- Hirdetés -

Sportos szponzorációban a Helia-D

|

Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda Sportegyesület. Magyarország egyik legismertebb kozmetikai márkája lesz az UVSE női vízilabda csapatának kiemelt támogatója és névadó szponzora. A Helia-D elkötelezett a női sport támogatása és a tehetséggondozás mellett, ezzel az együttműködéssel pedig aktívan hozzájárul az UVSE utánpótlás neveléséhez, a játékosok professzionális fejlődéséhez, valamint a nemzetközi versenyeken való részvételükhöz.

Budaházy Péter, a HELIA-D Kft. ügyvezető igazgatója és Lovas Péter, az UVSE Vízilabda Sportegyesület elnöke jelentették be a két szervezet együttműködését, ami alapján a HELIA-D egyike lesz a magyar női vízilabda kiemelt támogatóinak. A HELIA-D támogatását az UVSE többek között az utánpótláskorú játékosok képzésére, a nemzetközi mérkőzések utazási költségeire fordítja.

Az UVSE és a Helia-D első közös megjelenésére a 2024. október 18-i Magyar Kupa selejtezőn került sor, ahol az UVSE sikeresen képviselte a magyar vízilabdasportot. A következő hónapokban több fontos mérkőzés is várható: október 30-án az UVSE Helia-D - Szeged női OB/1 mérkőzésen, valamint november 9-én a CN Sant Andreu elleni Euroliga összecsapáson hazai pályán láthatják a szurkolók a csapatot. Az idényben a Magyar Kupában, illetve a Bajnokok Ligája sorozatában is megmérettetik magukat a lányok, céljuk pedig, hogy megőrizzék tavalyi bajnoki és kupagyőzelmi címeiket.

„Nagyon büszkék vagyunk az együttműködésre a Helia-D-vel, egy olyan elismert hazai márkával, amely a minőséget és az időtálló értékeket képviseli. Ez az együttműködés lehetőséget biztosít számunkra, hogy még nagyobb hangsúlyt fektessünk az utánpótlásnevelésre és a nemzetközi mérkőzéseken való versenyképességünk fejlesztésére, amelyek a csapat jövőjét alapozzák meg” – nyilatkozott a partnerségről Lovas Péter, az UVSE Vízilabda Sportegyesület elnöke.

„A Helia-D számára fontos a hazai tehetségek, a női sportolók támogatása és az egészséges életmód népszerűsítése. Az UVSE csapatával való együttműködés remek lehetőséget kínál számunkra, hogy értékeinket – mint a kitartást és folyamatos fejlődést – közvetítsük. Hisszük, hogy a Helia-D támogatásával a csapat további sikereket érhet el mind hazai, mind nemzetközi szinten” – tette hozzá Budaházy Péter, a HELIA-D Kft. ügyvezető igazgatója.

Az UVSE női csapata különösen fiatal összetételű, tele ambiciózus és elszánt játékosokkal, akiknek célja, hogy a válogatott színeiben is bizonyíthassanak. A nemzetközi kihívások mellett a csapat hazai pályán is szeretne helytállni. Az elkövetkező hónapok során a Helia-D számos hazai rendezésű mérkőzésen képviselteti magát, melyek közé tartozik a november 9-i, hazai rendezésű és a 2025. január 25-i Bajnokok Ligája csoportmérkőzés is, ahol a csapat az EKIPE Orizzonte ellen mérkőzik meg.

Az előző év Magyar Bajnoka és Magyar Kupa győztese, az UVSE – Helia-D idén is szeretne a döntőbe kerülni mindkét versenykiírásban és megtartani a tavalyi eredményeinket.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi...

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet...

Új áruházakat nyitott az Euronics

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...