Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE KPVK és az MPRSZ szervezésében megvalósult PReducated Nemzetközi PR-konferencián.
A PR-szakmába újonnan belépők integrációja, kommunikációs oktatás, országmárka-építés, stratégiaalkotás – csak néhány téma, amiről szó esett a szakma szereplőit vendégül látó rendezvényen. A maga nevében páratlan konferencia összehozta az oktatási szféra és a public relations neves képviselőit, ahol a résztvevők nemcsak szakmai tudással gazdagodhattak, de kötetlen beszélgetésbe is elegyedhettek egymással.
A szervezőknek egy Budapesttől távoli helyszínre sikerült elcsábítaniuk többek között a Magyar Public Relations Szövetség elnökét, Sztaniszláv Andrást, aki egyben az ICCO vezérigazgatója is, de a résztvevők táborát erősítette a szövetség 5 örökös tagja is. A rendezvényen olyan neves PR-ügynökségek is képviseltették magukat, mint a FleishmanHillard, a Noguchi, a Well PR, a Próbakő vagy éppen a Morpho. A konferencia részét képező szórakoztató és szakmai programokon jelen voltak olyan országosan ismert nagyvállalatok képviselői is, mint a Szerencsejáték Zrt., a K&H Csoport, a SPAR Magyarország, a Terrán és a TDK.
A rendezvény élménybeszámolóiról a PReducated honlapján, valamint Facebook és LinkedIn eseményei alatt tájékozódhatnak az érdeklődők.