Az Arval Magyarország autólízing és flottakezelő augusztusban hirdetett pályázatot a vállalat PR tevékenységének koordinálására, valamint az ehhez kapcsolódó feladatok ellátására. A meghívásos kiválasztási eljárás során a Clue PR-ügynökség nyerte el a szerződést.
A BNP Paribas bankcsoport tulajdonában álló Arval Magyarország autólízing és flottakezelő bejelentette legutóbbi PR kommunikációs tenderének eredményeit. A szigorú kiválasztási folyamat után a Clue PR nyerte el a szerződést, így októbertől ők tervezik a vállalat kommunikációs stratégiáját, valamint kezelik a sajtókapcsolatait.
„Az Arval Magyarország örömmel jelenti be, hogy a Clue PR-ügynökséget választotta kommunikációs partnernek. Biztosak vagyunk benne, hogy a piacon egyedülálló iparági szakértelemmel rendelkező és innovatív kreatív megoldásaival már számos területen bizonyított csapat hatékonyan fog közreműködni a növekedési víziónk megvalósításában, illetve az Arval márkanév ismertségének erősítésében a magyar piacon” – mondta el Agárdi Marianna, az Arval Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az Arval immár 20 éve sikeresen működik Magyarországon. A cég belföldön jelenleg 7500 járműből álló flottát kezel, országos szervízhálózattal rendelkezik, és több mint 300 ügyfelet szolgál ki az ország egész területén. Mindezt egy 45 fős elhivatott és professzionális csapat teszi lehetővé. A vállalatnak globálisan 30 országban közel 7500 munkatársa van, lízingelt flottája összesen 1,5 millió gépjárműből állt 2021 decemberében, továbbá alapítótagja a flottakezelő iparág legrégebb óta működő stratégiai szakmai szervezetének, az Element-Arval Global Alliance-nek.
"A folyamatosan fejlődő digitális környezet újszerű megközelítéseket igényel a márkakommunikáció területén, ezért a legfrissebb tapasztalatokon alapuló szakmai know-how is felértékelődik. A Clue PR a vezető nemzetközi vállalatokkal való több mint egy évtizedre visszanyúló együttműködése révén szerzett szakmai ismereteknek köszönhetően egyedülálló kommunikációs szakértelmet kínál ügyfeleinek, amely lehetővé teszi a márkák számára, hogy pontosan és céltudatosan navigáljanak napjaink dinamikusan változó környezetében" - mondta Körömi János, a Clue PR ügyvezető igazgatója.
A Clue PR jelentős referenciákkal rendelkezik nemzetközi márkák hírnevének piacspecifikus felépítésében és gondozásban a közép- és kelet-európai régió eltérő piaci környezettel rendelkező országaiban. Referenciáik között megtalálhatók olyan globális szereplők, mint a PayPal, az EOS Csoport, az Ingenico, valamint az autópipari és mobilitási szegmens olyan márkái, mint a Peugeot, vagy a Drivingcamp.