- Hirdetés -

Még a katonás sorozat ellenére is a TV2 nyerte a hetet

|

A mögöttünk álló héten minden célcsoportnál a TV2 végzett az élen, amiben mondjuk nagy segítségükre nem volt a S.e.r.e.g. című sorozat. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának, a teljes lakosságnál pedig a Tényekre voltak a legtöbben kíváncsiak.

A november 11. és 17. közötti héten minden fontos célcsoportnál a TV2 érte el a legjobb heti közönségarányt. Még a 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben is. A 18-49 éveseknél 0,8 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 1,4 százalékponttal előzték az RTL-t.

A teljes csatornaportfóliók terén is jobban örülhet a TV2 Csoport a múlt heti eredményeknek. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben ugyanis az RTL Magyarország elé kerültek 1 százalékpontnyi előnnyel (TV2 Csoport: 25,9%, RTL Magyarország: 24,9%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben ugyan megőrizte vezető helyét az RTL Magyarország, de ez nem sokon múlt (RTL Magyarország: 24,7%, TV2 Csoport: 24,6%). A többi célcsoportnál a TV2 Csoport nyerte a hetet.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,5 17 13,2
RTL 13,1 12,7 12,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,7 12,8 9,5
RTL 8,4 8 8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,9 25,4 22,6
RTL Magyarország 19,9 17,7 20,0
AMC Networks 5,8 5,6 5,8
MTVA 4,5 8,4 3,6
Network4 3,8 5,2 2,8
Antenna Entertainment Group 2,8 2,4 2,5
Paramount Global 2,7 2,1 3,3
Warner Bros.Discovery 2,7 3,0 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,3% / 12,5% (15,4% / 12,5%)
Tények Plusz – 12% / 9,2% (12,3% / 10,2%)
Séfek séfe – 16,8% / 16,5% (16% / 15,8%)
S.e.r.e.g. – 10,8% / 9,7% (korábbi héten a Kőgazdag fiatalok: 8,7% / 8,5%)

RTL
Híradó – 16,8% / 14,1% (18,1% / 15,8%)
Fókusz – 11,4% / 10,7% (12,3% / 11,5%)
Nyerő Páros – 13,4% / 12,5% (13,4% / 12,7%)
A mi kis falunk – 8,3% / 8,7% (7,3% / 7,6%)

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó verte a Tényeket. Azonban az RTL-es Nyerő Páros nem nagyon boldogult a TV2-s Séfek Séfével. Múlt héten igazából ezen vesztett sokat az RTL, mert a hétvégéjük nem volt rossz, illetve hétköznapokon lehetett volna még fogást találni a TV2-n. Utóbbi ugyanis múlt héten adta le a S.e.r.e.g. című sorozatot. Ennek a heti átlaga jobb volt ugyan, mint egy héttel korábban a Kőgazdag fiataloké, de ezzel nagyjából minden jót el is mondtunk a katonás sorozat eredményéről. Ahogy a fentiekből látható, 10 százalék körül mozgott az átlagos közönségarányuk. Akadnak arra példák, hogy egyes TV2-s műsorok ettől függetlenül a teljes lakosságnál nagyon erősek, de a S.e.r.e.g.-re ez sem volt igaz, a 4+-os heti share-jük 11,1 százalék volt, miközben a TV2 teljes lakosságos heti főműsoridős átlaga 17 százalékot tett ki.

Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél ismét nagyon erős közönségarányt, 21,9 százalékot ért el. A 18-59 éveseknél 20 százalék, a teljes lakosságnál 17,1 százalék volt az RTL-es tehetségkutató közönségaránya. A TV2-n a Dancing with the Stars meglepően gyengén hozott a 18-49 éveseknél, a közönségarányuk csak 9,5 százalék volt. A 18-59 éveseknél már 11,8 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 17,6 százalékot tett ki a táncos show közönségaránya. Azaz teljes lakosságnál az X-Faktor előtt végeztek.

Azért említést érdemel a szombat esti Nemzetek Ligája meccs is az M4 Sporton, ami a 18-49 éveseknél 16,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,2 százalékos, a teljes lakosságnál 14,9 százalékos share-t ért el.

Vasárnap a fenti három célcsoportnál a Megasztár közönségaránya 14,7 százalék, 15,6 százalék és 18 százalék volt. Az RTL-en az Álarcos énekes 15,5 százalékot, 15,8 százalékot, 14,9 százalékot. Az utána következő Hell Boxing Kings pedig 12,4 százalékot, 13,5 százalékot és 12,2 százalékot produkált. A teljes vasárnapi főműsoridőt nézve – mindhárom célcsoportnál – a TV2 ért el jobb közönségarányt.

Korosztályonként nagyon eltérő eredmények láthatók a múlt heti műsoros toplistákon. A 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor bizonyult listavezetőnek, 294 ezer és 396 ezer nézővel. A teljes lakosságnál viszont – némileg meglepő módon – a Tények, annak is a hétfői adás vonzotta a legtöbb, 749 ezer nézőt. Már jó ideje nem láttunk millió feletti nézőszámot…

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 396 346 20,0
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 362 923 15,8
SÉFEK SÉFE TV2 327 864 18,0
MEGASZTÁR TV2 322 330 15,6
HÍRADÓ RTL 320 208 16,5
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 311 401 15,3
HÁZON KÍVÜL RTL 310 400 14,3
TÉNYEK TV2 277 150 14,4
NYERŐ PÁROS RTL 270 587 14,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 267 338 15,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 749 633 22,5
SÉFEK SÉFE TV2 733 898 19,5
HÍRADÓ RTL 722 676 18,3
MEGASZTÁR TV2 701 844 18,0
DANCING WITH THE STARS TV2 675 042 17,6
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 660 252 14,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 643 255 17,3
X-FAKTOR RTL 633 159 17,1
HÁZON KÍVÜL RTL 629 793 14,7
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 562 587 14,9

