- Hirdetés -

Új néven folytatja az ország egyik legnagyobb műsorgyártó cége

|

A magyarországi televíziós és szórakoztatóipar meghatározó szereplője, a korábban UFA Magyarország néven ismert produkciós cég mostantól UFA Produkció néven folytatja tevékenységét. Az új név mellett új stratégiai irányvonalat, friss vezetőséget és ambiciózus célokat jelentett be a cég.

(kiemelt fotón Ács Emese és Ute Biernat)

Az elmúlt évek piaci változásait és a megrendelők igényeit szem előtt tartva a produkciós cég jelenleg elsősorban a szórakoztató műsorok gyártására helyezi a hangsúlyt. Emellett nemcsak a hazai, hanem a nemzetközi piac felé is nyitnak, melynek során terveik szerint Magyarországon alakítanak ki gyártási központot a külföldi partnerek számára. Ehhez pedig nemcsak a gyártási kapacitásaik bővítésére, hanem a kreatív csapat folyamatos fejlesztésére is kiemelt figyelmet fordítanak.

A most már UFA Produkció néven futó cég története 1997-ig nyúlik vissza, ekkor kezdték el gyártani ugyanis az első magyar napi sorozatot, amelyet kereskedelmi televízió vetített. Később ez lett a hazai televíziózás legsikeresebb és leghosszabb ideig képernyőn tartott sorozata, vagyis a Barátok közt. 2015-ben a napi szappanopera mellett úgynevezett non-fiction tartalmakra is specializálódtak. Az azóta eltelt években összesen 16 szórakoztató műsort, főleg game show-t-, reality-t és nagy formátumú show műsort (mint például az X-Faktor, a Voice, Álarcos énekes) készítettek, amelyek összesen mintegy 800 adásórányi tartalmat jelentenek.

A névváltással új irányokat is meghatároztak a műsorgyártó cégnél: „Az új stratégiai irányainknak megfelelően, a Fremantle licensz formátumok mellett, kiemelt figyelmet fordítunk a jövőben a saját ötletek és formátumok fejlesztésére, a célunk, hogy Magyarország és a régió olyan tartalomgyártójává váljunk, amely a nemzetközi háttérbázist és az anyacég adta előnyöket is fel tudja felhasználni a tartalomelőállítás során.” - emelte ki Ács Emese, az UFA Produkció magyar ügyvezető igazgatója a terveket bemutató tájékoztatón.

„A FREMANTLE nemzetközi hálózatát bevonva szeretnénk idevonzani külföldi partnereket, különös tekintettel a minőségi, költséghatékony gyártási megoldásokra fókuszálva. Németország, ahol az UFA Show&Factual ügyvezetője is vagyok, is nyitott a költséghatékony és minőségi tartalmakra külföldön. Ehhez a célhoz pedig magyarországi gyártási központot, úgynevezett hub-ot hozunk létre a nemzetközi produkciók számára. Ezáltal nemcsak a magyar televíziós ipar növekedéséhez járulhatunk hozzá, hanem új munkahelyeket is teremthetünk a magyarországi kreatív ipar számára.” – tette hozzá Ute Biernat, az UFA Produkció társ ügyvezetője.

Sascha Schwingel, a nemzetközi UFA vezérigazgatója a bejelentés kapcsán elmondta: „Célunk, hogy tovább fejlődjünk, ezért egy növekedési pályát is kijelöltünk magunknak, melynek érdekében bővítjük a meglévő erősségeinket mind a kreatív, mind a gyártási területen. Nagy örömömre szolgál, hogy Ács Emese, aki egy kiváló kapcsolatokkal rendelkező és tapasztalt helyi szakember, és Ute Biernat, aki az utóbbi időben meghatározó szerepet játszott magyarországi produkciós cégünk növekedésének előmozdításában, erős duóként együtt vállalják a megújuló UFA Produkció irányítását. Mindkettőjüknek sok sikert kívánok a meglévő és új feladataikhoz egyaránt.”

Az új irányvonal nemcsak a tervekben létezik, ugyanis az elmúlt években az Álarcos énekes cseh és szlovák, valamint a Hagyjál főzni! német pilot verziója, illetve a Házasodna a gazda egyes nemzetközi verziója is az UFA Produkció égisze alatt valósulhatott meg. A nemzetközi céghálónak köszönhetően a tervek között szerepel, hogy a gyártó cég szakemberei külföldi produkciókat is meglátogathatnak, hogy azt követően már Magyarországon valósíthassanak meg világszintű munkákat. Ez lehetővé tette azt is, hogy saját formátumok fejlesztését is elindítsák, ennek egyik első, már adásba került projektje a Viasat3-on futó Útközben elmeséled című sorozat Sváby Andrással. A cél, hogy a kreatív csapatot tovább bővítsék, ami lehetővé teszi a további saját fejlesztésű produkciók készítését.

Az UFA Produkció egyébként már így is rendkívül mozgalmas évet zár, ugyanis a televíziós piacon kiemelkedően sok, összesen 7 műsort gyártott 2024-ben az RTL Magyarország, a TV2 Csoport és az Antenna Entertainment számára (Álommeló 2. széria - RTL, Password 1. széria - TV2, Házasodna a gazda 7. széria - RTL, Kalandra fal! 2. széria – RTL, Álarcos Énekes 4. széria – RTL, X-Faktor 12. széria – RTL, Útközben elmeséled 1. széria - Viasat3).

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...