazai egészségügyi és civil szereplőt termékeinkkel, diagnosztikai, terápiás és rehabilitációs eszközökkel, valamint pénzadománnyal. Az elmúlt három év közös munkája során azt tapasztaltuk, hogy rengeteg az olyan innovatív látásmóddal bíró, profi szakember az egészségügyi szférában, aki nem csak elkötelezett, de olyan ötletei is vannak, melyek megvalósításával hatékonyabb vagy akár gyorsabb lehet a segítő, életmentő munka. A pályázati rendszerünk célja, hogy lehetővé tegyük ezeknek az ötleteknek a megvalósítását, megteremtsük az ezekhez nélkülözhetetlen forrásokat és közösen olyan infrastrukturális, edukációs és módszertani fejlesztéseket indítsunk el, melyek segíthetnek abban, hogy a betegek és a szélesebb társadalom számára is fontos, hasznos innovációk jöjjenek létre.”

“Fontos számunkra, hogy növeljük az emberek egészségműveltségének szintjét, ezért igyekszünk minél gyakrabban társadalmi párbeszédet kezdeményezni a szépség- és fitneszipar felelősségi körébe tartozó témákban. Határozott víziónk, hogy világszerte minél több embert motiváljunk tartós életmódváltásra és arra, hogy elérje a számára vágyott egészséges testképet és mentális jólétet. A ‘longevity’, vagyis a teljes, hosszú és minőségi élet megfelelő számú és felkészültségű egészségügyi szakember, minőségi ellátás, valamint tömegeket edukáló preventív kampány nélkül aligha jöhetne létre, ezért döntöttünk a ‘BioTechUSA az Egészségért Díj’ megalapítása mellett” - tette hozzá Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR vezetője.

Három kategória, közönségdíj és 18 milliós összdíjazás

Olyan újszerű, legkésőbb 2025. december 31-ig megvalósítható ötleteket, vagy már folyamatban lévő fejlesztéseket kíván támogatni a vállalat, amelyek az egészségügy és az oktatás kapcsolódó területein kreatív, innovatív módon járulnak hozzá az oktatás vagy egészségügy fejlődéséhez, illetve az adott területen dolgozók mindennapjait megkönnyítik, minőségi változást hoznak a hétköznapokban, egyúttal a BioTechUSA értékrendjével is összhangban vannak. Mindezek szellemében október 14-től három kategóriában várja a cégcsoport a pályamunkákat:

Az év legkiemelkedőbb egészségügyi innovációs tevékenysége: a kategóriában olyan pályázatokat vár a vállalat, amelyek új, kreatív megoldásokat kínálnak az egészségügyi ellátás, prevenció vagy rehabilitáció területén. Emellett pedig jelentős hatással vannak a betegek életminőségére, életmódjára és az egészségügyi rendszer hatékonyságára.

Az év legkiemelkedőbb infrastrukturális fejlesztési terve: a kategóriában olyan pályázatokkal lehet jelentkezni, amelyek célja az egészségügyi intézmények fizikai környezetének fejlesztése, legyen szó felújításról, eszközbeszerzésről vagy új egészségügyi létesítmények tervezéséről, egyúttal javítják a betegek komfortját, valamint a dolgozók munkakörülményeit.

Az év legkiemelkedőbb edukációs módszertana vagy egészségműveltséget célzó edukációs kampánya: a kategóriában olyan pályázatokat vár a vállalat, amelyek innovatív oktatási módszereket vagy kampányokat dolgoztak ki az egészségtudatosság és egészségműveltség növelésére iskolai tananyagok, online platformok, közösségi programok vagy médiakampányok formájában.

A győztes pályázatot benyújtó szervezeteket kategóriánkként 5-5-5 millió forinttal támogatja a BioTechUSA, azonban a díjazás itt még nem ér véget. Ugyanis az elismerésben nem részesült, de a döntőbe bekerülő legjobb 6 pályázat közül közönségszavazás útján egy különdíj kerül majd kiosztásra. Ezen elismerést elnyerő szervezet törekvéseit 3 millió forinttal támogatja majd a cégcsoport.

Független szakmai zsűri bírálja el a pályázatokat

A díj megalapításakor fontos cél volt az is, hogy annak elbírálásában az egészségügyből érkező szereplők mellett egészségügyi médiumok szakértői is részt vegyenek. Így helyet foglal a zsűriben Dr. Velkey György János, a Díj szakmai partnerének, a Magyar Kórházszövetségnek elnöke, Pácsonyi Daniella, a Díj médiapartneri szerepét betöltő Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója, valamint Kempf Zita, a Central Médiacsoport két egészségfókuszú portálja, a Házipatika.com és a Gyerekszoba.hu főszerkesztője is. Az alapító részéről Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgatója és társtulajdonosa, valamint Lékai-Kiss Ramóna, a BioTechUSA az Egészségért Díj arca, a BioTechUSA márkanagykövete értékeli majd a beérkező pályázatokat.

