- Hirdetés -

Kigyúrta magát az X-Faktor

|

A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor volt a múlt hét legnézettebb műsora, vasárnap megverték az ősellenség Megasztárt. A Dancing with the Stars a teljes lakosságnál bizonyult listavezetőnek.

Múlt héten, azaz október 21. és 27. között ismét két fontos célcsoportnál nyert az RTL, méghozzá a korábbi hetinél kicsit nagyobb előnnyel. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 2,1 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 1,5 százalékponttal ért el magasabb heti közönségarányt az RTL, mint a TV2. Utóbbi pedig behúzta a többi bontást, azaz főműsoridőben a teljes lakosságot, továbbá teljes napon a 4+-os, 18-49-es és 18-59-es korosztályt is.

A komplett csatornacsaládokat nézve ugyanez volt a helyzet. Azaz főműsoridőben a 18-49 és 18-59 éveseknél az RTL Magyarország, a többi bontásban a TV2 Csoport végzett az élen.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,6 16,4 12,4
RTL 15,1 14,3 14,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,9 12,7 9,9
RTL 9,1 8,6 8,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,6 25,2 23,3
RTL Magyarország 20,0 17,5 20,0
AMC Networks 6,1 5,8 6,1
MTVA 5,3 9,4 4,5
Network4 3,6 4,9 2,6
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,1
Warner Bros.Discovery 3,0 3,4 2,9
Paramount Global 2,2 1,9 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,8% / 14% (17,3% / 14,1%)
Tények Plusz – 12,6% / 10,1% (13,4% / 10,6%)
Séfek séfe – 14,2% / 13,5% (13,4% / 13,7%)
Kőgazdag fiatalok – 8,3% / 7,8% (8,3% / 8,4%)

RTL
Híradó – 17,2% / 14,2% (18,7% / 15,8%)
Fókusz – 10,6% / 9,2% (14,4% / 13,5%)
Nyerő Páros – 13,6% / 13,2% (17,2% / 17%)
Házasodna a gazda – 12,3% / 11,4% (13,1% / 12,3%)

A két esti hírműsor között – a kereskedelmi célcsoportnál – meglepően szoros volt a verseny, de kis különbséggel az RTL Híradó hozott össze jobb heti átlagot. A TV2-n a Séfek séfe nem érte el az Ázsia Expressz szintjét, de a csatornaátlagot megugrotta. A Kőgazdag fiatalokról ez már nem mondható el, meglehetősen gyenge számokat produkált eddig a műsor új évada. Az RTL-en a Nyerő Páros kicsit rosszabbul muzsikált, mint a korábbi héten. De azért így is erősebb volt, mint pénteken ugyanebben a műsorsávban adott Fort Boyard, ami a 18-49 éveseknél csak 11,2 százalékos közönségaránnyal futott.

Szombaton az X-Faktor vs. Dancing with the Stars összecsapás nagyon hasonlóan alakult ahhoz, mint amikor a TV2 Sztárban Sztár All Starst adott az X-Faktorral szemben. A 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL tehetségkutatója nyerte a műsorsávját, a teljes lakosságnál viszont a TV2 táncos műsora volt a nézettebb.

Múlt vasárnap rendhagyó módon az X-Faktort kapta meg ellenfélnek a Megasztár, ami a TV2-s műsor számára kellemetlenül alakult. Egy héttel korábban ugyanis a Megasztár nyert a Sztárbox ellen, de most kikapott. A kereskedelmi célcsoportnál egész jelentős előnye volt az X-Faktornak, de meglepő módon még a teljes lakosságnál is az RTL-es produkció vonzott több nézőt. Konkrétan az X-Faktor vasárnapi adása a 18-49 és a 18-59 éveseknél is 23,4-23,4 százalékos közönségarányt ért el, a Megasztár pedig 11,5-11,5 százalékot hozott. A teljes lakosságnál az X-Faktor share-je 18,8 százalék, a Megasztáré 14,8 százalék volt.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsorának az X-Faktor bizonyult 342 ezres és 482 ezres nézőszámmal – annyi különbséggel, hogy a 18-49 éveseknél a szombati, a 18-59 éveseknél a vasárnapi adás állt az első helyen (a második legnézettebb egyébként a Házon kívül volt). A teljes lakosságnál viszont két TV2-s műsor végzett a toplista élén: a Dancing with the Stars 777 ezer, illetve a hétfői Tények 769 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 482 579 23,4
HÁZON KÍVÜL RTL 355 895 17,5
HÍRADÓ RTL 335 182 17,7
TÉNYEK TV2 315 429 18,6
NYERŐ PÁROS RTL 288 323 15,2
SÉFEK SÉFE TV2 286 619 16,3
DANCING WITH THE STARS TV2 285 760 15,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 259 469 13,5
MEGASZTÁR TV2 241 751 11,5
FÓKUSZ PLUSZ RTL 223 718 12,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
DANCING WITH THE STARS TV2 777 873 21,3
TÉNYEK TV2 769 524 25,0
X-FAKTOR RTL 720 922 18,8
HÍRADÓ RTL 717 316 20,0
HÁZON KÍVÜL RTL 643 140 15,6
SÉFEK SÉFE TV2 631 264 17,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 625 022 15,9
MEGASZTÁR TV2 579 115 14,8
NYERŐ PÁROS RTL 533 507 13,7
FÓKUSZ RTL 452 909 11,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 342 805 25,5
HÁZON KÍVÜL RTL 211 836 15,4
HÍRADÓ RTL 195 940 15,5
NYERŐ PÁROS RTL 190 963 15,3
SÉFEK SÉFE TV2 189 111 15,7
DANCING WITH THE STARS TV2 178 946 13,7
TÉNYEK TV2 175 455 15,7
MEGASZTÁR TV2 164 576 11,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 140 371 11,1
FORT BOYARD – AZ ERŐD RTL 140 179 11,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...