- Hirdetés -

Összefogott a Wolt és a Revolut

|

A Wolt technológiai vállalat bejelentette új partnerségét a Revoluttal, a globális fintech céggel, amelynek világszerte több mint 45 millió ügyfele van. A Wolt+ - a Wolt 0 forintos szállítási díjat és exkluzív kedvezményeket kínáló előfizetési programja – ezentúl kiterjed a Revolut Premium, Metal és Ultra fizetős csomagok előfizetőire 17 európai piacon.

A Wolt több mint 1000 városban szerez örömet az ügyfeleknek azzal, hogy hozzáférést biztosít az éttermek, élelmiszerboltok és helyi üzletek széles választékához gyors kiszállítás vagy elvitel céljából. Világszinten a Wolt+ 2021-es indulása óta a program segítségével az ügyfelek több mint 200 millió eurót takarítottak meg. A partnerség révén a Revolut fizetős csomaggal rendelkező ügyfelei mostantól ingyenesen élvezhetik a Wolt+ kényelmét és megtakarításait, egyszerűbbé és megfizethetőbbé téve mindennapjaikat.

Főbb előnyök a Revolut kártyatulajdonosok számára november 5-től:

● Ingyenes Wolt+ tagság: A Revolut Premium, Metal és Ultra fizetős csomagok előfizetői ingyenes hozzáférést kapnak a Wolt+-hoz, amely korlátlan számú ingyenes kiszállítás tesz lehetővé.

● Kényelem igény szerint: A Wolt+ előfizetők a helyi éttermek, élelmiszerboltok és kiskereskedők széles választékából rendelhetnek, így könnyen hozzáférhetnek az alapvető termékekhez és szolgáltatásokhoz.

„Nagyon örülünk, hogy a Revolut partnereként még több értéket és egyszerűséget tudunk nyújtani az ügyfeleknek” - mondta Joonas Bienek, a Wolt+ vezetője. „Azzal, hogy a Wolt+ tagsági programunkat - amely 0 eurós szállítási díjat és hozzáférést biztosít exkluzív kedvezményekhez és kampányokhoz - integráljuk a Revolut fizetős csomagjaiba, elérhetővé tesszük a Wolt egyszerűségét, megfizethetőségét és kiváló minőségű szolgáltatását a Revolut ügyfelei számára 17 piacon.”

Tara Massoudi, a Revolut prémium üzletágának vezérigazgatója elmondta: „ Az európai fogyasztók nagyon szeretik a Woltot a könnyedségéért és egyszerűségéért, amit a felhasználók számára nyújt - így nem volt kérdéses számunkra, hogy a Wolt+-t a Revolut fizetős tervének előfizetői számára is elérhetővé tegyük. A Wolttal való partnerségünk izgalmas lépés, és a legújabb az életstílus-fejlesztések hosszú sorában - a számos partneri ajánlatunktól kezdve a RevPoints-ig és egyéb kedvezményekig -, amelyek biztosítják, hogy a Revolut prémium ügyfelei még többet kapjanak a pénzükből.

Elérhető piacok

Ez az ajánlat a Revolut Premium, Metal és Ultra előfizetők számára a következő 17 európai piacon lesz elérhető: Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Horvátország, Görögország, Görögország, Litvánia, Lettország, Magyarország, Málta, Norvégia, Lengyelország, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia, Svédország és Norvégia.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi...

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet...

Új áruházakat nyitott az Euronics

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...