- Hirdetés -

Megoldás a telített reklámblokkokra – interjú Csikesz Erikával

|

Az idei év első felében a heti átlagos látogatószámok tekintetében a legnagyobb hazai streamingszolgáltató volt a TV2 Play – büszkélkedik Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési és digitális igazgatója, aki beszélt arról is, hogy jelenleg náluk melyek a legfelkapottabb non-szpot hirdetési megoldások.

- A várakozásaitokhoz képest hogyan alakult az év eddigi része a TV2 Play szempontjából?

- Az idei év igazán sikeres a TV2 Play számára, nagyon elégedettek vagyunk az eddig elért eredményeinkkel, a regisztrált felhasználóink száma folyamatosan növekszik. A kiemelkedő számainkat egy nemrég nyilvánosságra hozott NMHH-kutatás is alátámasztja, miszerint az idei év első felében a heti átlagos látogatószámok tekintetében a legnagyobb hazai streamingszolgáltató vagyunk. Az őszi szezon is kiemelkedő a videóindítások terén. A legnépszerűbb tartalmaink a show-műsorok, mint a Sztárban Sztár All Stars, a Megasztár vagy a Dancing With the Stars, továbbá az Ázsia Expressz, A Kísértés, a Séfek Séfe és a Kőgazdag Fiatalok. Ezek az eredmények megerősítenek minket abban, hogy jó úton haladunk a digitális tartalmaink fejlesztésében és abban is, hogy egyre több felhasználót elérjünk.

- A TV2 Play Zéróval milyenek az eddigi tapasztalatok? Jellemzően kik fizetnek elő erre a havidíjas szolgáltatásra?

- Másfél évvel ezelőtt indítottuk el a TV2 Play Zérót, ami mostanra kezdett el igazán beérni. Az őszi szezon és a lineáris tévében elért nagyszerű nézettségi eredményeink jótékony hatással vannak az előfizetők számára, olyannyira, hogy szeptemberben egyetlen hónap alatt rendkívül dinamikusan

növekedett a számuk, és ez az erős trend októberben is folytatódik. Az előfizetési díj igen kedvező, mindössze havi 499 forint. A többi, akár hazai, akár nemzetközi szolgáltatóhoz képest kedvezőbb

árainkkal mi valamennyi nézői csoportot szeretnénk megszólítani, ideértve a lineáris tévében velünk tartó célközönséget is, ha reklámmegszakítás nélkül szeretné nézni a műsorainkat.

- Az elmúlt évek slágertémája, hogy a televíziós reklámfelületek időnként nagyon telítetté válnak. Ez mennyire igaz a digitális és a non-szpot hirdetési megoldásokra?

- A TV2 által kínált felületek éppen erre a problémára jelentenek megoldást. Ebben a kiemelt időszakban, amikor sikeres formátumok jelennek meg a képernyőinken, több non-szpot, digitális és

prémiumszpot-megjelenési forma közül is választhatnak ügyfeleink, ezzel elkerülve a telített blokkokat vagy éppen megerősítve az ott megjelenített üzenetet. Mivel a klasszikus támogatóikon túl speciális szpotok is elérhetők nálunk, ügyfeleink a kommunikációs céljuknak megfelelő formát tudnak választani.

- A non-szpot megoldásaitok közül melyik a legfelkapottabb a hirdetők körében?

- A prémiumszpotjaink nagyon kelendők, legyen szó virtuális reklámról vagy single szpotról. Az a tapasztalatunk, hogy amikor egy konferencián bemutatjuk az integrált együttműködéseinket, ami tartalmaz termékelhelyezést is, attól felcsillan az ügyfeleink szeme, így arra is egyre nagyobb a kereslet, még ha egy ilyen megjelenés mindenki részéről extra erőfeszítést is igényel.

Heszler Róbert

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...