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 294 227 21,9
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 243 765 15,5
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 224 318 16,2
SÉFEK SÉFE TV2 218 844 17,8
MEGASZTÁR TV2 207 722 14,7
HÍRADÓ RTL 182 584 14,1
HÁZON KÍVÜL RTL 171 745 11,7
NYERŐ PÁROS RTL 171 408 13,8
TÉNYEK TV2 158 194 12,4
FÓKUSZ RTL 144 023 13,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fókuszban felújított műszaki cikkek a Vaterán

A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished)...

Black Friday 2024: így vásárolunk az idén

A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen: a 18-79 éves felnőtt lakosság 94 százaléka hallott már róla, és idén a felnőtt lakosság közel fele tervezi is kihasználni az akciókat. Még egy esetleges múltbeli...

Elérjük a piramis nehezen elérhető tetejét is – interjú Bán Zoltánnal

A Portfolio negyedszázados sikerének egyik kulcsa, hogy a magasan képzett és régóta együtt dolgozó kollégáink egyedülálló szakértelmére tudunk építeni. A befektetési és gazdasági döntéseknél ugyanis kritikus paraméter az információ minősége, helyes értelmezése, és ebben...

Angelina Jolie Broadway-szereplésen gondolkodik

Magyarországon forgatták Pablo Larraín legújabb filmjét, a világ legnagyobb operaénekesnőjéről készült Mariát, mely 2025 elejétől látható kizárólag moziban, az ADS forgalmazásában.A Maria a világ legnagyobb operaénekesnőjének, Maria Callas csodálatos, egyben viharos és tragikus életét...

Rekordszámú női jelölt a hazai üzleti Oscar-díjon

Napjainkban a nagyvállalatok vezetői között a nők aránya fokozatos növekedést mutat, de még mindig messze van a nemek közötti egyenlőségtől. A világ középpiacainál a felső vezetői pozíciók 33,5 százalékát töltik be nők, amely minimális,...

Épül az új vakcinagyár

A hazánkban már 1300 munkavállalót alkalmazó Ceva-Phylaxia Zrt. az ünnepélyes alapkőletétel alkalmával elindította Monoron legújabb hazai beruházását, egy új vakcinagyártó egység építését, amelynek keretében közel 30 milliárd forintos beruházással hosszú távon 120 új munkahelyet...

Tillát is megtalálták a netes csalók

Az internetes csalásokról, a közösségi média és az online tér veszélyeiről, illetve a saját megelőzési módszereiről is nyilatkozott a műsorvezető, aki mellett több híresség is csatlakozott a Médiaunió Alapítvány és a KiberPajzs kampányához.A Magyar...

Figyelemfelhívó kampányt indít a Nyitottak Vagyunk

Az olyan adottságok, mint a nem, az életkor vagy a származás még 2024-ben is komoly hátrányt jelenthetnek a munkaerőpiacon, akár a felvételi folyamatok, akár a későbbi karrierépítés során – hívja fel a figyelmet a...

Összefogott a Konyhafőnök sztárséfjeivel a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris tehetségkutató 11. évadának szakmai partnere. A neves séfek fémjelezte műsor versenyzőinek összecsapásához a Kifli.hu sajátmárkás, különleges prémium termékei biztosítják az alapanyagot, amelyek bárki számára,...

Pezseg a szabadúszók online piactere

Még csak fél éve startolt el a magyar szabadúszók első online piactere, de 2024. november elején már négyszázan kínálnak rajta 625 szolgáltatást. Az XProjekten keresztül 102 projekt készült el és zárult le, és 2519...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek a mobilok is elérhetők a Black Friday akcióban

Száznál is több készüléket tartalmazó terméklistával jelentkezik a Xiaomi Magyarország az idei Black Friday alkalmából: a november 15-től 30-ig tartó akció során kedvezményes áron lesznek elérhetők a gyártó telefonjai és okoseszköz ökoszisztémájának legváltozatosabb készülékei,...

Fókuszban felújított műszaki cikkek a Vaterán

A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished)...

Black Friday 2024: így vásárolunk az idén

A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen: a 18-79 éves felnőtt lakosság 94 százaléka hallott már róla, és idén a felnőtt lakosság közel fele tervezi is kihasználni az akciókat. Még egy esetleges múltbeli...

Elérjük a piramis nehezen elérhető tetejét is – interjú Bán Zoltánnal

A Portfolio negyedszázados sikerének egyik kulcsa, hogy a magasan képzett és régóta együtt dolgozó kollégáink egyedülálló szakértelmére tudunk építeni. A befektetési és gazdasági döntéseknél ugyanis kritikus paraméter az információ minősége, helyes értelmezése, és ebben...

Angelina Jolie Broadway-szereplésen gondolkodik

Magyarországon forgatták Pablo Larraín legújabb filmjét, a világ legnagyobb operaénekesnőjéről készült Mariát, mely 2025 elejétől látható kizárólag moziban, az ADS forgalmazásában.A Maria a világ legnagyobb operaénekesnőjének, Maria Callas csodálatos, egyben viharos és tragikus életét...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...