- Hirdetés -

Hosszabbított a Revolut és a Sziget Fesztivál

|

A Revolut bejelentette, hogy 2025-ben is folytatja a partnerségét a Sziget Fesztivállal, és ismét a rendezvény hivatalos banki és fizetési partnere lesz.

A 2024-es sikeres partnerség után a Revolut, a pénzügyi app, amelynek globálisan több mint 45 millió, Magyarországon pedig több mint 1,5 millió felhasználója van, örömmel jelenti be, hogy 2025-ben is folytatja az együttműködését a Sziget Fesztivállal. Az idei év tapasztalataira építve a Revolut jövőre is visszatér, mint a fesztivál hivatalos banki és fizetési partnere, különleges ajánlatokkal és zökkenőmentes fizetési megoldásokkal kedveskedve a felhasználóknak a Revolut Pay-en keresztül.

Izgalmas promóciók következnek

A Revolut arra biztatja a fesztiválozókat, hogy figyeljék az ajánlatainkat a közeljövőben, mivel folyamatosan érkeznek az exkluzív promóciók az ügyfeleink számára, valamint azoknak, akik a Revolut Pay szolgáltatással fizetnek – ez egy olyan fizetési megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a Revolut ügyfelek egy kattintással közvetlenül a számlájukról fizessenek. A meglévő és új felhasználók egyaránt számos olyan előnyre számíthatnak, amelyek a Sziget fesztiválélmény gazdagítására készültek.

Zökkenőmentes tranzakciók a Revolut Pay segítségével

A Revolut Pay sikeres integrációját követően a 2024-es Sziget Fesztiválon, ahol több mint 25 ezer tranzakció és 2,3 milliárd forint értékű fizetés történt, a Revolut 2025-ben is szorosan együtt fog működni a fesztivállal, hogy továbbra is egyszerű és biztonságos fizetési élményt nyújtson. A Revolut Pay segítségével a fesztiválozók gyors és egyszerű fizetéseket végezhetnek közvetlenül a Revolut alkalmazáson keresztül, amely minden tranzakciót zökkenőmentessé és biztonságossá tesz.

A Revolut Stage újra felrázza a fesztivált

A 2024-ben debütáló Revolut Színpad, ami a fesztivál második legjelentősebb színpada és legnagyobb építménye volt, 5700 négyzetméteres alapterülettel, ismét híres fellépőkkel várja a közönséget. Nemzetközi és helyi sztárok lépnek fel, hogy felejthetetlen élményeket nyújtsanak a fesztiválozóknak. 2024-ben közel 400 000 ember látogatott el a Szigetre, ahol olyan előadók léptek fel a Revolut színpadán, mint Joost Klein, Big Thief, Fontaines D.C., Marc Rebillet, L'Impératrice, Aurora, MØ, Crystal Fighters, Barry Can't Swim és Four Tet.

Revolut Booth & exkluzív kedvezmények prémium felhasználóknak – a Bank of Play teljes lendületben

A Revolut Bank of Play koncepcióval összhangban a Revolut Stand 2025-ben is visszatér a Sziget Fesztiválra, ahol a Szitizenek izgalmas nyereményeket szerezhetnek. A legutóbbi fesztiválon több mint 6000 fesztiválozó vett részt a Revolut Stand Play-TM aktivitásán, ahol sokan közülük különleges díjakat nyertek, például 1000 eurós kuponokat a Sziget Fesztiválra, Sziget 2024 VIP upgrade-eket, exkluzív merch-et, backstage-belépőket, Sziget 2025 VIP jegyeket és 12 hónapos Revolut Ultra tagsági próbaidőszakot.

Ezen felül a Revolut előfizetéses felhasználói majd exkluzív, kifejezetten számukra tervezett előnyökben részesülhetnek, mind a fesztivál előtt az alkalmazáson keresztül, mind pedig a helyszínen az eseményen.

20 eurós bónusz új felhasználóknak

A Revolut különleges ajánlattal is várja az új felhasználókat. Elég regisztrálni, elvégezni az első legalább 1 eurós fizetést, és 20 eurós bónuszt kapnak! Ez az ajánlat minden új felhasználó számára nyitva lesz, akik a Sziget Fesztivál kapcsán hozzák létre a fiókjukat, így egy nagyszerű lehetőséget kínál arra, hogy megismerjék a Revolut szolgáltatásait.

Elkötelezettség az innováció és a fesztiválélmények javítása iránt

A Revolut és a Sziget célja, hogy új megoldásokkal javítsák a fesztiválélményt, így 2025 igazán izgalmasnak ígérkezik mind a meglévő Revolut felhasználók, mind az új ügyfelek számára.

“Az egyik legnagyobb európai fesztivállal, a Szigettel, való együttműködés természetes lépés volt a Revolut számára. Nagyon örülünk, hogy 2024-ben minden ilyen jól alakult, a termékintegrációtól kezdve a közönség reakciójáig. A 2024-es tapasztalatok alapján alig várjuk, hogy a 2025-ös Szigetre is elhozzuk a Revolut Pay forradalmi technológiáját. Ez a legjobb megoldás a piacon, amely gyorsabbá és egyszerűbbé teszi a jegyvásárlást mindenki számára..” - nyilatkozott Antoine le Nel, Chief Growth & Marketing Officer és Partner a Revolut-nál.

Tamás Kádár, Sziget CEO megjegyezte: “A Revoluttal való együttműködés jelentősen megkönnyítette a fizetési folyamatainkat. A Revolut Pay tökéletesen illeszkedik az igényeinkhez, és a fesztiválozók is imádják használni. Gyors, biztonságos és könnyű használni, ezért lett ez az alapértelmezett megoldásunk a jegyvásárlásokhoz. Az egyszerű integráció pedig segít csökkenteni a költségeket és simábbá teszi a fizetési folyamatokat.”

Mariia Lukash, Head of Growth, Revolut CEE hozzátette: “A Szigettel való 2024-es együttműködésünk sikere bebizonyította, hogy a Revolut milyen értéket tud nyújtani a fesztiválok világában. Ahogy készülünk 2025-re, izgatottan várjuk, hogy még több innovatív funkcióval és exkluzív kedvezményekkel szolgálhassunk ügyfeleinknek és a fesztiválozóknak. Biztos vagyok benne, hogy a Szitizenek imádni fogják, amit 2025-ben kínálunk!”

Ez az együttműködés nemcsak arra ad lehetőséget, hogy új közönségekkel lépjünk kapcsolatba, hanem a Revolut elkötelezettségét is hangsúlyozza, hogy átalakítsa, hogyan lépnek az emberek kapcsolatba az eseményekkel. A jövőre készülve, tovább erősítjük a „Banking & beyond” koncepciónkat azáltal, hogy továbbra is innoválunk és növeljük jelenlétünket ezen a téren.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...