A Mastercard kommunikációját figyelve feltűnő, hogy minimális a termékkommunikáció, és egyre erőteljesebben fókuszál a brandkommunikációra – többek között ennek hátteréről és általában a márkakommunikáció jelentőségéről beszélgetnek a Business Lounge mai adásában Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával. A műsor vendége lesz Vaszary Ádám, a Signature40 projektvezetője és az idei lista első három helyezettje is.
Az elmúlt pár évben a márkaüzenet is változott, hiszen a Mastercard ma már nem egy kártyakibocsátó cégnek kommunikálja magát, sokkal inkább digitális szolgáltatóként van jelen piacon. Szalkai Rékával arról beszélgetnek az adás első felében, hogy egy ennyire erős márkakommunikációs stratégia mennyire és hogyan szolgálhatja az üzleti célokat, milyen nagyobb piacon átívelő ügyek mellé áll a márka, mit tesznek a környezettudatosság és általában a tudatosság, az edukáció növelése érdekében.
A mai Business Lounge második részében a Signature40 projekt kerül fókuszba. Idén 3. alkalommal készült el a Signature40 top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő lista, amelynek célja a jövő marketing-döntéshozó reménységeinek felkutatása, elismertetése.
A listáról, annak céljairól beszélgetnek Vaszary Ádámmal, a projekt vezetőjével, valamint bemutatják az idei lista első 3 helyezettjét, akiket a zsűri és a Signature 40-kuratórium döntése alapján, valamint a tematikus listák értékelése mentén választottak ki. A műsor vendége lesz az első helyezett Harmati Tamás, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. kereskedelmi marketingvezetője, a második Zámbó Szabina, a K&H marketingkommunikációs menedzsere és a harmadik Bíró Bori, a Yettel Magyarország Zrt. kommunikációs szakértője. Őket többek között arról kérdezik majd, hogy nekik mit jelent ez az elismerés, a dicséret, mit tudnak belőle profitálni, mennyire motiválja őket?
Business Lounge ma délután 14 órától a radiocafé műsorán.