November 10-én útjára indult az RTL-en és az RTL+ -on az Álarcos Énekes negyedik évada. A népszerű műsor rajongói mostantól nemcsak a képernyőn élvezhetik a titokzatos, maszkos karaktereket, hanem exkluzív ruhadarabok formájában is hozzájuthatnak kedvenceikhez. Az RTL és a GLAMOUR együttműködésében készült pólók, pulóverek és bögrék az újonnan indított GLAMOUR webshopban érhetők el. Az eladott termékekből származó bevétel egy részével az SOS Gyermekfalvak lakóit támogatják.
Unikális együttműködés indult az egyik legnagyobb hazai kereskedelmi médiavállalat, az RTL, és a GLAMOUR magazin magyarországi kiadója, a Ringier Hungary között. A két médiavállalat közösen dobta piacra a népszerű énekes-nyomozós műsor, az Álarcos Énekes merchandising termékeit – pólókat, pulóvereket és bögréket –, amelyek az idei évad népszerű karaktereit, Sushit, Mókust, Ananászt, Mézeskalácsot és társaikat ábrázolják. A ruhadarabokon látható grafikákat a magyar származású, külföldön élő és alkotó illusztrátor, grafikusművész, Aliyeva Anikó készítette. Aliyeva már több ízben közreműködött a magazin illusztrációinak készítésében, az olvasók legfőképpen merész, színes, vibráló stílusáról ismerhetik, most pedig játékosan izgalmas Álarcos jelmezeivel találkozhatunk.
Az RTL és a GLAMOUR ezzel az egyedülálló közös projekttel nemcsak a népszerű karaktereket és azok különleges jelmezeit hozza közelebb a nézőkhöz, hanem lehetőséget is biztosít arra, hogy minden vásárló valódi, kézzelfogható segítséget nyújtson az SOS Gyermekfalvak számára: a két kiadó az Álarcos Énekes termékek vásárlásából befolyt nyereség 20%-ával az SOS Gyermekfalvak lakóit segíti.
A termékek kizárólag a GLAMOUR október végén indított webshopjában vásárolhatók meg, amelynek életre hívásával a márka kiadója, a Ringier Hungary belépett az e-commerce piacra. A webshopon az Álarcos énekes produkcióval közös termékeken felül elérhetőek többek közt a GLAMOUR limitált szériás beauty box termékcsomagjai, exkluzív bookazine kiadványai, és a magazin 20. születésnapjára készült egyedi táskák is.
Az együttműködés keretében a jogtulajdonos, a Fremantle Media biztosította a műsorban látható karakterekhez és azok vizuális megjelenítéséhez fűződő jogokat, az RTL a műsor környezetében való kreatív megjelenésről gondoskodott, míg a GLAMOUR a termékek fejlesztéséhez adta szakmai tudását.