- Hirdetés -

Ősszel mindent beleadtak – interjú Fischer Gáborral

|

Mi az idén maratonra készülünk, de már lassan két hónap távlatából is látszik, hogy eddig jó döntéseket hoztunk – mondja az őszi tévés szezon alakulásáról Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója. A szakember elárulta, hogy miért hoznak vissza több nagy műsormárkát a képernyőre.

- Jól láttam, hogy a tavaszi tévés szezonban kissé spóroltatok a saját gyártású műsorkínálaton a korábbi évekhez képest?

- Ez miből látszott? Több visszatérő vetélkedő, új realityshow, napi sorozat és nagy show-műsor is képernyőre került. Két olyan produkciót is sikerre vittünk, amelyek hosszú távon meghatározhatják a TV2 műsorkínálatát, és időről időre új évadokkal térnek vissza. A Kincsvadászokat senki sem merte volna kipróbálni főműsoridőben, mégis óriási sikert aratott. Egy új műsor, a Házasság első látásra is sikerrel mutatkozott be, uralta a hétköznapokat, amíg képernyőn volt. Voltak csalódások is, ám ezek egy része külső tényezők miatt következett be. Ebből próbálunk tanulni, de személy szerint inkább a sikerekre emlékezem.

- Két évvel ezelőtt egyszer kérdeztem tőled, hogy miért nem hozzátok vissza a Megasztárt. Akkor azt mondtad, hogy a manapság népszerű tehetségkutatók meghaladták a Megasztárt, amely már nem lenne annyira izgalmas a nézők számára. Miért gondoltátok úgy, hogy mégis újra műsorra tűzitek?

- A Megasztár rendszeresen napirendre került, mivel a magyar televíziózás egyik legemblematikusabb brandje. Több tényező együttes hatásának köszönhető, hogy a műsor az idén visszatért. Egyrészt ki kellett valamit találni a Sztárbox ellen, másrészt mostanra lettek meg azok a szakembereink, akikkel ezt meg tudtuk valósítani, és most jött el ennek a nagy visszatérésnek az ideje. Ha megnézzük a fogadtatását, azaz hogy meg tudta verni a Sztárboxot, akkor azt hiszem, jól döntöttünk. Nagyon büszke vagyok arra, hogy ez a műsor határozza meg a TV2 vasárnap esti műsorkínálatát.

- A Sztárban Sztár esetében az All Stars adás valamennyire lezárása ennek a műsornak, vagy a következő években is számoltok vele? Tehát lehet egy évben egyszerre akár Sztárban Sztár, Sztárban Sztár leszek és Megasztár is?

- Az anyagi és az emberi erőforrásaink azért végesek, így minden mindig nem lehet. Alapvetően a Sztárban Sztár All Starsra mint koronaékszerre tekintünk, és mivel csak 24-en szerepeltek ebben az évadban, így van még körülbelül 70-80 énekes, aki számításba jöhet a korábbi szériákból, tehát elő fordulhat, hogy csinálunk még belőle. Ezt a műsort az emberek szeretik, nem véletlen, hogy ez a formátum az eddigi 177 epizódjával a magyar kereskedelmi televíziózás egyik legsikeresebb event műsora.

- A Sztárban Sztár All Stars esetén nagyon nagy a műsor 18–49-es és a teljes lakosságos közönségaránya közötti különbség. Az idősebbek szeretik, de a fiatalabb nézőket annyira talán nem hozta lázba. Erre számítottál?

- Alapvetően nem lepett meg. Bíztam benne, hogy szűkebb lesz az olló, de nagyon nem mindegy, hogy egy műsort hol mutatunk be. A Sztárbox egy fiatalos program, de vasárnap sugározva a Sztárban Sztár All Stars a 2. héten nyerni tudott ellene. Szombatonként alulmaradt az X-Faktorral szemben, de ott eddig szinte minden vesztett. Nekünk erős produkciót kell tenni szombatra, hogy a nézőben megtörjük azt a régi beidegződést, hogy ezen az estén csak a konkurensünk ad műsort. Egyébként a zsánerét tekintve sem lep meg az eredmény, de mi az összképet nézzük, és most azzal nagyon elégedett vagyok, amit hétfő és vasárnap között látnak nálunk a nézők.

- A nyáron derült ki, hogy visszatér a Legyen Ön is Milliomos! is. A vetélkedő felélesztésébe már az RTL-nek és egyszer nektek is beletört a bicskátok. Miért készítetek belőle új évadot?

- A Legyen Ön is Milliomos! a világ egyik legsikeresebb vetélkedője. Látva a Szerencsekerék példáját, jó lenne találni valamit, ami hasonlóan sikeres lehet, ám véges az ilyen formátumok száma. Sok mindenen múlik egy műsor sikere, ki vezeti, milyen műsorkörnyezetbe kerül és mennyire erős a csatorna. Most azt gondoljuk, hogy Palik Lászlóval ez a formátum érdekes lehet 2024-ben.

- Az őszi tévés szezon eddigi eredményeivel mennyire vagy elégedett?

- Nagyon! Kívülről, információk hiányában úgy tűnhetett, hogy lassabb rajtot vettünk, de ez tudatos volt. Mi az idén maratonra készülünk, de már lassan két hónap távlatából is látszik, hogy eddig jó döntéseket hoztunk. A szeptembert magabiztosan megnyertük minden kategóriában és jól állunk októberben is. Messze még az év vége, az utolsó pillanatig kell erősnek lenni.

 

Heszler Róbert

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi...

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet...

Új áruházakat nyitott az Euronics

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...