- Hirdetés -

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

|

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi ajánlatokon.

A HONOR megbízásából, 9000 felnőtt megkérdezésével készült felmérés szerint a megkérdezettek 65 százaléka elismerte, hogy nem tud ellenállni egy jó ajánlatnak, és minden harmadik izgatottan várja a Black Friday-t. Ez az izgalom olyan kreatív stratégiákhoz vezetett, mint például a több e-mail cím használata a kedvezménykódok és az új vásárlói ajánlatok maximalizálása érdekében.

Figyelemre méltó, hogy az ajánlatvadászok 43 százaléka három vagy több e-mail címet használ az ajánlatok megszerzésére, és átlagosan közel három órát tölt el öt vagy több fülön böngészve az akciókat. Míg a hozzáértő vásárlók 41 százaléka vásárolt már a Black Friday vagy a Cyber Monday leárazások során, csak minden harmadik tervezi meg előre a vásárlást, és egynegyedük használ ár-összehasonlító oldalakat, hogy a legjobb ajánlatokra csaphasson le.

Sok vásárló azonban kihagyja a legfontosabb trükköket. Kevesebb mint 10 százalékuk hozott létre előzetesen fiókot a nagyobb kereskedőknél, ami biztos módja annak, hogy egyszerűsítsék a fizetési folyamatot, amikor az ajánlatok életbe lépnek. Csak 15 százalék marad fenn éjfélig, hogy megragadja a korai kedvezményeket, ami segít beszerezni a népszerű, de gyorsan fogyó termékeket. Az alkuvadászat lételeme a technikai felkészültség. Több mint harmada számolt be arról, hogy az ajánlatok keresése közben összeomlott a rendszere, 20 százalék pedig úgy érezte, hogy a bőség zavara nyomasztja őket. Minden hatodik válaszadót frusztrálták saját lassú készülékeik.

„A vásárlók érzik az ajánlatvadászat feszültségét, mivel az árengedmények és a kiskereskedők száma feleslegesen sok időt és türelmet vesz igénybe. Ha a legjobb ajánlatok megtalálásáról van szó a Black Friday alatt, a felkészülés és a megfelelő technológia a kulcs” - mondta Kai Bai, a HONOR regionális menedzsere. „A HONOR-nál tisztában vagyunk azzal, hogy mennyire izgalmas akciókat keresni, és azzal is, hogy milyen kihívásokat jelent mindez. Ezért fontos, hogy a vásárlókat olyan innovatív technológiával ruházzuk fel, mint a HONOR Magic V3, amelyet arra terveztünk, hogy multifunkciós képességeivel és megbízható teljesítményével fokozza a vásárlás élményét.”

Azok számára, akik több eszközön és lapon navigálnak, a HONOR Magic V3 okosabb megoldást kínál. Nagyméretű, összecsukható kijelzője lehetővé teszi több alkalmazás és böngészőfül egyidejű megtekintését a valós idejű ár-összehasonlításhoz. A folyamat még egyszerűbbé válik a Magic Portal, a HONOR AI-alapú funkciója révén, amely előre látja a vásárlói igényeket, mivel képes értelmezni a felhasználói szándékokat. Így gyors hozzáférést biztosít több alkalmazáshoz és kiskereskedelmi oldalhoz az egyszerű kereséshez. Ha a közösségi média böngészése közben valami megtetszik, egyszerűen a képernyő oldalára kell húzni a képét, és a Magic Portal a gyakran használt vásárlási alkalmazásokhoz irányít.

A HONOR iparágvezető szénszilícium akkumulátorával pedig a Magic V3 biztosítja, hogy mindig rajtra kész legyen a vásárláshoz. A felmérés arra is rávilágított, hogy az emberek jelentős életmódbeli változtatásokra is hajlandóak, hogy pénzt takarítsanak meg: 45%-uk abbahagyná az étteremben való étkezést, 34%-uk lemondana az elviteles ételekről, 30%-uk lemondana a kávézásról, és közel negyedük csökkentené az előfizetéseket a kiadások visszafogása érdekében.

A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. A Yettelnél november 14-éig HONOR Watch 4 okosóra jár minden HONOR 200 Pro-hoz. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat az LG

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics...

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...