- Hirdetés -

Élen az X-Faktor, de erősödött a TV2 is

|

Mindhárom fő korosztálynál az X-Faktor volt a múlt hét legnézettebb műsora. Az RTL és a TV2 között viszont a korábbinál szorosabbá vált a verseny.

Egy héttel ezelőtt még arról írtunk, hogy az RTL főműsoridőben, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a TV2 előtt állt. A mögöttünk lévő – október 28. és november 3. közötti – héten viszont már szorosabb volt a verseny az említett két célcsoportnál. A 18-59 éveseknél ugyanis a TV2 az RTL elé verekedte magát, a 18-49 éveseknél pedig ugyan megőrizte a vezető helyét az RTL, de csak fél százalékpontnyi előnnyel. A többi célcsoportnál – szokás szerint – a TV2 nyerte a hetet, azaz teljes napon minden fontos korosztálynál, valamint a főműsoridőben a teljes lakosságnál is.

A komplett csatornaportfóliók terén az RTL Magyarország volt az első a 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben. Előbbieknél 1,3 százalékpont, utóbbiaknál 0,4 százalékpont volt az előnyük. A többi bontásban a TV2 Csoport bizonyult piacvezetőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,9 16,9 12,7
RTL 13,6 13 13,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10 12 8,9
RTL 8 7,6 7,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,4 24,2 22,3
RTL Magyarország 19,5 17,1 19,4
AMC Networks 5,8 5,5 6,0
MTVA 5,5 9,4 4,6
Network4 3,4 4,7 2,4
Antenna Entertainment Group 3,0 2,6 2,8
Warner Bros.Discovery 2,8 3,1 2,6
Paramount Global 2,6 2,2 3,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,5% / 11,8% (16,8% / 14%)
Tények Plusz – 11,6% / 9,4% (12,6% / 10,1%)
Séfek séfe – 14,9% / 14% (14,2% / 13,5%)
Kőgazdag fiatalok – 8,6% / 8,1% (8,3% / 7,8%)

RTL
Híradó – 16,5% / 13,6% (17,2% / 14,2%)
Fókusz – 10,6% / 10,1% (10,6% / 9,2%)
Nyerő Páros – 13,9% / 13,4% (13,6% / 13,2%)
Gyertek át – 9,9% / 10,1% (korábbi héten a Házasodna a gazda: 12,3% / 11,4%)

A hírműsorok terén – a kereskedelmi célcsoportnál – jobban jött ki a lépés az RTL Híradónak. A Séfek séfe és a Nyerő Páros nagyon hasonló számokat hozott a 18-49 és a 18-59 éveseknél. Mindkét műsor megugrotta a saját heti főműsoridős csatornaátlagát. A főműsoridő későbbi részében viszont a TV2-s Kőgazdag fiatalok és az RTL-es Gyertek át sem produkált valami kirobbanó eredményt.

Egy apró érdekesség a Duna TV kapcsán: a csatornához képest hétköznapokon feltűnően jól teljesít az Egy csodálatos asszony című török sorozat. A teljes lakosságnál ez volt múlt héten a Duna Tv legnézettebb tartalma, a sorozat share-je nagyjából a duplája volt a csatorna 4+-os heti átlagának. Ami pedig érdekes lehet, hogy ezt a szériát a 2020-as őszi szezonban már leadta az RTL, de náluk megbukott. Emiatt csak az első évadot sugározta az RTL, a Duna Tv viszont le fogja adni a Magyarországon be sem mutatott további két évadot is.

Pénteken az RTL-es Fort Boyard továbbra sem kapott erőre, a 18-49-es share-jük mindössze 8 százalék volt. A szombat esti eredményekkel vigasztalódhatott azért az RTL, hiszen az X-Faktor mind a három célcsoportnál megverte a Dancing with the Stars-t. Az X-Faktor a 18-49 éveseknél 25,6 százalékot, a 18-59 éveseknél 24,7 százalékot, a teljes lakosságnál 20,6 százalékot ért el. A Dancing ugyanezeknél 13,8 százalékot, 13,9 százalékot és 18,8 százalékot produkált.

Vasárnap azonban visszavágott a TV2 a Megasztárral. A Sztárbox két részét egyben nézve ugyanis a Megasztár jobb share-t ért el. A 18-49 éveseknél rezgett a léc, de ott is jobb volt a Megasztár (16,4% vs. 16%). A 18-59-nél és a teljes lakosságnál viszont már egyértelmű a Megasztár előnye (17,3% vs. 15,1%, illetve 19,1% vs. 13,2%).

Ami a hét legnézettebb műsorát illeti, az X-Faktor most megszerezte a mesterhármast, azaz mindhárom nagy célcsoportnál az élen végzett. A 18-49 éveseknél 378 ezer, a 18-59 éveseknél 522 ezer, a teljes lakosságnál 812 ezer nézővel. A TV2 legnézettebb produkciójának a Megasztár számított, ami a 18-49 éveseknél 240 ezer, a 18-59 éveseknél 367 ezer, a teljes lakosságnál 753 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 522 113 24,7
MEGASZTÁR TV2 367 449 17,3
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 361 901 15,5
SZTÁRBOX RTL 321 551 15,1
SÉFEK SÉFE TV2 293 567 14,4
HÍRADÓ RTL 292 359 14,0
DANCING WITH THE STARS TV2 291 022 13,9
NYERŐ PÁROS RTL 276 075 14,2
TÉNYEK TV2 269 803 15,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 261 501 13,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 812 829 20,6
MEGASZTÁR TV2 753 874 19,1
DANCING WITH THE STARS TV2 740 762 18,8
TÉNYEK TV2 733 793 21,8
HÍRADÓ RTL 671 511 20,4
SÉFEK SÉFE TV2 660 246 17,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 649 192 14,9
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 613 386 13,6
NYERŐ PÁROS RTL 527 094 13,7
SZTÁRBOX RTL 526 394 13,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 378 415 25,6
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 258 094 16,1
MEGASZTÁR TV2 240 890 16,4
SZTÁRBOX RTL 234 698 16,0
DANCING WITH THE STARS TV2 200 510 13,8
SÉFEK SÉFE TV2 194 433 15,7
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 182 005 14,4
NYERŐ PÁROS RTL 178 762 14,0
TÉNYEK TV2 167 777 14,2
HÍRADÓ RTL 159 168 11,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...