- Hirdetés -

Átszervezés a Wellnél, változik a vezetés

|

Bölcs Ádám, a Well tulajdonos-ügyvezetője az ügyvezetői teendőket viszi tovább, Tüske Gabriella pedig az ügynökség szakmai irányítását vette át, miután Bede Márta lemondott a Well PR ügyvezetői pozíciójáról, és a jövőben külső szakértőként vesz részt ügynökségi, szakmai projektekben. A szervezeti átalakulás részeként új feladatkörben, külső tanácsadóként csatlakozik az ügynökséghez Kallós András, aki az innovatív termékfejlesztésben és a tenderezési folyamatokban segíti majd a munkát.

Távozott a Well PR ügyvezető igazgatói pozíciójából Bede Márta, 2024. október 1-jétől az ügyvezetéssel kapcsolatos feladatokat Bölcs Ádám, a cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője viszi tovább.

„Köszönettel tartozom Ádámnak, hogy 25 évvel ezelőtt megkaptam a bizalmat, és azóta egy sikeres PR csapatot építettünk fel. Nagyon szép és inspiráló kihívás a szakmai vezetés mellett 18 éven keresztül ügyvezetőként is irányítani egy ügynökséget, de egyben felelősségteljes és sok időt igénylő feladat, miközben vannak hozzám nagyon közel álló szakmai témák, amikkel szeretnék mélyebben foglalkozni. Úgy éreztem, elérkezett az idő egy nagy döntés meghozatalához, hogy ezt már részben az ügynökség keretein kívül valósítsam meg. A Wellhez való kapcsolódás is megmarad, a jövőben tanácsadóként segítem az ügynökség munkáját” – mondta el Bede Márta.

Az ügynökségen zajló szakmai munka irányítását október 1-jétől Tüske Gabriella client service directorként vette át. A szakember 11 éve dolgozik a Wellnél, és ez idő alatt többek között a Coca-Cola Company, a Friesland Campina, a Metro, az Auchan Magyarország, illetve a Magyar Vöröskereszt kommunikációját vitte ügynökségi oldalról.

„Szerettünk volna egy olyan szakembert is bevonni a nálunk zajló átalakulásba, aki a meglevő jól működő folyamatok és tudás mellett friss szemléletet, új irányokat és nemzetközi megközelítést hoz be működésünkbe. Kallós András személyében megtaláltuk a megfelelő partnert, és a nyitottság kölcsönös volt” – mondta el Bölcs Ádám.

Kallós András szektorvezető cégek marketingkommunikációs igazgatói tapasztalatával csatlakozik stratégiai tanácsadóként az ügynökséghez, hiszen a Coca-Cola Company-nál, annak atlantai központjában, a Telenornál, a Microsoftnál és a MOL-nál töltött be felsővezetői pozíciót. Új feladatkörében a kommunikációs termékfejlesztésben és a stratégiai jellegű munkákban vesz részt, hogy az ügynökség hatékony és innovatív megoldásokat nyújtson partnereinek.

„Jelenlegi megbízóink minőségi kiszolgálása továbbra is prioritás, emellett hangsúlyosabb marketing szemlélettel és innovatív termékfejlesztésekkel a szolgáltatások szélesebb portfólióját fogjuk kínálni nekik. Bővülő ügynökségi potenciálunkat a piacon is szeretnénk ismertebbé tenni, és nyitni új szegmensek, új szereplők felé” – tette hozzá a Well tulajdonos-ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...