- Hirdetés -

Korlátlan mobilnet: hosszabbít a Yettel

|

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.

Rugalmasságával, egyszerű használatával és az alapértelmezetten kizárólag korlátlan belföldi internetet kínáló funkciójával a Yepp illeszkedik a hazai felhasználók változó netezési szokásaihoz és a mobilozáshoz kapcsolódó elvárásaikhoz. A digitálisan igénybe vehető tarifa választ ad azok számára, akik egyre inkább az online életvitelre, a gyors és azonnali hozzáférhetőségre alapoznak és elsődleges ügyintézési felületként a mobiljukra támaszkodnak, legyen szó ételrendelésről, bevásárlásról vagy szórakoztató tartalomról.

Az új, 7 napos ingyenes próbaidőszak lehetőséget biztosít az ügyfelek számára, hogy bármilyen költség nélkül megtapasztalják a Yettel hálózatán elérhető korlátlan belföldi net nyújtotta szabadságot és kényelmet. Sőt, a Yepp választásával hosszú távon is, a streaming-szolgáltatásokhoz hasonlóan, hűségvállalás nélkül kezelhetik tarifájukat, ami továbbra is rugalmas felhasználási lehetőségeket kínál: a korlátlan belföldi mobilnet mellett az ügyfelek könnyen személyre szabhatják a csomagjaikat – így például csak akkor fizetnek a kimenő hívásokért vagy SMS-ekért, ha azokra valóban szükségük van, ezek külön megrendelhető szolgáltatások.

A hazai mobilhasználók körében végzett felmérések egyértelműen igazolják, hogy az adatigényes alkalmazások – például a videostreaming, a közösségi média és a munkavégzést támogató digitális platformok – használata folyamatosan nő, így a korlátlan netszolgáltatások iránti igény is egyre nagyobb. A Yepp a korlátlan adatkereten túl a tarifa egyszerűségével is megfelel ennek a tendenciának, ami különösen vonzó lehet azok számára, akik nem szeretnének hosszú távú kötelezettséget vállalni. A tarifát bevezető áron, havi 5990 Ft-ért tette elérhetővé a Yettel, ezt a kedvező árú havidíjat most 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A WMN készíti az Elviszlek magammal cseh változatát is

November 16-án, szombaton debütál Csehországban D. Tóth Kriszta díjnyertes műsorának első külföldi változata. Az Elviszlek magammal cseh adaptációjának műsorvezetője egy ismert riporter, Honza Musil lesz: a talk show-t az ottani Spektrum Home tűzi műsorra,...

Beszálltak a streaminges versenybe – interjú Málnay B. Leventével

A Telekommal megkötött partnerség erre az új szolgáltatásra mindkét fél számára stratégiailag is előnyös volt – mondta Málnay B. Levente, az AMC Networks International Közép- és Észak-Európáért felelős ügyvezető alelnöke a Selekt nevű új...

Támogatásokról és a TV2 elleni eljárásról is döntött a Médiatanács

Műszaki fejlesztésekre 58 millió forintot szavazott meg 19 közösségi médiaszolgáltató számára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület november 12-i ülésén újabb rádiós műsorok készítéséhez is hozzájárult, mintegy 86 millió forinttal támogatva...

Fiatalokat célzó kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H

A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers' Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a "Bank of Legends" kampányt ismerték el.A díjjal a Mediaspace a K&H Bank Z generációt...

Új sportos podcast indul

A Lexus Buda új, értékteremtő podcast sorozattal jelentkezik „F Sport Podcast a Lexus Budától” címmel.A különleges podcast sorozat célja, hogy közelebb hozzák a műsor nézőihez élsportolóinkat, bemutassák a sikerek mögött eddig háttérbe szoruló mindennapjaikat.Kéthetente...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

Saját fizetésük alakulását tekintve a dolgozó fiatalok többsége, 75 százaléka fizetésemelésre számít. Közülük, mindössze 21 százalékuk számol az inflációt meghaladó béremelkedéssel, 54 százalékuk annál kisebb mértékű pluszt vár, azaz reálértéken mínuszban lehetnek - áll...

Ismét tarolt a Balaton

Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a balatoni régió kereskedelmi szálláshelyein regisztrálták. Egyre több hazai és külföldi vendég keresi fel hazánk legnagyobb tavának környékét, így a balatoni régió továbbra is kiemelkedő...

Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat az LG

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics...

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók az online térben

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen...

A WMN készíti az Elviszlek magammal cseh változatát is

November 16-án, szombaton debütál Csehországban D. Tóth Kriszta díjnyertes műsorának első külföldi változata. Az Elviszlek magammal cseh adaptációjának műsorvezetője egy ismert riporter, Honza Musil lesz: a talk show-t az ottani Spektrum Home tűzi műsorra,...

Beszálltak a streaminges versenybe – interjú Málnay B. Leventével

A Telekommal megkötött partnerség erre az új szolgáltatásra mindkét fél számára stratégiailag is előnyös volt – mondta Málnay B. Levente, az AMC Networks International Közép- és Észak-Európáért felelős ügyvezető alelnöke a Selekt nevű új...

Támogatásokról és a TV2 elleni eljárásról is döntött a Médiatanács

Műszaki fejlesztésekre 58 millió forintot szavazott meg 19 közösségi médiaszolgáltató számára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület november 12-i ülésén újabb rádiós műsorok készítéséhez is hozzájárult, mintegy 86 millió forinttal támogatva...

Fiatalokat célzó kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H

A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers' Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a "Bank of Legends" kampányt ismerték el.A díjjal a Mediaspace a K&H Bank Z generációt...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...