- Hirdetés -

Ősszel mindent beleadtak – interjú Fischer Gáborral

|

Mi az idén maratonra készülünk, de már lassan két hónap távlatából is látszik, hogy eddig jó döntéseket hoztunk – mondja az őszi tévés szezon alakulásáról Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója. A szakember elárulta, hogy miért hoznak vissza több nagy műsormárkát a képernyőre.

- Jól láttam, hogy a tavaszi tévés szezonban kissé spóroltatok a saját gyártású műsorkínálaton a korábbi évekhez képest?

- Ez miből látszott? Több visszatérő vetélkedő, új realityshow, napi sorozat és nagy show-műsor is képernyőre került. Két olyan produkciót is sikerre vittünk, amelyek hosszú távon meghatározhatják a TV2 műsorkínálatát, és időről időre új évadokkal térnek vissza. A Kincsvadászokat senki sem merte volna kipróbálni főműsoridőben, mégis óriási sikert aratott. Egy új műsor, a Házasság első látásra is sikerrel mutatkozott be, uralta a hétköznapokat, amíg képernyőn volt. Voltak csalódások is, ám ezek egy része külső tényezők miatt következett be. Ebből próbálunk tanulni, de személy szerint inkább a sikerekre emlékezem.

- Két évvel ezelőtt egyszer kérdeztem tőled, hogy miért nem hozzátok vissza a Megasztárt. Akkor azt mondtad, hogy a manapság népszerű tehetségkutatók meghaladták a Megasztárt, amely már nem lenne annyira izgalmas a nézők számára. Miért gondoltátok úgy, hogy mégis újra műsorra tűzitek?

- A Megasztár rendszeresen napirendre került, mivel a magyar televíziózás egyik legemblematikusabb brandje. Több tényező együttes hatásának köszönhető, hogy a műsor az idén visszatért. Egyrészt ki kellett valamit találni a Sztárbox ellen, másrészt mostanra lettek meg azok a szakembereink, akikkel ezt meg tudtuk valósítani, és most jött el ennek a nagy visszatérésnek az ideje. Ha megnézzük a fogadtatását, azaz hogy meg tudta verni a Sztárboxot, akkor azt hiszem, jól döntöttünk. Nagyon büszke vagyok arra, hogy ez a műsor határozza meg a TV2 vasárnap esti műsorkínálatát.

- A Sztárban Sztár esetében az All Stars adás valamennyire lezárása ennek a műsornak, vagy a következő években is számoltok vele? Tehát lehet egy évben egyszerre akár Sztárban Sztár, Sztárban Sztár leszek és Megasztár is?

- Az anyagi és az emberi erőforrásaink azért végesek, így minden mindig nem lehet. Alapvetően a Sztárban Sztár All Starsra mint koronaékszerre tekintünk, és mivel csak 24-en szerepeltek ebben az évadban, így van még körülbelül 70-80 énekes, aki számításba jöhet a korábbi szériákból, tehát elő fordulhat, hogy csinálunk még belőle. Ezt a műsort az emberek szeretik, nem véletlen, hogy ez a formátum az eddigi 177 epizódjával a magyar kereskedelmi televíziózás egyik legsikeresebb event műsora.

- A Sztárban Sztár All Stars esetén nagyon nagy a műsor 18–49-es és a teljes lakosságos közönségaránya közötti különbség. Az idősebbek szeretik, de a fiatalabb nézőket annyira talán nem hozta lázba. Erre számítottál?

- Alapvetően nem lepett meg. Bíztam benne, hogy szűkebb lesz az olló, de nagyon nem mindegy, hogy egy műsort hol mutatunk be. A Sztárbox egy fiatalos program, de vasárnap sugározva a Sztárban Sztár All Stars a 2. héten nyerni tudott ellene. Szombatonként alulmaradt az X-Faktorral szemben, de ott eddig szinte minden vesztett. Nekünk erős produkciót kell tenni szombatra, hogy a nézőben megtörjük azt a régi beidegződést, hogy ezen az estén csak a konkurensünk ad műsort. Egyébként a zsánerét tekintve sem lep meg az eredmény, de mi az összképet nézzük, és most azzal nagyon elégedett vagyok, amit hétfő és vasárnap között látnak nálunk a nézők.

- A nyáron derült ki, hogy visszatér a Legyen Ön is Milliomos! is. A vetélkedő felélesztésébe már az RTL-nek és egyszer nektek is beletört a bicskátok. Miért készítetek belőle új évadot?

- A Legyen Ön is Milliomos! a világ egyik legsikeresebb vetélkedője. Látva a Szerencsekerék példáját, jó lenne találni valamit, ami hasonlóan sikeres lehet, ám véges az ilyen formátumok száma. Sok mindenen múlik egy műsor sikere, ki vezeti, milyen műsorkörnyezetbe kerül és mennyire erős a csatorna. Most azt gondoljuk, hogy Palik Lászlóval ez a formátum érdekes lehet 2024-ben.

- Az őszi tévés szezon eddigi eredményeivel mennyire vagy elégedett?

- Nagyon! Kívülről, információk hiányában úgy tűnhetett, hogy lassabb rajtot vettünk, de ez tudatos volt. Mi az idén maratonra készülünk, de már lassan két hónap távlatából is látszik, hogy eddig jó döntéseket hoztunk. A szeptembert magabiztosan megnyertük minden kategóriában és jól állunk októberben is. Messze még az év vége, az utolsó pillanatig kell erősnek lenni.

 

Heszler Róbert

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...