- Hirdetés -

Brandkommunikáció és talentlista a Business Lounge-ban

|

Ismét elkészült a Signature40 talentlistája, a Business Lounge legfrissebb, november 13-ai adásában ezért a három dobogós és az egyik alapító voltak a meghívottak, hogy a dicséret kultúrájáról és a díjakról beszélgessenek. Előtte pedig Szalkai Réka, a Mastercard marketingigazgatója mesélt arról, milyen felelőssége van a vállalatnak a pénzügyi tudatosságban, fenntarthatóságban és miért erősödik egyre jobban a brandkommunikációja.

A Mastercard már negyedik éve jelenteti meg digitális fizetési indexét, amiből kiderül, hogy milyen a magyarok kártyás fizetési hajlandósága. Az idei 11 ponttal volt jobb a tavalyinál, amihez viszont érdemes magyarázatot fűzni. Szalkai Réka marketingigazgató elmondta, hogy az index három lábból áll, a tudásból, a használatból és az infrastruktúrából. Utóbbi regionális szinten is nagyon erős, hiszen “a legtöbb helyen elfogyadják a kártyát, tudunk digitálisan fizetni”. Ebben tehát emelkedés mutatkozott, a tudás viszont stagnál. “Nagyon sok az innováció, sok olyan új lehetőség kerül a piacra, amihez még nem adaptálódott elég sebességgel a magyar társadalom” - véli a szakember.

Hozzáteszi, hogy nem szabad türelmetlennek lenni, hosszú időre van szükség egy új fizetési innováció elterjedéséhez - amihez egyébként a kulturális tényezők is hozzájárulnak. Vajon milyen felelősséget vállal ebben egy digitális cég? Szalkai Réka elmondása szerint a Mastercardnál stratégiai szinten jelenik meg, hogy a márkának felelősséget kell vállalnia társadalmi ügyek iránt, de beépítik ezt az üzletmenetbe is. “Bankokkal, a végfelhasználókkal, kereskedőkkel, a fizetési szolgáltatókkal állunk kapcsolatban egy ökoszisztéma kellős közepén.” - mondja, hangsúlyozva, hogy globálisan és lokális szinten is támogatnak számukra fontos ügyeket. Legyen ez akár pénzügyi tudatosság vagy fenntarthatóság, utóbbit szóbahozva pedig a plasztikkártyákról, a bankok bevonásáról is folyt a beszélgetés.

A második rész az idén már harmadszorra elkészült Signature40 lista három dobogósával és az egyik alapítóval, Vaszary Ádámmal folytatódott. A rangsor egy top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő lista, mely célja a jövő marketing-döntéshozó reménységeinek felkutatása, elismertetése. Az első helyezett idén Harmati Tamás lett, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. kereskedelmi marketingvezetője, őt követte a sorban Zámbó Szabina, a K&H marketingkommunikációs menedzsere és Bíró Bori, a Yettel kommunikációs szakértője.

Először Vaszary Ádám mesélt arról, hogy ismét óriási érdeklődés övezte a Signature40-t, “az első évben 46-an voltak, tavaly átléptük a 901 jelöltet, és idén 1200 jelölttel futottunk neki ennek az egész listaalkotásnak”. Elmondása szerint nem volt céljuk, hogy ennyi kollégát találjanak, mert most már sokkal inkább arra fókuszáltak, hogy egy aktív közösséget formáljanak ebből a merítésből, de ismét sikerült szintet lépni. Majd a dobogósok számoltak be arról, hogy szerintük milyen céljaiknak köszönhetik, hogy a díjhoz közelebb jutottak. Bíró Bori nem tartja magát klasszikus PR szakembernek, aki a szakma krémjébe tartozna, épp ezért örült annak, hogy észrevesznek olyanokat is, akik más szempontokat is behoznak munkájukba.

Zámbó Szabina szerint a K&H-nál, mint innovatív márkánál eltöltött öt évnek köszönheti a lehetőséget, valamint a kollégáival alkotott közösségnek, ahol “a mindennapos, izgalmas munkával könnyű élen járni”. Harmati Tamásnak pedig, aki IT szektorból érkezett a marketing területére, nagy meglepetés volt maga a jelölés is, a győzelem pedig végképp. A beszélgetésben szó esett még arról, hogy a zsűri milyen szempontból értékelte a jelölteket, hogyan mérhető például a karrierút, és hogy fogadták a győzelmet a díjazottak cégeinél. A három dobogós hasonlóan pozitív visszajelzésekről számolt be, ám az is lényeges, hogy alapjában véve sehol sem tudták - még - helyén kezelni az elismeréseket, hiszen nem voltak tisztában azzal, hogy milyen mértékű, jellegű díjakról van szó.

Kinek a feladata a pénzügyi edukáció? Nevelhet-e egy bank fenntarthatóságra? Hogy áll ma Magyarországon egyéni és vállalati szinten a dicséret kultúrája? A beszélgetésből minden kiderül, ami itt hallgatható meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...