- Hirdetés -

Újított a Telekom

|

A vállalkozások fontos szerepet játszanak a gazdaságban és a mindennapjainkban, hatásuk nagyobb, mint gondolnánk: előreviszik, tuningolják az országot. A Telekom megújult platformja éppen ezért a vállalkozások működését segíti.

A Telekom Hello Biznisz, a Telekom kifejezetten kkv-knak szóló szakmai tanácsadó és tudásátadó online platformja új helyre költözik és új funkciókkal is bővül. A Telekom ezzel szeretné tuningolni a vállalkozások működését és fejlődését, hogy sikerre vihessék elképzeléseiket.

Magyarországon nagyságrendileg egymillió működő vállalkozás van, ezek közül 970 ezer kis-és középvállalkozásnak számít, 2,2 millió embert foglalkoztatva ők termelik meg a magyar vállalkozások által előállított hozzáadott érték 43%-át.

A Telekom kutatásából pedig kiderül, hogy a vállalkozásokra úgy tekintünk, mint életünk, mindennapjaink természetes segítői, akik hatással vannak döntéseinkre. Az emberek közel 86%-a vásárol rendszeresen termékeket tőlük és több, mint kétharmaduk veszi igénybe magyar vállalkozások szolgáltatásait. 83%-uk szerint a helyi vállalkozók nagyban megkönnyítik az életüket. Tízből kilenc ember egyetért azzal, hogy a kisvállalkozásoknak fontos szerepe van a helyi közösségekben: munkát adnak az embereknek, és elengedhetetlen szerepet játszanak a települések közösségi szolgáltatásainak működésében is.

A Telekom most szintet lép a kkv-k tuningolásában: a Hello Biznisz új és megújult funkciókkal segíti a vállalkozásokat. A hellobiznisz.telekom.hu platformon új külsőt kaptak az úgynevezett D, - vagyis digitalizációs - tervek, mostantól átláthatóbb felületen, egyszerűbben juthatnak hozzá a vállalkozók a Telekom lépésekre lebontott, könnyen alkalmazható digitális fejlesztési terveihez. A vállalkozások számukra releváns, fejlődési területekre fókuszáló tartalmakkal találkozhatnak, legyen szó friss startupról vagy egy bejáratott cégről. Az új networking funkcióval pedig ajánlásokat kapnak, miben segíthetnek másoknak és mások miben segíthetik őket: a profiljukban megadott adatokkal a vállalkozók pillanatokon belül kapcsolatba léphetnek azokkal, akikre szükségük van és azokkal is, akiknek ők tudnak segíteni. Azoknak a vállalkozásoknak, akik november közepe és december közepe között regisztrálnak a Telekom Hello Bizniszre, lehetőségük van arra is, hogy bekerüljenek a Telekom Magenta Moments partneri kedvezményprogramjába úgy, hogy emellett extra kiemelt megjelenést is kaphatnak a program felületén. A kedvezményprogram partnerei akár egymillió Telekomos ügyfél számára válhatnak láthatóvá termékeikkel, szolgáltatásaikkal.

„Küldetésünk, hogy segítsük a kkv-kat a digitalizáció előnyeinek maximális kihasználásában és a napi működésben egyaránt, ezáltal megerősítsük versenyképességüket. Támogatjuk őket abban, hogy tuningolják, fejlesszék vállalkozásukat, és így előrevigyék az országot, pozitív és fenntartható hatást gyakoroljanak környezetünkre és gazdaságunkra egyaránt. – mondta Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

„A tuning gondolat a kis lépésekben tett fejlődésről és a fejlesztésről szól, a vállalkozások szerepe pedig felbecsülhetetlen az ország előrejutása szempontjából. Hatásuk sokkal nagyobb, mint gondolnánk. A Telekom Hello Biznisz mostanra egy forradalmian új üzleti ökoszisztéma, amely 2017-es indulása óta arra törekszik, hogy szakértő iránymutatás és inspiráció mellett társadalmi elismerést, ismertséget és teret adjon a vállalkozóknak. A megújuló Telekom Hello Biznisszel egyidőben induló kampányunkban rámutatunk arra, hogy életünk szinte minden területén jelen vannak a vállalkozások, tesznek értünk, visznek minket előre: tuningolnak minket és tuningolják az országot egyaránt.” – mondta el Szabó Béla, a Magyar Telekom márka kommunikációs igazgatója.

A Telekom Hello Biznisz fennállása óta összesen több mint 1500 tartalmat publikált, az oldalt látogatók száma fél millió évente, a Hello Biznisz Facebook közösségnek pedig mintegy 9000 aktív tagja van. A lépésekre lebontott, digitális fejlesztések folyamatát támogató eszközt, a D tervet, több mint 30 ezer alkalommal töltötték már le.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...