- Hirdetés -

Ezek a mobilok lehetnek a Black Friday sztárjai

|

A Rejoy.hu várakozásai szerint a cég idén november 13-17. között zajló Black Friday-án sokan rendelnek majd egy-hároméves iPhone-okat, míg androidos telefonok közül a tavalyi, tavalyelőtti Samsung csúcsmodellek lehetnek a legkeresettebbek. A laptopok közül bizonyára az M1 lapkával szerelt MacBook Air lesz a slágertermék, az Apple Watchokból pedig szintén egy korábbi csúcsmodell lehet a legjobb fekete pénteki választás.

Az előző két évhez hasonlóan idén is a felújított Apple-termékek dominanciájára számít a Rejoy.hu az okostelefonok körében a 2024. november 13-17. között zajló Black Friday kampányán.

A legvágyottabb fekete pénteki mobilok

Míg a 45-55 éves hazai vásárlók körében az iPhone 12 alapmodell lesz a legnépszerűbb (a tavalyi iPhone 11-hez képest), a fiatalabb (25-35 éves), fejlettebb készülékekre vágyó ügyfelek pedig leginkább a zoomkamerával is felszerelt iPhone 13 Pro példányait keresik majd a Black Friday akcióban. A legolcsóbb készülékekre vágyókra gondolva a Rejoy jelentős készletekkel készül az iPhone 8-ból is - hiszen ez a legolcsóbb Apple-készülék, amely már képes a Digitális Állampolgárság (DÁP) applikációt futtatni.

Az androidos készülékek közül itthon a felújított Samsung készülékek a legnépszerűbbek, az idei fekete pénteki slágerként az ugyancsak zoomkamerával szerelt tavalyi és tavalyelőtti csúcsmodelleket, a Galaxy S22-t és az S23-at várja a cég. A Rejoy munkatársai nem csupán 67 féle paramétert ellenőriznek le a beérkező telefonokon, 2 év garanciát is biztosítanak a készülékekre, megbízható alternatívát biztosítva a használt készülékekhez képest.

Ez a gép lehet sokak első Macje

Az Apple négy éve mutatta be az első, a cég saját fejlesztésű lapkáit használó laptopokat, amelyek mind teljesítményben, mind akkumulátos üzemidőben köröket vertek a korábbi modellekre. Mivel a Rejoynál egy felújított M1-es MacBook Air ára a Black Friday alatt egy belépő szintű windowsos gépéhez közelít majd, ez sokakat sarkallhat a Macre való átállásra főleg akkor, ha telefonból, táblagépből is a gyártó valamelyik termékét használják már.

A Rejoy az előrejelzései alapján a 2020-as és 2021-es években kiadott, tehát a nyolcadik és kilencedik generációs iPadek lesznek a legkeresettebbek, mivel ezek kínálják a legjobb ár-érték arányt, és a legfrissebb szoftvert is futtatják.

Korábbi Apple Watch csúcsmodell lehet a befutó

Az Apple Watchok közül a Rejoy ügyfelei általában a tavalyi Series 9 modelleket keresik, de a Black Friday alatt ezen kívül a korábbi, Series 6-os modell lehet a titkos befutó: ez ugyanis hatvanezer forintos áráért olyan jelentős extrákat kínál, mint a véroxigénszint-érzékelő vagy az EKG app támogatása.

Az Apple Watch Series 4-es és annál újabb modellei esésészlelő funkciót is kínálnak: ha viselőjük elesik, és utána egy percig meg sem mozdul, az óra megkísérli felhívni a segélyhívót és a vészhelyzeti kontaktszemélyeket. Ez a futurisztikus biztonsági funkció felújított Apple Watch és felújított iPhone vásárlása esetén már százezer forint alatti büdzséből elérhető a Rejoynál.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi...

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet...

Új áruházakat nyitott az Euronics

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...