- Hirdetés -

Borszakértővel erősít a SPAR

|

Az ország egyik legismertebb borszakértője, Dr. Csiba-Herczeg Ágnes lett a SPAR Magyarország borstratégiai tanácsadója. A közös együttműködés az üzletláncban megvásárolható borokat, és a hozzájuk kapcsolódó gasztronómiai kínálatot is még magasabb szintre helyezi a jövőben.

A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helye van a hazai pincészeteknek, borászatoknak. A vállalat folyamatosan bővíti választékát, az INTERSPAR hipermarketekben például már csaknem 600-féle bort és pezsgőt forgalmaznak, de egy kisebb szupermarketben is változatos kínálattal találkozhatnak a vásárlók.

„Jelenleg több mint 100 pincészet és borászat nedűit forgalmazzuk az ország csaknem összes borvidékéről. A SPAR Régiók Kincsei programja révén pedig kiváló, kisebb hazai borászatok borai kerültek be az adott térségek kínálatába. Ezek mellett számos izgalmas külföldi bor is megtalálható választékunkban és nyitottunk az alkoholmentes borok, valamint a bor alapú koktélok felé is. Most pedig egy újabb fontos állomáshoz érkeztünk azzal, hogy az ország egyik legismertebb és legfelkészültebb borszakértője, Dr. Csiba-Herczeg Ágnes borstratégiai tanácsadóként csatlakozott a SPAR csapatához. Az ő szemléletmódja és ötletei új fejezetet nyitnak nemcsak a borok, hanem a hozzájuk kapcsolódó gasztronómia területén is” – ismertette Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország elnök-ügyvezető igazgatója.

Dr. Csiba-Herczeg Ágnes nemzetközi borakadémikus, borpiaci stratégiai szakértő, a Tokaj-Hegyalja Egyetem tudományos főmunkatársa, a Pécsi Tudományegyetem kutatója, Fine and Rare Wine Specialist. Magyarország egyik legjelentősebb borpiaci stratégiai szakértője rendszeresen oktat, bírál borversenyeken és tart mesterkurzusokat szerte a világban. Karrierje során több jelentős hazai és nemzetközi elismerést kapott, 2019-ben kiérdemelte a londoni WSET és IWSC Future 50 díját, és számos könyve jelent meg itthon és külföldön is. A SPAR Magyarországnál feladatai közé tartozik a borok kiválasztása, a saját márkák házasítása, a belső edukáció, a kommunikációs és értékesítési stratégia támogatása. Emellett a vásárlók borajánlásokat és különféle tanácsokat is kapnak majd tőle, és a vállalat borhoz fűződő rendezvényein is találkozhatnak vele.

„A SPAR üzletekben a mai borfogyasztási igényeket lefedő, előre mutató, ugyanakkor a meglévő igényeket is kiszolgáló választékot szeretnénk tartani. Minden kategóriában a lehető legjobb minőséget tesszük a polcokra, amit rendszeres kóstolásokkal és szigorú kiválasztási folyamatokkal biztosítunk. Nincs könnyű helyzetben a borágazat, hiszen az elmúlt években rengeteg gazdasági és természeti kihívás nehezítette és nehezíti a borászok munkáját. Ugyanakkor olyan természeti kincsei, értékes termőterületei és szőlőfajtái vannak az országnak, amelyek nemzetközi szinten is figyelemre méltóak. Szerencsésnek mondhatóak a magyar fogyasztók, mert országon belül is nagyon gazdag és kiemelkedő minőségű borokkal rendelkezünk. A borok világában mindig akad valami felfedezni való, legyen szó új évjáratokról a klasszikus termelők esetében, vagy fiatal, feltörekvő borászokról, új borkategóriákról vagy esetleg az alkoholmentesített borokról. 25 éve dolgozom borokkal, folyamatosan tanulok, utazok és kutatok. Mindig találok izgalmas borokat, újdonságokat és a megújuló borkínálatunk mellett ezt az izgalmas élményt is szeretném megosztani a vásárlóinkkal a SPAR borválasztékért felelős csapatával közösen” – árulta el Dr. Csiba-Herczeg Ágnes.

A vállalat bor- és pezsgőkínálatának kialakításánál figyelembe veszi a nyáron lefolytatott Országos Borteszt eredményeit is. A tesztet közel 23 ezren töltötték ki, amiből értékes és hasznos visszajelzéseket kapott a SPAR a magyarok borfogyasztási és borvásárlási preferenciáit illetően.

Fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...