- Hirdetés -

Élen az X-Faktor, de erősödött a TV2 is

|

Mindhárom fő korosztálynál az X-Faktor volt a múlt hét legnézettebb műsora. Az RTL és a TV2 között viszont a korábbinál szorosabbá vált a verseny.

Egy héttel ezelőtt még arról írtunk, hogy az RTL főműsoridőben, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a TV2 előtt állt. A mögöttünk lévő – október 28. és november 3. közötti – héten viszont már szorosabb volt a verseny az említett két célcsoportnál. A 18-59 éveseknél ugyanis a TV2 az RTL elé verekedte magát, a 18-49 éveseknél pedig ugyan megőrizte a vezető helyét az RTL, de csak fél százalékpontnyi előnnyel. A többi célcsoportnál – szokás szerint – a TV2 nyerte a hetet, azaz teljes napon minden fontos korosztálynál, valamint a főműsoridőben a teljes lakosságnál is.

A komplett csatornaportfóliók terén az RTL Magyarország volt az első a 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben. Előbbieknél 1,3 százalékpont, utóbbiaknál 0,4 százalékpont volt az előnyük. A többi bontásban a TV2 Csoport bizonyult piacvezetőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,9 16,9 12,7
RTL 13,6 13 13,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10 12 8,9
RTL 8 7,6 7,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,4 24,2 22,3
RTL Magyarország 19,5 17,1 19,4
AMC Networks 5,8 5,5 6,0
MTVA 5,5 9,4 4,6
Network4 3,4 4,7 2,4
Antenna Entertainment Group 3,0 2,6 2,8
Warner Bros.Discovery 2,8 3,1 2,6
Paramount Global 2,6 2,2 3,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,5% / 11,8% (16,8% / 14%)
Tények Plusz – 11,6% / 9,4% (12,6% / 10,1%)
Séfek séfe – 14,9% / 14% (14,2% / 13,5%)
Kőgazdag fiatalok – 8,6% / 8,1% (8,3% / 7,8%)

RTL
Híradó – 16,5% / 13,6% (17,2% / 14,2%)
Fókusz – 10,6% / 10,1% (10,6% / 9,2%)
Nyerő Páros – 13,9% / 13,4% (13,6% / 13,2%)
Gyertek át – 9,9% / 10,1% (korábbi héten a Házasodna a gazda: 12,3% / 11,4%)

A hírműsorok terén – a kereskedelmi célcsoportnál – jobban jött ki a lépés az RTL Híradónak. A Séfek séfe és a Nyerő Páros nagyon hasonló számokat hozott a 18-49 és a 18-59 éveseknél. Mindkét műsor megugrotta a saját heti főműsoridős csatornaátlagát. A főműsoridő későbbi részében viszont a TV2-s Kőgazdag fiatalok és az RTL-es Gyertek át sem produkált valami kirobbanó eredményt.

Egy apró érdekesség a Duna TV kapcsán: a csatornához képest hétköznapokon feltűnően jól teljesít az Egy csodálatos asszony című török sorozat. A teljes lakosságnál ez volt múlt héten a Duna Tv legnézettebb tartalma, a sorozat share-je nagyjából a duplája volt a csatorna 4+-os heti átlagának. Ami pedig érdekes lehet, hogy ezt a szériát a 2020-as őszi szezonban már leadta az RTL, de náluk megbukott. Emiatt csak az első évadot sugározta az RTL, a Duna Tv viszont le fogja adni a Magyarországon be sem mutatott további két évadot is.

Pénteken az RTL-es Fort Boyard továbbra sem kapott erőre, a 18-49-es share-jük mindössze 8 százalék volt. A szombat esti eredményekkel vigasztalódhatott azért az RTL, hiszen az X-Faktor mind a három célcsoportnál megverte a Dancing with the Stars-t. Az X-Faktor a 18-49 éveseknél 25,6 százalékot, a 18-59 éveseknél 24,7 százalékot, a teljes lakosságnál 20,6 százalékot ért el. A Dancing ugyanezeknél 13,8 százalékot, 13,9 százalékot és 18,8 százalékot produkált.

Vasárnap azonban visszavágott a TV2 a Megasztárral. A Sztárbox két részét egyben nézve ugyanis a Megasztár jobb share-t ért el. A 18-49 éveseknél rezgett a léc, de ott is jobb volt a Megasztár (16,4% vs. 16%). A 18-59-nél és a teljes lakosságnál viszont már egyértelmű a Megasztár előnye (17,3% vs. 15,1%, illetve 19,1% vs. 13,2%).

Ami a hét legnézettebb műsorát illeti, az X-Faktor most megszerezte a mesterhármast, azaz mindhárom nagy célcsoportnál az élen végzett. A 18-49 éveseknél 378 ezer, a 18-59 éveseknél 522 ezer, a teljes lakosságnál 812 ezer nézővel. A TV2 legnézettebb produkciójának a Megasztár számított, ami a 18-49 éveseknél 240 ezer, a 18-59 éveseknél 367 ezer, a teljes lakosságnál 753 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 522 113 24,7
MEGASZTÁR TV2 367 449 17,3
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 361 901 15,5
SZTÁRBOX RTL 321 551 15,1
SÉFEK SÉFE TV2 293 567 14,4
HÍRADÓ RTL 292 359 14,0
DANCING WITH THE STARS TV2 291 022 13,9
NYERŐ PÁROS RTL 276 075 14,2
TÉNYEK TV2 269 803 15,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 261 501 13,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 812 829 20,6
MEGASZTÁR TV2 753 874 19,1
DANCING WITH THE STARS TV2 740 762 18,8
TÉNYEK TV2 733 793 21,8
HÍRADÓ RTL 671 511 20,4
SÉFEK SÉFE TV2 660 246 17,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 649 192 14,9
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 613 386 13,6
NYERŐ PÁROS RTL 527 094 13,7
SZTÁRBOX RTL 526 394 13,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 378 415 25,6
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 258 094 16,1
MEGASZTÁR TV2 240 890 16,4
SZTÁRBOX RTL 234 698 16,0
DANCING WITH THE STARS TV2 200 510 13,8
SÉFEK SÉFE TV2 194 433 15,7
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 182 005 14,4
NYERŐ PÁROS RTL 178 762 14,0
TÉNYEK TV2 167 777 14,2
HÍRADÓ RTL 159 168 11,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...