- Hirdetés -

Összeülnek a hazai topvezetők

|

A Menedzserszövetség idén az ATV-vel közösen, a Néprajzi Múzeum impozáns tereiben tart december 4-én egy egész napos rendezvényt: napközben a nagy sikerű Menedzserek a Társadalomért – Fókuszban a Jövő! konferenciát, kora este pedig a formabontó Business Menü LIVE Bombera Krisztinával ALLSTARS üzleti talk show-t.

A szakmai program egyedülálló alkalmat teremt a hazai vezetők, döntéshozók és üzleti szereplők számára, hogy megosszák egymással elképzeléseiket az egészséges jövőről.

Az egész napos esemény célja az Egészséges Jövő témakörének kibontása olyan kulcsfontosságú témákban, mint az ’AI vs Menedzserek – Ki vezet a jövőben?’, a ’Felelős üzleti kultúra a jövőért’, az ’Egészség a jövő befektetése’, valamint a ’Generációk együtt, egymásért’.

Az esemény két részből áll — a nappali konferenciából (12:00-17:00) és az ezt követő különleges üzleti talk show-ból (17:00-21:00) —, melyeket négy fontos altéma kísér végig különböző nézőpontokból megvilágítva.

Menedzserek a Társadalomért – Fókuszban a Jövő! konferencia

A Menedzserszövetség immár ötödik alkalommal rendezi meg nappali konferenciáját, mely során elismert felső vezetők négy fő téma köré szervezett előadásokban és interaktív beszélgetésekben osztják meg értékes gondolataikat. A blokkok mindegyikét egy-egy szakértői előadás vezeti fel, amelyet két izgalmas beszélgetés követ első számú vezetőkkel. Minden blokkot egy záró előadás kerekít le az adott témával kapcsolatban.

Business Menü LIVE Bombera Krisztinával ALLSTARS Üzleti Talk Show

A konferenciát követően 17 órától Bombera Krisztina játékvezetésével kezdődik az üzleti talk show, amely egy újszerű, interaktív formátumot kínál. Az esemény során a hazai üzleti élet meghatározó szereplői egy pódiumbeszélgetés keretében vitatják meg az egészséges jövőhöz vezető legfontosabb kérdéseket.

Az egész napos program lehetőséget kínál arra, hogy a résztvevők ne csak hallgassák, de aktívan formálják is azt a jövőt, amelyben mindannyian élni szeretnénk. Az előadások és beszélgetések során elhangzó gondolatok új inspirációkat, gyakorlati ötleteket adnak az üzleti és társadalmi fejlődés iránt elkötelezetteknek.

Az esemény négy altémája:

1. AI vs Menedzserek – Ki vezet a jövőben?


Tématámogató: Foxconn Csoport

Eddig a menedzserek kulcsszerepet játszottak az emberek irányításában, stratégiák és a szervezeti kultúra alakításában. Bár az AI gyorsan, pontosan és elfogulatlanul képes döntéseket hozni, hiányzik belőle az emberi érzelmek és komplex társas interakciók megértése. A jövő vezetése egy hibrid modellben valósulhat meg, ahol az AI és a menedzserek együtt dolgoznak?

2. Felelős üzleti kultúra a jövőért


Tématámogató: E.ON Hungária Csoport

A hosszú távú üzleti siker kulcsát a felelős, etikus üzleti kultúra képezi. Ebben a blokkban a vezetők bemutatják, hogyan építhető ki a bizalmon alapuló, korrekt üzleti környezet, amely a hírnév mellett a jogi és pénzügyi stabilitás záloga is. Az etikus üzleti gyakorlatok ugyanis nemcsak a hírnevet növelik, de csökkentik a jogi és pénzügyi kockázatokat is. Az etikus működés tehát nem csupán morális kérdés, hanem gazdaságilag is kiemelten fontos, mert stabil alapot teremt a hosszú távú növekedéshez. De vajon mi kell ahhoz, hogy ez hatékonyan beépüljön az üzleti kultúrába?

3. Egészség a jövő befektetése


Tématámogató: MVM Csoport

Az egészség egyéni és vállalati szinten is a jövőbe való befektetés. A témában megnyilvánuló vezetők arra hívják fel a figyelmet, hogy a testi, mentális és érzelmi jóllét megőrzése, fejlesztése kulcsszerepet játszik az életminőség fenntartásában. Az egészséges életmód és a lelki egyensúly ápolása mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ne csak a mának, hanem a jövőnek is gondoskodjunk magunkról. A témáról mindenki sokat beszél, de teszünk -e valós lépéseket akár a vállalat, akár az egyén szintjén?

4. Generációk együtt, egymásért!


Tématámogató: Linde Gáz Magyarország

A generációk különböző látásmódjukkal kölcsönösen gazdagíthatják egymást: a fiatalabbak friss szemléletet és új ötleteket hoznak, míg a tapasztaltabb vezetők bölcsességükkel és a hosszú távú stratégiák iránti elkötelezettségükkel járulnak hozzá a közös sikerhez. Amikor generációk egymást támogatva dolgoznak együtt, nemcsak a munkahelyi harmónia erősödik, hanem innovatív megoldások is születhetnek, hiszen a különböző nézőpontok szinergiája erőteljes mozgatórugója a fejlődésnek. De vajon a jövő menedzsergenerációja mennyire tekinti értékként, inspirációként és követendő példaként azon generáció szellemi örökségét, aki egy egész életen át formálták a gazdasági, üzleti életet? A sikeres vezetők pedig mennyire nyitottak arra, hogy teret és lehetőséget adjanak a fiatal menedzsergeneráció számára, képesek-e a megfelelő utánpótlást kinevelni, illetve készek-e a stafétabotot átadni?

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat az LG

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics...

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...