- Hirdetés -

Kimondottan szorossá vált a nézettségi verseny

|

A kereskedelmi célcsoportnál nagyon közel járt egymáshoz az RTL és a TV2 a mögöttünk álló héten. Célcsoporttól függően az X-Faktor és a Dancing with the Stars volt a hét legnézettebb műsora.

Egész szoros volt múlt héten a nézettségi verseny az RTL és a TV2 között, legalábbis a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben. A 18-49 éveseknél az RTL nyert, de mindössze 0,2 százalékpont előnnyel. A 18-59 éveseknél pedig a TV2-é volt a hét, 0,7 százalékponttal magasabb közönségaránnyal, mint amit az RTL elért. Főműsoridőben a teljes lakosságnál szokás szerint kényelmes előnnyel végzett az élen a TV2, ahol a teljes napon is, mindhárom főbb célcsoportnál.

A komplett portfóliókat nézve az RTL Magyarország nyert főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél is, előbbieknél 1,6 százalékpontot, utóbbiaknál 0,6 százalékpontot tett ki az előnyük a TV2 Csoport előtt. A többi összevetésben a TV2 Csoport végzett az élen.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 45. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,7 17,3 13,4
RTL 14 13 13,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 45. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 13,3 10
RTL 8,8 8 8,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,9 25,0 22,9
RTL Magyarország 20,4 17,6 20,4
AMC Networks 6,4 6,0 6,4
MTVA 5,0 9,5 3,9
Network4 3,5 4,7 2,6
Warner Bros.Discovery 3,0 3,4 2,7
Antenna Entertainment Group 2,6 2,2 2,4
Paramount Global 2,3 1,9 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,4% / 12,5% (14,5% / 11,8%)
Tények Plusz – 12,3% / 10,2% (11,6% / 9,4%)
Séfek séfe – 16% / 15,8% (14,9% / 14%)
Kőgazdag fiatalok – 8,7% / 8,5% (8,6% / 8,1%)

RTL
Híradó – 18,1% / 15,8% (16,5% / 13,6%)
Fókusz – 12,3% / 11,5% (10,6% / 10,1%)
Nyerő Páros – 13,4% / 12,7% (13,9% / 13,4%)
A mi kis falunk – 7,3% / 7,6% (korábbi héten a Gyertek át: 9,9% / 10,1%)

A hétköznapi eredmények között mindkét csatorna találhat örömteli és szomorkodásra okot adó fejleményeket is. A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó egész komoly fölénnyel verte a Tényeket. A TV2-s Séfek séfe az elmúlt hetekben folyamatosan erősödött és a múlt hetet már kimondottan jó átlagos share-rel zárták. Ezzel párhuzamosan az RTL-es Nyerő Párosnál csökkentő tendenciát látni, most már kicsivel a főműsoridős csatornaátlag alatt teljesített a műsor.

A TV2-n a Kőgazdag fiatalokra továbbra sem kaptak rá a nézők, aligha lesz ebből új évad. Az RTL a főműsoridő végére bedobta örök jolly jokerét, A mi kis falunk ismétlését. Kicsit furcsa húzás ez az év legfontosabb tévés szezonjában, és mintha már kopna a sorozat ismétléseinek korábbi szuperereje, ahogy a fenti heti átlagokból látható.

Szombaton az X-Faktor idei első élő adása és a Dancing with the Stars feszült egymásnak. Az RTL-es tehetségkutató mindhárom fő célcsoportnál jobb közönségarányt ért el, mint a TV2 táncos műsora. Az X-Faktor share-je a 18-49 éveseknél 27,4 százalék, a 18-59 éveseknél 25,6 százalék, a teljes lakosságnál kerek 20 százalék volt. A Dancing with the Stars ugyanennél a háromnál 12,4 százalékot, 14 százalékot és 19,5 százalékot hozott össze. Utóbbinál, tehát a teljes lakosságnál egyébként a Dancing nézettsége (751 ezer), magasabb volt, mint az X-Faktoré (707 ezer). Összefoglalva: a fiatalabb nézői csoportoknál jóval erősebb az X-Faktor, a teljes lakosságnál viszont nagyjából hasonlóan teljesített a két produkció.

Vasárnap a Megasztár a 18-49 éveseknél 14,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 17 százalékos, a teljes lakosságnál 19,9 százalékos share-t ért el. Az RTL-en az Álarcos énekes közönségaránya 18,5 százalék, 17,9 százalék és 16,4 százalék volt. Ezek egész jó eredmények, viszont az RTL-en ezt követte a Hell Boxing Kings, ami mérsékelt érdeklődéssel futott: az említett három célcsoportnál 9,8, 9,4 és 9,1 százalék volt a közönségaránya.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél ugyanaz volt a hét legnézettebb műsora, ami már hetek óta, azaz az X-Faktor. A tehetségkutató 342 ezer és 467 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A teljes lakosságnál viszont a Dancing with the Stars vonzotta a legtöbb, 751 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 467 832 25,6
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 400 299 17,9
MEGASZTÁR TV2 313 431 17,0
SÉFEK SÉFE TV2 305 231 17,0
HÁZON KÍVÜL RTL 302 776 14,7
HÍRADÓ RTL 301 961 16,0
NYERŐ PÁROS RTL 295 395 14,9
FÓKUSZ PLUSZ RTL 281 481 16,1
DANCING WITH THE STARS TV2 274 880 14,0
TÉNYEK TV2 247 918 16,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
DANCING WITH THE STARS TV2 751 051 19,5
TÉNYEK TV2 738 369 21,8
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 720 141 16,4
X-FAKTOR RTL 707 259 20,0
MEGASZTÁR TV2 699 756 19,9
HÍRADÓ RTL 694 242 21,1
SÉFEK SÉFE TV2 660 457 18,4
HÁZON KÍVÜL RTL 632 816 15,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 595 653 15,7
NYERŐ PÁROS RTL 530 904 13,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 342 295 27,4
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 282 790 18,5
SÉFEK SÉFE TV2 208 900 17,3
HÁZON KÍVÜL RTL 189 733 14,0
MEGASZTÁR TV2 185 879 14,8
NYERŐ PÁROS RTL 184 536 14,0
HÍRADÓ RTL 174 757 14,2
DANCING WITH THE STARS TV2 165 176 12,4
FÓKUSZ PLUSZ RTL 156 323 13,7
FÓKUSZ RTL 145 716 13,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi...

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet...

Új áruházakat nyitott az Euronics

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...