Ma van a Big Picture – kiderül, milyen lesz a tévés piac jövőre

Jelenleg is zajlik a hazai televíziós piac legnagyobb rendezvénye, a Big Picture, amelyen kiderül, hogy milyen műsorokkal készülnek jövőre a tévétársaságok. Tavaly az Atmedia és az RTL SalesHouse is komoly áremelést jelentett be a 2024-es tévés hirdetési díjak kapcsán, nagy kérdés, hogy idén milyen árazási tervekről számolnak majd be.

A hazai televíziós piac szereplői számára egyértelműen a Big Picture a legfontosabb esemény, hiszen ekkor ismertetik a tévétársaságok a következő évre vonatkozó műsorterveiket és tavaly ezen a rendezvényen jelentették be a hirdetési díjak változását is. A tévétársaságok és saleshouse-ok mellett a hirdetők képviselői is ott vannak a rendezvényen.

Az egyik legfontosabb kérdés egyértelműen az, hogy az erre az évre bejelentett jelentős áremelés után milyen mértékű drágulás jön a tévés hirdetések árazásában. A piaci szereplők egyértelműen arra számítanak, hogy tovább emelkednek a díjak. A tavalyi Big Picture-ön az Atmedia 15 százalékos, az RTL SalesHouse pedig 20 százalékos drágulásról számolt be.

Nem elképzelhetetlen, hogy idén ismét ilyen mértékű emelést jelentenek majd be a saleshouse-ok. Kérdéses ugyanakkor az is, hogy mindenki elárulja-e ma, hogy milyen mértékű lesz a drágulás pontosan, ahogy azt korábban tették, vagy idén más lesz a helyzet. A MAKSZ pár hete türelemre intette a hirdetőket és arra kérte őket, hogy a kampányok árazása kapcsán várják meg a Big Picture-t.

Később részletesebb összeállítással jelentkezünk az mmonline.hu-n arról, hogy milyen fontos bejelentések voltak a mai Big Picture-ön.