- Hirdetés -

Különlegességekkel fokozza az ünnepi hangulatot a Starbucks

|

Kezdődhet az évszak egy forró vagy épp jeges kávéval? A Starbucks az ünnepi szezonra idén is izgalmas italkülönlegességekkel készül, amelyek épp úgy passzolnak a hideg hónapok apró örömeihez, mint a Cream Cold Foam a jeges italokhoz. A klasszikus visszatérők és a merész újdonságok mellett, a kávézólánc több millió okot kínál azok számára, akik a kanapés kuckózást hátrahagyva szeretnék megélni ezt a csodálatos évszakot.

Az ünnepi időszak tele van apró, szívet melengető élményekkel és lehetőségekkel, amelyeket kár lenne kihagyni. A Starbucks szezonális menüje pedig épp ezek megélésére csábít.

Visszatérő örök kedvencek

Ha a mókusok is élvezhetnék a kávézólánc különlegességeit, egészen biztosan a vajkaramella és a pirított mogyoró aromájában gazdag Toffee Nut Latte lenne az egyik kedvencük, de a karamellás mogyoróval megszórt kemény krémhabos verzióját, a Toffee Nut Cream Cold Brew-t sem hagynák ki. Idén is hódító útjára indul a gofri és a fűszeres karamella találkozásából született Caramel Waffle Latte, épp úgy, mint az ünnepi időszak kihagyhatatlan kedvence, a mézeskalács ízvilágú Gingerbread Latte, amely most is szerecsendióval megszórt tejszínhab koronával érkezik. A kávézás szerelmeseinek legnagyobb örömére, mindhárom szezonális kedvenc elérhető jeges és Frappuccino változatban is, hiszen ki mondta, hogy a hűvös időben nem kívánhatunk hideg italokat?

Hideg újdonságok a hűvös napokra

Ha már a jeges élvezeteknél tartunk. Azok számára, akik valami ismerősen egyedire vágynak, az újonnan belépő Gingerbread Cream Iced Chai Latte lehet a tökéletes választás, amelyben a fűszerek, a tej és a fekete tea lágyan járják jeges táncukat a mézeskalács ízű, fahéjas hideg hab alatt. Mivel télen a karamellából sosem elég, frissen megálmodott italkülönlegességként érkezik a karamellás gofri ízű hideg krémhabbal csábító Caramel Waffle Cream Iced Latte.

Jeges forróság

A Fudge Brownie Hot Chocolate nemcsupán felmelegíti a hangulatot, de visszarepít a gondtalan gyermekkorba is. Azzal, hogy a nosztalgikus forró csokoládét kombinálja a gazdag karamellás brownie-val, az ismerős ízvilág a jelenben megélt pillanatokat is gazdagabbá és teltebbé varázsolja. A csokoládés brownie-morzsával meghintett csokoládéízű tejszínhab azonban nemcsak forrócsokoládét rejthet, idén először ugyanis jeges verzióban is kipróbálhatjuk, a Fudge Brownie Iced Chocolate formájában.

Ahol csak a kedvünk és ízlésünk szabhat határt

A kávézólánc valamennyi forró és jeges itala növényi tejalternatívákkal is kérhető*, méghozzá plusz költség nélkül, de a személyre szabhatóság itt még korántsem ér véget. A Starbucks szezonális kedvencei mellett ugyanis, a több millió variáció közül bárki kedve szerint összeállíthatja az ideális italát, attól függően, hogy épp mit kíván: jegesen vagy melegen, dupla vagy szimpla eszpresszóval, koffeinmentesen, keverve az ízeket vagy egyetlen fűszerességet kiemelve, tejszínhabbal vagy Cream Cold Foam-mal.

A Starbucks vendégei könnyedén csatlakozhatnak a márka fenntartható törekvéseihez, hiszen azok számára, akik termoszukba vagy reusable cupba kérik az italukat, 250 Ft kedvezményt biztosít italuk árából. Ugyanakkor azokra is gondol, akik otthonukban, saját bögréjükben élveznék a téli kávézást, hiszen a két szezonális szemeskávéja bárhol képes ünnepi hangulatot csepegtetni a szívekbe. A Christmas Blend a fűszeres csokoládé és a bársonyos citrusosság jegyeiben, míg a Starbucks Christmas Blonde Roast a füge, a fűszeres narancs és a juharszirup aromáiban bővelkedik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?

Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...

Rengeteget spóroltunk tankolás közben

Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...

Új árstruktúrát vezetett be a GLS

A GLS Hungary 2024. november 20-tól új árstruktúrát vezetett be az ecsomag.hu platformon, amelynek keretében már külön díjszabást kínál a GLS Automatából GLS Automatába történő csomagfeladásokra is. A szolgáltatás a korábbi árakhoz képest akár...

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...