Black Friday: így kampányol az Euronics

Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az Euronics. A Black November majdnem felöleli a teljes novembert, az erre készült kampány pedig azt üzeni, hogy a kapkodás helyett tudatosan mérlegeljenek a vásárlók és azt vegyék meg, amire ténylegesen szükségük van. A vásárlás is kényelmesebb lesz, mint korábban, az Euronics több ezer új csomagpontra biztosítja a kiszállítást a szezonra.

Az Euronics az idei Black November kampányával az okos vásárlást támogatja, ahol a fogyasztók olyan termékeket vásárolnak, amelyeket ténylegesen használnak, felesleges impulzusvásárlás helyett. A Black November, a Black Friday és a karácsonyi szezon alatt ezért az a cél, hogy a vásárlók minőségi, tartós termékek mellett döntsenek, miközben elkerülik a hamis akciókat és felesleges vásárlásokat.

Kívánságlista segít abban, mire vágynak a vásárlók

„Őszinte, sallangmentes ajánlatokkal szállunk be ebbe az év végi őrületbe, valódi értéket kínálva, miközben a fogyasztók figyelmét is szeretnénk felhívni arra, hogy miért érdemes átgondoltan vásárolni. A kampány során önironikusan és őszintén mutatjuk meg, mennyi felesleges, impulzív vásárlás terméke kerül az emberek kosarába – gondoljunk csak a zöldségszobrászkészlethez hasonló abszurd eszközökre. Idén először egy kívánságlista segítségével felmértük, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk pedig segítenek abban, hogy ajánlatainkat a lehető legjobban igazítsuk a vásárlói elvárásokhoz. Két hét alatt annyian használták ezt a funkciót mint egyébként 4 hónap alatt, a legtöbben pedig tévét, kávéfőzőt, hőszivattyús szárítógépet, okostelefont és elöltöltős mosógépet mentettek el a kívánságok közé. Az üzenetünk pedig végigkíséri a kampányt: Nem kell megőrülni – vásárolj okosan, és válassz hasznos termékeket. Ez ennyi” – tette hozzá Metykó Tibor, az Euronics chief customer officere. A kampány egyébként teaser jelleggel már októberben elkezdődött, megelőzve a Black Friday körüli hangzavart.

Két új áruház, rengeteg új átvevőpont

Az alapos tervezés után pedig a vevők kényelmesebben szerezhetik be a kiszemelt termékeket, a Black Friday-hónapra az Euronics két új áruháza – Dunaharasztiban és Kecskeméten - nyitotta kapuit, így már országszerte 67 Euronics-üzlet várja a vásárlókat.

Emellett a cég nagy hangsúlyt fektet az online értékesítés fejlesztésére és az átvételi pontok bővítésére is. A Black Novemberre való felkészülés jegyében az Euronics októbertől már a DPD-s átvevőhelyekre és több mint 1600 Foxpost-automatába is kiszállítja a nonstop nyitva lévő online áruházából megrendelt termékeket, ez azt jelenti, hogy összesen már közel 5400 ponton lehet átvenni az Euronics által forgalmazott termékeket.