Jelentkezési feltételek

A díjra olyan bejegyzett alapítvánnyal, közhasznú társasággal, egyesülettel együttműködő intézmények adhatnak le pályázatot, amelyek egészségügyi szakembereket tömörítő, illetve egészségügyi ellátást nyújtó intézetek, szervezetek, egészségügyi szolgáltatók, valamint az egészségügyhöz kapcsolódó egyéb szervezetek; köznevelési intézmények; vagy valamilyen kutatóintézetként, tudományos műhelyként végzik tevékenységüket.

A pályamunkákat a zsűri és a BioTechUSA-cégcsoport október 14-től november 3-ig várja. A díj ünnepélyes átadására november 22-én kerül majd sor.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Felpörgött a belföldi használtautó-piac

Újabb havi rekordot döntött a hazai használtautó-piac: októberben az előzetes adatok szerint 81 100 személygépkocsi cserélt gazdát. Ez a szám csaknem 12 százalékkal magasabb az egy évvel ezelőtti szintnél. Már novemberben megdőlhet az éves...

Ennyivel drágultak a gyerekek kedvencei

Egy év alatt 7 százalékkal drágultak a gyermekek által gyakran fogyasztott termékek. A K&H által összeállított minikosárba beválogatott fogyasztási cikkek összesen több mint 42 ezer forintba kerültek idén októberben. 2021 októberére jellemző 30 ezer...

Kézműves vagy Temu – mi legyen a fa alatt?

Az emberek közel 80 százaléka vesz idén karácsonykor személyreszabott ajándékot, melyek egy jelentős része kézműves meglepetés – derül ki a Meska online kézműves piactér felméréséből. A válaszadók nagyjából 49 százaléka veszi meg a karácsonyt...

Különleges kvízműsor érkezik decemberben a TV2-re

Az egész országot játékra hívja a TV2 december 15-én vasárnap este. Az 1% Klub – Mennyire okos Magyarország? című új vetélkedő az elmúlt évek egyik legsikeresebb nemzetközi szuperformátuma, ahol azoknak van a legnagyobb esélyük,...

Budapestre jön a Szex és New York

Candace Bushnell, a világhírű bestseller szerző és a “Sex and the City” megalkotója 2025. március 19-én az Erkel Színház színpadán mutatja be új, egyszemélyes előadását Budapesten.Az előadás során „az igazi Carrie Bradshaw” magával ragadó...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Egészségügyi innovációkat díjazott a BioTechUSA

Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én a Néprajzi Múzeumban. A 3 kategóriában nagy számban beérkezett pályázatokat egy független, öttagú zsűri bírálta el, a díjazottak otthoni ápolást segítő oktatási anyag kidolgozására,...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti változást és vezetői kinevezést jelentett be. Az átszervezés célja a vállalat közép- és hosszú távú stratégiájának, a „Future Vision 2030” megvalósításának elősegítése a szervezetközi...

Újabb díjat nyert a magyarországi okosgyár

A Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjon az Ipar kategóriában az első helyen végzett a Schneider Electric Dunavecsén megépült okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS). A 28 ezer négyzetméteres üzem megvalósítása során a gyártási hatékonyságot növelő...

Áremelés, infláció – a cégek és a fogyasztók sem számítanak jóra

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint novemberben az üzleti szféra és a fogyasztók is valamelyest pesszimistábbak lettek. A GKI konjunktúraindexe a július-októberi időszakban apró lépésekkel csökkent, s a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mesterséges intelligenciával felturbózott okoseszközökkel erősít a Samsung

A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció...

Felpörgött a belföldi használtautó-piac

Újabb havi rekordot döntött a hazai használtautó-piac: októberben az előzetes adatok szerint 81 100 személygépkocsi cserélt gazdát. Ez a szám csaknem 12 százalékkal magasabb az egy évvel ezelőtti szintnél. Már novemberben megdőlhet az éves...

Ennyivel drágultak a gyerekek kedvencei

Egy év alatt 7 százalékkal drágultak a gyermekek által gyakran fogyasztott termékek. A K&H által összeállított minikosárba beválogatott fogyasztási cikkek összesen több mint 42 ezer forintba kerültek idén októberben. 2021 októberére jellemző 30 ezer...

Kézműves vagy Temu – mi legyen a fa alatt?

Az emberek közel 80 százaléka vesz idén karácsonykor személyreszabott ajándékot, melyek egy jelentős része kézműves meglepetés – derül ki a Meska online kézműves piactér felméréséből. A válaszadók nagyjából 49 százaléka veszi meg a karácsonyt...

Különleges kvízműsor érkezik decemberben a TV2-re

Az egész országot játékra hívja a TV2 december 15-én vasárnap este. Az 1% Klub – Mennyire okos Magyarország? című új vetélkedő az elmúlt évek egyik legsikeresebb nemzetközi szuperformátuma, ahol azoknak van a legnagyobb esélyük,...

Don't Miss

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...