A fenntarthatóság kerül a középpontban a BrandMania legújabb adásában. Az RTL magazinműsorának stábja utánajárt, hogy miben hoz komoly változásokat az új hazai műanyagpalack-visszaváltási rendszer, a műsor második részében pedig a nagyvállalati fenntarthatósági stratégiák és megvalósításuk kerül terítékre.
Évente mintegy egymillió tonna műanyag adalék kerül az óceánokba, egyre nagyobb problémát okozva, miközben világszinten is mindössze kevesebb mint 10 százalékát hasznosítják újra a műanyagnak. Miben hozhat komoly változásokat az itthon elindult visszaváltási rendszer, hogyan működik, milyen a tapasztalatok – ennek járt utána a BrandMania stábja.
Az RTL magazinműsorának második része is a fenntarthatósággal, azon belül is az erre vonatkozó nagyvállalati stratégiákkal és jelentésekkel foglalkozik. Ma már szinte minden nagyvállalatnál ott vannak az asztalon ezek a dokumentumok, és nem csak sokat beszélnek a fenntarthatóságról, de egyre többet tesznek is érte. Milyen jó gyakorlatok vannak, miért tartják fontosnak ezek a cégek, hogy aktívak legyenek ezen a területen is, hogyan hat mindez a márka megítélésére – többek között ezekről is lesz szó a BrandMania legújabb adásában.
BrandMania ma éjjel 23:50-kor az RTL-en.